Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Cross/enduro - Zakup


Sc0uT

Rekomendowane odpowiedzi

Jaca powiedz mi jedno jak możesz bo masz dłużej drz-kę ode mnie zawory sprawdzałeś profilaktycznie przed rozpoczęciem sezonu czy dopiero jak dały osobie znać że trzeba je podregulować ?Pytam bo jak na razie wszystko mi działa ok. i żadne niepokojące dźwięki z silnika nie dochodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sprawdzam 2 - 3 razy w sezonie. przez 2 sezony uzytkowania 2 razy byly do drobnej korekty.
A wyczułeś to że coś jest nie tak ?Hmm zresztą najwyżej trochę zmarznę w garażu ale jutro sobie zrzucę głowice i pomierzę ...A spytałem się bo co jeden to ma na ten temat swoje zdanie …Jedni twierdzą że jak nie dzwoni na zimnym silniku to nawet nie ma sensu ściągać głowicy nie kopać a jeździć itd. …Sorry za OT w tym temacie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem w lipcu za 13000 drz 400E 2004 i jestem super zadowolony.niestety po dokladniejszym obadaniu sprzeta okazalo sie ze glowica do wymiany (mialem napawane walki i rozjechane plytki), glowice kupilem na allegro za 1500 zl z przebiegiem 1500 km i okazala sie w idealnym stanie. Obecnie moto jest naprawde swietne, swietnie chodzi, w porownaniu do CRF450, czy do YZR250 2t moja DRz to jak czolg... zbiera sie od samego dolu (oczywiscie w porownaniu do crossow ma slabsza gore ale do latania po lasach dol i srodek wazniejszy). Olej wg instrukcji wymiena sie co 6 tys km, standardowo jak przy szosowce.. Ja staram sie zmieniac olej co 7 motogodzin (czyli jakies przy mojej jezdzie 7-8 zbiornikow w terenie). Ogolnie obecnie sprzet jest super i polecam na maxa jezeli chodzi na poczatek zabawy w blocie..Kolejna przesiadka bedzie na EXC450, bo zawieche ma lepsza. O mocy nie pisze bo te 50 koni i takl nie sa do ogarnieca ;)Z terenowymi sprzetami jest problem, bo kolesie zakladaja inne owiewki (komplet za 300 zl), podpicuja to i ówdze i przy kupcu moto wyglada jak nowe.... wiec latwo sie naciac na zakupie i polecam zabrac ze soba mechanika, ktory (KONIECZNIE!!!) zna sie na sprzetach offroadowych.jak chcesz,to wal do mnie na PW... wlasnie kolega z mazur, wystawil swojego EXC450 na sprzedaz i zastanawiam sie czy nie sprzedac DRZ, dolozyc do KTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mocne moto, które świetnie się prowadzi na torze - w lesie już trochę gorzej względem np WR.Między WR a YZF troche różnic jest. Zależy co chcesz wiedzieć YZF ma inny moduł - agresywniej oddaje moc, nie ma rozrusznika, pare bebechów w silniku sie różni, koło tył 19" no i ma zawieszenie inne.Remonty - tak jak ktoś juz pisał. Generalnie jak przyjdzie czas to trzeba robić - a kiedy trzeba robić zależy od twojej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto generalnie jest trwałe - nie jest to niestety czołg więc dbać trzeba. Przede wszystkim o silnik bo jak zaniedbasz jakąś głupotę to się to może koszmarnie skończyć.Znajomy ostatnio zrobił dwa remonty w yzf 426 po 3tys każdy bo jakąś bzdurę źle poskładał.Po remoncie do chłodnicy nalał wodę, zapomniał i miał po kilku miesiącach pompe do wymiany Skorodowała i zaczęła puszczać przez simmering.O silnik trzeba dbać. Jak coś zaczyna stukać, świszczeć itp to odrazu trzeba robić a nie czekać aż się rozpadnie Przy amatorskiej jeździe na tłoku wytyrasz 2-3 sezony spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O silnik trzeba dbać. Jak coś zaczyna stukać, świszczeć itp to odrazu trzeba robić a nie czekać aż się rozpadnie smile.gif Przy amatorskiej jeździe na tłoku wytyrasz 2-3 sezony spokojnie smile.gifTe trzy sezony na tloku w takim sprzecie to raczej przesada,no chyba ze ktos jezdzi raz w tygodniu.Ja kupilem niedawno 250 w czterosowie,wiem ze to bardzo wysilony silnik i mniej zywotny od 450 ale u mnie tlok wymienia sie co 50 mth,a taki przebieg to bez problemu sie zrobi w ciagu sezonu.Watpie zeby 450 zrobila cztery razy wiekszy przebieg.Jedno jest pewne kupisz wyczynowy sprzet to jazda kosztuje.To sa wysilone silniki i potrzebuja czestego dogladania,zawory itp,czeste wymiany oleju.A jak to zaniedbasz to koszty remontu np po urwaniu sie zaworu sa ogromne.Oczywiscie pisze tu o 4t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej trwale z tych, o ktorych mowa to DRZ i WR.Ja osobiscie wole sprzeta ciut ciezszego niz crossa ale i mniej obslugowego i oddajacego moc w calym zakresie obrotow.
Dokladnie!Jesli jednak zastanawiasz sie nad crossem to juz lepiej kupic DR-Z 400 bez prawa rejestracji.YZ tak jak kolega wyzej wspomnial, raczej na krotki wypad na tor chociaz na upartego do endurzenia. Krocej zestopniowana skrzynia biegow, twardszy zawias, mniejszy zbiornik paliwa to elementy ktore beda wkurzac w terenie ale da sie to poprawic takze nie ma zle. Gorzej z zarejestrowaniem...Za 10 000 w mojej opini bralbym albo WR 426 (dokupuje walek wydechowy od YZ 450 albo Hotcamsa i pale jak 2t), albo DR-Z 400 - da rade kupic z rejestracja ale trzeba miec szcescie, bez prawa do rejestracji bez problemu. Wspominales ze wolisz normalnie sie poruszac po drodze... WR 426 mozna latwo przerobic na charakterystyke YZ'tki.A najlepiej to XR 400 - ani nic nie zdu*isz przy glebie bo nie ma chlodnic ani silnika nie zarzniesz bo jest kuloodporna a walki rozrzadu osadzone na lozyskach. Kiedys byl probem z korbowodami w naszym kraju ale Olek juz je ma u siebie. W tym przedziale cenowym masz super sprzeta, mocniejszy od DR 350, niezawodny, Moc podobna do DR-Z ale zupelnie inna charakterystyka SOHC a DR-Z DOHC. XR'a ma rewelacyjny dol, DR-Z tez ma super dol ale lubi jak sie ja pokreci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item877400801_suzuki_dr_...e_2004_rok.htmlBez prawa do rejestacji. Ze niby co? Ze kradziony, czy co hehe ?

