I/JG53_Pogo Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 No jakieś to podejżane po co ktoś uswał by numery z ramy nie mając nic na sumieniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wymieniasz tłok bo tak masz gdzies napisane, czy dlatego, że są już jakieś konkretne oznaki zużycia?Teraz wymienialem tłok ktory mial ok 40mth i sprzet juz zaczynal lekko przykapcac,z tego co wiem to w tym sprzecie Ktm zaleca przy wyscigowejh jezdzie zmieniac co 14mth a przy amatorskiej co 50 mth.Lepiej wymienic kilka mth wczesniej niz pozniej robic caly silnik.Na forum motocrosowym sa opisane rozne sprzety zalety wady itp. tak ze zainteresowanych zapraszam do lektury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 W temacie, który linkowałem jest trochę na temat numerów na ramie. Niejedna osoba ich nie ma mimo że motocykl legalny. Jest tabliczka i tyle. Oczywiście tutaj jest inna sprawa bo koleś nie ma papierów, a tabliczka pewnie zerwana.A jeśli chodzi o wersje E, to one wszystkie wychodziły bez prawa do rejestracji, dopiero po założeniu kitu (ok. 2000 zł) można je rejestrować. Jeśli poprzedni właścicieli wykorzystywali je wyłącznie w terenie, to nie wydawali kasy na rejestrację i do dzisiaj można spotkać takie modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Dla czego bez prawa rejestracji jak te motory normalnie mają od nowości homologacje ?DRZ -400 E – 1 osobowąDRZ – 400 S – 2 osobowąA co do numerów na ramię to chyba nie jest to przystosowane tylko do homologacji a raczej do legalność danego motocykla i jego pochodzenie w ewidencji firmy ?Ale jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Dla czego bez prawa rejestracji jak te motory normalnie mają od nowości homologacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 wszystko zalezy jakie masz uklady w urzedach i na przegladzie ;)moja DRZe nie ma kierunków, swiatla stopu, klaksona a jest zarejestrowana i juz taka byla od pierwszego wlasciciela, a wiem ze on tez nie zakladal.znajomy ma do sprzedania CRF450X (CRF z lampa i dodatkami), ktora normalnie w Polsce nie ma prawa uzyskac homologacji, a jednak ma zarejestrowana i lata nia 2 sezony.Co do nr na ramie to musza byc na 100%, nawet jesli nigy sprzet nie byl rejestrowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 wszystko zalezy jakie masz uklady w urzedach i na przegladzie moja DRZe nie ma kierunków, swiatla stopu, klaksona a jest zarejestrowana i juz taka byla od pierwszego wlasciciela, a wiem ze on tez nie zakladal.znajomy ma do sprzedania CRF450X (CRF z lampa i dodatkami), ktora normalnie w Polsce nie ma prawa uzyskac homologacji, a jednak ma zarejestrowana i lata nia 2 sezony.Co do nr na ramie to musza byc na 100%, nawet jesli nigy sprzet nie byl rejestrowany.crf w wersji X wychodzac z fabryki miala homologacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 crf w wersji X wychodzac z fabryki miala homologacje...ale o ile mi wiadomo, to nie do zarejestrowania w polsce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Z tego co mi wiadomo CRF450x to było enduro z homologacja a nie crossówka i można ją było normalnie zarejestrowac w PL. Problem jest z zarejestrowaniem CRF450R jak i każdaj innej crossowki z homologacją sprowadzonej z USA.A co do numerów ramy. Oczywiście każde moto musi je mieć. Czy to na ramie, czy na tabliczce znamionowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Czyli z crossami, to jest tak, ze jak sie kupuje, to spisuje sie tylko umowe z nr ramy i innnymi danymi i tylko tyle tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A ja tak sie wlasnie zastanawiam czy np po zalozeniu oswietlenia do crosa mozna by go zarejestrowac jako sam.Preciez jezdza po ulicach rozne garazowe i nie tylko samorobki ktore zadnej homologacji nigdy nie mialy a zarejestrowane sa wlasnie jako sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A ja tak sie wlasnie zastanawiam czy np po zalozeniu oswietlenia do crosa mozna by go zarejestrowac jako sam.Preciez jezdza po ulicach rozne garazowe i nie tylko samorobki ktore zadnej homologacji nigdy nie mialy a zarejestrowane sa wlasnie jako sam.kupujesz na allegro dokumenty tfu to zanczy rame ;D z dokumentami jaks cipa to idziesz na diagnostyke z tym jak nie to samemu przebijasz te na ramie i masz zarejestrowane ... ale to tylko taka drobna sugestia ;]a co do crf X to normalnie sie ja rejestrowałao jak jazde inne moto ec klr drz wr itd.. prolem powstawał w modelach któr były przywiezone z usa miały pipiór ale nei spełnialy wymagan eurpejskich to tak jak z nowymi ktm'ami z seri XC niby enduro ale nie ma lap i nie zarejestrujesz u nas a w usa owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A ja tak sie wlasnie zastanawiam czy np po zalozeniu oswietlenia do crosa mozna by go zarejestrowac jako sam.Preciez jezdza po ulicach rozne garazowe i nie tylko samorobki ktore zadnej homologacji nigdy nie mialy a zarejestrowane sa wlasnie jako sam.Żeby zarejestrować pojazd typu SAM, trzeba mieć podwozie własnej konstrukcji. W tym wypadku ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Szkoda ze daleko.... Moto kumpla z forum ogolnopolskiego, tam ma ksywe skalim1...http://www.allegro.pl/item892442021_suzuki...oto_exc_wr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Dragon. a na jakiej zasadzie sprawdzają czy to jest rama własnej konstrukcji czy może mi ktoś taką fajną wyspawał? Trzeba okazać jakiś projekt? Wiecie może jakie są opłaty rejestracyjne ?Bo może bym KX'a zarejestrował i koła SM zrobił Edit:Czytałem trochę na ten temat i to nie jest takie proste. Trzeba by wykombinować papier potwierdzający legalność silnika. Mam umowę kupna mojego moto ale wątpię, żeby to wystarczyło. Jak będę u mnie w wiosce to podjadę do SKP i się zapytam co dokładnie trzeba przygotować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Jesli cena jest razem z kolami Supermoto to okazja jak nigdy http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1695974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Dragon. a na jakiej zasadzie sprawdzają czy to jest rama własnej konstrukcji czy może mi ktoś taką fajną wyspawał? Trzeba okazać jakiś projekt? Wiecie może jakie są opłaty rejestracyjne ?To kto spawa to nieważne, wiadomo że nie każdy potrafi. Możesz to komuś zlecić. Ale nie wystarczy wziąść gotowej ramy i powiedzieć, że to własna. Trzeba rzeczoznawcy przedstawić dokumentację z budowy ramy. Po jego opinii nabijane są numery (na okręgowej stacji kontroli pojazdów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Przypuszczam że jest to spawanie odbiorowe i spawacz bierze odpowiedzialność za spoinę czyli za ramę i w firmie jest sporządzana odpowiednia dokumentacja dla danego produktu .Tak samo zresztą jak spawa się konstrukcje stalowe tutaj zwykłe uprawnienia na maga nie wystarczą trzeba mieć ponadpodstawowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.