Bobul Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 witam nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat ponieważ nie ma na forum działu warsztat wiec pisze na ogólnym poszukuje schematu w którym miejscu wyciąć dziury na crash pady do cbr 600 rr 05r jeśli ktoś posiada takowy to będe bardzo wdzięczny.Pozdrawiam sezon coraz bliżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Czyli jednak wiercisz owiewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 dołaczam sie do pytania , tyle ze 2006 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobul Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Czyli jednak wiercisz owiewki.jestem zmuszony bo nie umie nigdzie znalesc padów bez wiercenia a za zamontowanie padów z wierceniem biora 150-200zł wydaje mi sie torche dorgo za 2 dziury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wiesz co nie wiem czy tylko dwie dziury w RR trzeba wiercic bo są motocykle że trzeba też to i tamto przerobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobul Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wiesz co nie wiem czy tylko dwie dziury w RR trzeba wiercic bo są motocykle że trzeba też to i tamto przerobić.najważniejsze to dziury a ewentualna drobna przeróbka to juz nie powinien byc kłopot bynajmnije dla mnie potrzebuje tylko jakis szablon w ktorym miejscu maja być otwory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refel Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 najpierw trzeba mieć krasz-pady bo bez tego trudno cokolwiek powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 jestem zmuszony bo nie umie nigdzie znalesc padów bez wiercenia a za zamontowanie padów z wierceniem biora 150-200zł wydaje mi sie torche dorgo za 2 dziury Bez jajZa takie coś dać komuś 200 zł to już trzeba mieć dwie lewe ręcęA kto to chce 150 - 200 zł za cos takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 najpierw trzeba mieć krasz-pady bo bez tego trudno cokolwiek powiedzieć.crash pady juz sa , teraz tylko gdzie te dziury maja byc (jak niemasz crashow to do Boryla pisz ja mam od niego za tanioche )podobno do RR nie trzeba nic przerabiac tylko te dziurki , a nowsze juz nawet maja miejsca na crash pady przydaloby sie jakies dokladne zdjecie z wymiarami gdzie maja byc otwory , moze na forum ktos jest kto ma to zamontowane w takim moto ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 skoro trzeba wiercic to w komplecie do crashów powinien być szablon ;] poszukej go dobrze ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 a moja ptopozycja jes nastepując nie lepiej wziąąsc autocasco płacisz 1200 i masz spokuj ze wszystkim nie wiercisz bo niby po co Ci w takim przypadku crash pady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobul Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Bez jajZa takie coś dać komuś 200 zł to już trzeba mieć dwie lewe ręcęA kto to chce 150 - 200 zł za cos takiego ?w dynotechu powiedzieli mi 150zł honda kawaler 200zł moze ktos kto ma zamontowane pady to sicagnie pada i zorbi poprostu szablon do przykładania na owiewke ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 też jestm ciekaw jak to zrobić bo kupiłem pady do mojego i trza wiercić. Ja mam Ri 99r. i nie mogę nigdzie nic znaleźc jak to zrobić może ktoś zna jakiś dobry sposób?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Jakby ktoś potrzebował "pady" założyć do Honda sc 33 cbr 900 rr to wszystko jest super opisane na www.fireblde.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobul Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Jakby ktoś potrzebował "pady" założyć do Honda sc 33 cbr 900 rr to wszystko jest super opisane na www.fireblde.plWłaśnie chodzi o to że potrzebuje do 600 RR narazie jeszcze nie mam padów bo czekam na bazar moze znajde takie by nie trzeba wiercic, a jak nie to kupuje chyba Puig bo sa kompletne z wyrzynarką do dziur i mysle ze z instrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zboq Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Ojojoj... ale macie problem Robiłem otwory pod "PADY" do swojej CBR600F nic trudnego żadnego szablonu nie miałem "Pady" kupiłem z allegro jakieś polskie niepamiętam jaki producent jakość była oki. Co do otworów...1. Odkręcasz owiewke, wykręcasz śrube tam gdzie ma być pad wkładasz w dziure jakiś kawałek pręta ostro zakończonego ( średnica pręta powinna być taka jak śruby albo minimalnie mniejsza tak zeby w otworze po śrubie dobrze sie pręt trzymał) Przykladasz dokładnie owiewke tak jak ma być zamocowana I ODCISKASZA NA WEW. STRONIE PUNKT gdzie ma być wiercony otwór (czym dokładniej tym lepiej).2 Teraz wiertareczka mały otwór na wylot owiewki.3 Żeby nie zniszczyć owiewki naklejamy na zewnątrz tasme klejącą ( taką mocną ) taki kwadracik 10cm X 10cm ( tam gdzie ma być otwór)4 Zakładamy otwornice ( średnica dopasowana musi być do "PADA") 5 Wiercimy otwór od zewnątrznej części owiewki.6 zakładamy owiewke, wkręcamy pad, sciągamy taśme MUSI BYĆ GIT Kasa w kieszenie i banan na ustachPs. Najlepiej wiercić w owiewce już finalną średnice, bo jak bedzie za mała i trzeba bedzie rozwiercać, I tu problem OSIOWOŚCI otwóru nie utrzymiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.