Gucio12863 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Mam honde CR 125 dwusów i problem ze świecą. Ciągle jest zarzucana olejem. Mam wymieniony tłok VERTEX selekcja B nikasil, świece NGK Racing. Nie wiem jak prawidłowo ustawić iglicę mam na 3 ząbku od góry. Jeżdzę na MOTULU mieszanka 1/50 świeca ciągle się przepala... Jak właściwie wyregulować gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam,miałem taki problem z moja kawa 125 ale u mnie powód był taki ze miałem wydech przytkany i moto stawało co 20m i czyszczenie świecy i to samo.dopiero po wyczyszczeniu komina ustało.Jeśli moto chodziło przed wymiana tłoka ok to ciężko aby gaźnik się sam przestawił no ale możesz spróbować dać na iglicy aby mniej paliwa szło.Spr też czy się nie zalewa i czy dozownik oleju (jeśli jest) nie daje za dużo oleju.Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gucio12863 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Dzięki za odp. ale to nie rozwiązuje mojego problemu. Wymieniałem tłok bo myślałem że już przepuszcza i to jest nie spalone paliwo teraz na wymienionym tłoku jeszcze nie jeździłem ale chciałem ustawić sobie na nowo gaźnik i nie wiem jak najlepiej to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ok.Jeśli świeca jest mokra to na 100% jest zła regulacja gaźnika,gaźnik posiada wiele regulacji, jedną z nich jest regulacja wysokości iglicy. Regulacja iglicy nie wpływa na niskie obroty, lecz na to ile motor spala paliwa. Jeśli regulując iglicą ustawimy za ubogą mieszankę, silnik będzie miał słabą moc. Jeśli za bogatą, będzie spalał za dużo paliwa i może mieć problemy z zalewaniem.Optymalne położenie iglicy należy dobrać doświadczalnie. Rowek najwyżej na iglicy daje najuboższą mieszankę paliwowo-powietrzną a najniżej daje najbogatszą mieszankę paliwowo-powietrzną.Ustaw tak aby nie zalewało świecy na środku na początku. Aby ustawić wolne obroty w gaźniku należy na ciepłym silniku wkręcić śrubkę regulującą dopływ powietrza. Odpalić moto przy uchylonej przepustnicy, aż do chwili kiedy wystąpią zakłócenia w pracy silnika, wtedy odkręcać śrubę do czasu, aż wyrówna się praca silnika (nominalnie około 2 do 3 obrotów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 a nie żre Ci oleju ze skrzyni przez lichy uszczelniacz na wale? lub między połówkami kartera.Sprawdź czy Ci oleju w skrzyni nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOWAL2 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Wydaje mi się,że przyczyną jest zbyt dużo oleju w komorze spalania lub za wysoki poziom oleju w silniku albo zużyte pierścienie tłokowe.Proponowałbym odwiedzenie dobrego mechanika aby zajrzał w silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY$ Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Sprawdzna począdku tak jak pisał DANVIELD czy to przez przypadek nie olej z silnika, a ta swieca jest poprostu wilgotna czy zarzucona jakims syfem bo jesli to duża ilosc jakiejs mazi to raczej napewno olej ze skrzyni jesli natomiast nagar i zawilgocona tylko to mieszanka predzej...A jeszcze jedno dobrą ty masz iskre na świecy?? może jest słaba iskra i poprosku niedopala mieszanki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gucio12863 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 dzieki za odp. troche pomoglo ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daannee Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 wypadałoby jeszcze sprawdzić jakie masz dysze w gaźniku sprawdzić w servisówce jakie powinny być i oscylować w tych granicach i jeszcze jednonie wiem jak w CR ale w kacie może być ok 10 różnych iglic w gaźniku w zależności od warunków atm. wysokości npm i preferowanego stylu jazdytyle że w 125 przepustnica jest zawsze otwara na max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.