Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Otwory Na Crash Pady


Bobul

Rekomendowane odpowiedzi

witam nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat ponieważ nie ma na forum działu warsztat wiec pisze na ogólnym poszukuje schematu w którym miejscu wyciąć dziury na crash pady do cbr 600 rr 05r jeśli ktoś posiada takowy to będe bardzo wdzięczny.Pozdrawiam sezon coraz bliżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co nie wiem czy tylko dwie dziury w RR trzeba wiercic bo są motocykle że trzeba też to i tamto przerobić.
najważniejsze to dziury a ewentualna drobna przeróbka to juz nie powinien byc kłopot bynajmnije dla mnie ;) potrzebuje tylko jakis szablon w ktorym miejscu maja być otwory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem zmuszony bo nie umie nigdzie znalesc padów bez wiercenia a za zamontowanie padów z wierceniem biora 150-200zł wydaje mi sie torche dorgo za 2 dziury
Bez jajZa takie coś dać komuś 200 zł to już trzeba mieć dwie lewe ręcęA kto to chce 150 - 200 zł za cos takiego ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw trzeba mieć krasz-pady bo bez tego trudno cokolwiek powiedzieć.
crash pady juz sa , teraz tylko gdzie te dziury maja byc (jak niemasz crashow to do Boryla pisz ja mam od niego za tanioche ;) )podobno do RR nie trzeba nic przerabiac tylko te dziurki , a nowsze juz nawet maja miejsca na crash pady przydaloby sie jakies dokladne zdjecie z wymiarami gdzie maja byc otwory , moze na forum ktos jest kto ma to zamontowane w takim moto ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jajZa takie coś dać komuś 200 zł to już trzeba mieć dwie lewe ręcęA kto to chce 150 - 200 zł za cos takiego ?
w dynotechu powiedzieli mi 150zł honda kawaler 200zł moze ktos kto ma zamontowane pady to sicagnie pada i zorbi poprostu szablon do przykładania na owiewke ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś potrzebował "pady" założyć do Honda sc 33 cbr 900 rr to wszystko jest super opisane na www.fireblde.pl
Właśnie chodzi o to że potrzebuje do 600 RR narazie jeszcze nie mam padów bo czekam na bazar moze znajde takie by nie trzeba wiercic, a jak nie to kupuje chyba Puig bo sa kompletne z wyrzynarką do dziur i mysle ze z instrukcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojojoj... ale macie problem Robiłem otwory pod "PADY" do swojej CBR600F nic trudnego żadnego szablonu nie miałem "Pady" kupiłem z allegro jakieś polskie niepamiętam jaki producent jakość była oki. Co do otworów...1. Odkręcasz owiewke, wykręcasz śrube tam gdzie ma być pad wkładasz w dziure jakiś kawałek pręta ostro zakończonego ( średnica pręta powinna być taka jak śruby albo minimalnie mniejsza tak zeby w otworze po śrubie dobrze sie pręt trzymał) Przykladasz dokładnie owiewke tak jak ma być zamocowana I ODCISKASZA NA WEW. STRONIE PUNKT gdzie ma być wiercony otwór (czym dokładniej tym lepiej).2 Teraz wiertareczka mały otwór na wylot owiewki.3 Żeby nie zniszczyć owiewki naklejamy na zewnątrz tasme klejącą ( taką mocną ) taki kwadracik 10cm X 10cm ( tam gdzie ma być otwór)4 Zakładamy otwornice ( średnica dopasowana musi być do "PADA") 5 Wiercimy otwór od zewnątrznej części owiewki.6 zakładamy owiewke, wkręcamy pad, sciągamy taśme MUSI BYĆ GIT Kasa w kieszenie i banan na ustachPs. Najlepiej wiercić w owiewce już finalną średnice, bo jak bedzie za mała i trzeba bedzie rozwiercać, I tu problem OSIOWOŚCI otwóru nie utrzymiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.