A najlepiej to XR 400 - ani nic nie zdu*isz przy glebie bo nie ma chlodnic ani silnika nie zarzniesz bo jest kuloodporna a walki rozrzadu osadzone na lozyskach. Kiedys byl probem z korbowodami w naszym kraju ale Olek juz je ma u siebie. W tym przedziale cenowym masz super sprzeta, mocniejszy od DR 350, niezawodny, Moc podobna do DR-Z ale zupelnie inna charakterystyka SOHC a DR-Z DOHC. XR'a ma rewelacyjny dol, DR-Z tez ma super dol ale lubi jak sie ja pokreci.
Ofert na allegro/otomoto az 3, takze szukac jak w pupie swiatla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spisujesz umowę kupna i masz jakieś zabezpieczenie
takie,ze jak prawny wlasciciel pojazdu sie zglosi, to sprzeta musisz oddac i na podstawie umowy zakupu mozesz domaga sie zwrotu kasy od.. zlodzieja Kumplowi zajumali auto, zlodziej przebil nr i sprzedal jakiemus malolatowi.. Policja doszla do tego i kumpel odzyskal auto, a malolat - sadzi sie ze zlodziejem Cena i wyglad tej drz jest calkiem, calkiem...chociaz ja swoja rozwalona glowice z napawanymi walkami sprzedawalem do Gorzowa Wlkp :0 hehhe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyatt pamiętam kiedyś na forum motoX temat w którym gościu pokazał też jaki ma sliczny i ładny tłok i że ma na nim zrobione dużo więcej niż zaleca producent, jako że tłok wyglądał OK to go zostawił i za kilka dni pojawiła się nowa ładna fotka jak tłok po bodajże 1 mth sie porostu rozsypałtakże myślę ze delikatnie można naciągnąć to co piszą w manualu, ale 3x to już lekkie przegięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie spotkałem się jeszcze z tłokiem, który wyglądał dobrze a zaraz po tym się rozpadł. Wiem jak wygląda tłok do wymiany a jak w dobrym stanie. Cóż, może jakaś wada fabryczna.A co do tej Drz - pal sześć gdzie są dokumenty - prędzej gdzie są numery ramy o.O One MUSZĄ być - bez nich moto nie kupuj. Zawsze jak kupujesz moto bez dokumentów czy crossówke dzwoń na policję i pytaj czy moto kradzione. Poza tym opłaca się też zadzwonić do dealera i zapytać o rok produkcji danego moto. KX'a sprawdzałem i czysty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.