Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kupuje Autobus


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie chce kupić Hajkę konkretnie tę;http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1289897W tym temacie jestem zupełnie zielony, jeżeli ktoś może coś na ten temat napisać, to bardzo proszę (wiem że Dragon ma). Wydech wygląda na kompletny akrop, bo jedna tuba, ale jak pisałem mogę się mylić bo , itd. Kupić chce na wczoraj, także jeszcze raz proszę o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu można poradzić.Na zdjęciach wygląda fajnie. Ale oglądać trzeba na żywo.Osobiście uważam, że pojedyńczy wydech w Hayce to porażka, choćby nie wiem jakiej firmy był.Przebieg zadziwiająco niski (ja mam ten sam rocznik i ponad 60 tyś. km).Cena adekwatna do rocznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli chodzi o temat to najlepiej sobie kup taki co by dużo ludzi pomieścił.
Ty do kogo ten tekst miał być, bo jak do mnie to dupę możesz poparzyć szybciutko !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co taka zmiana szybka szefie?? nie dawno motór kupiłes a tu juz zmiana. gotowy jestes na taka maszyne??a co do tematu o dragon ma racje. 4 w 1 to kaszana. haja musi miec 4w2co do przebiegu to jak na jazde turystyczna to troche brakuje kilosów. ja mam 41 tys a motocykl jezdzony od polowy 2002r. to wychodzi srednia ok 6000km a tu chłop niby turystycznie a ma bez mała połwe tego. smierdzi mi to.poza tym jak salon PL to powinna byc ksiażka, chociaz na pierwsze 2-3 lata. wezmiesz te przebiegi i wyciagniesz srednia. jak ksiazki niema albo pies pogryzł czy tam dziecko potargało to ja osobiscie bym podziekował panu serdecznie za maszyne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach