Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4976


wixtor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

KURWA wyczyÂśc i oddaj gaÂżnik do regulacji i przestaĂą takie rzczy pisaĂŚ!!ludzie ci od samego poczÂątku piszÂą zebyĂŚ wyregulowaÂł gaÂżnik a ty dzieĂą w dzieĂą o tym samym piszesz...koleÂś pomyÂśl nad sobÂą moto sie samo nie naprawi a ym bardziej od palenia gumy sory ze tak ostro ale juÂż nei mogÂłem wytrzymaĂŚ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POTEM BĂDZIE SUZI SPRZEDAJE WSZYSTKIM ZÂŁOMY CO SIE PSUJÂĄ ehehheh bez komentarza jak kupiÂłem pierwszy skuter "SUNNY BAJAJ" ok 15minutek pochodziÂł (bracik mi mĂłwiÂł ze jestem nieÂźle pierdolniĂŞty ) potem po leciutku po okolicy z 5 razy sie przejechaÂłem i dopiero jazda , jak dbasz to TwĂłj problem ale po tym poÂście na zimnym silniku to aÂż mnie ciarki przeszÂły jakie tarcie miaÂł cylinder oby tak dalej.......... hehe POZDRO i uwaÂżaj tam na siebie Wiktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh kto powiedzia³ ¿e zapali³em i odrazu siê wzio³em za palenie?? Zrobi³em ma³y kawa³ek drogi i póŸniej spróbowa³em i by³ mu³, poszed³em na 5 min do domu, moto chodzi³o i siê przejecha³em i by³o ok, pozatym moto jest w ogrzewanym gara¿u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne ze Ci muli jak jest zimny silnik. Ja mam w moim np. tak ze dopoki sie nie rozgrzeje to za cholere go nie pociagne po wyzszych obrotach bo poprostu przerywa. Te przerywanie jest normalne dla wiekszosci silnikow, zwlaszcza 2suwowych.bo gdyby nie to to bys predzej czy pozniej skonczyl jazde ze zjebanym silnikiem. Wiem ze Ci nie chodzi o te przerywanie ale to ze Ci muli na zimnym silniku jest z tym zwiazane. Apropo palenia gumy to poprostu pozadnie zagrzej silnik do jakis 60 stopni a dopiero sie w to pobaw, no i daj mu wiecej gazu bo to 2suw i jak nie wkrecisz go na pozadne obroty to albo Ci zamuli albo zgasnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne ze Ci muli jak jest zimny silnik. Ja mam w moim np. tak ze dopoki sie nie rozgrzeje to za cholere go nie pociagne po wyzszych obrotach bo poprostu przerywa. Te przerywanie jest normalne dla wiekszosci silnikow, zwlaszcza 2suwowych.bo gdyby nie to to bys predzej czy pozniej skonczyl jazde ze zjebanym silnikiem. Wiem ze Ci nie chodzi o te przerywanie ale to ze Ci muli na zimnym silniku jest z tym zwiazane. Apropo palenia gumy to poprostu pozadnie zagrzej silnik do jakis 60 stopni a dopiero sie w to pobaw, no i daj mu wiecej gazu bo to 2suw i jak nie wkrecisz go na pozadne obroty to albo Ci zamuli albo zgasnie...
Pierwsza realna odpowiedŸ bez "gnojenia" j/w pisa³em objaw mulenia znikn¹³, ale pozostaje problem kiepskiego wkrêcania siê na obroty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wixtorku tak jak ci koledzy próbuj¹ wyt³umaczyÌ to wwwwwwwwyyyyyyyyyrrrrrrreeeeeeeeeeeggggggllllluuuuuujjjjjjjj reszcie ten ga¿nik bo w 2 sówie moc silnika g³ównie od niego zale¿y ......... bêdzie sie s³abo wkrêca³ jak jest ciulato wyregulowany badz zapchany....zrób porz¹dek z ga¿nikiem i puznei jdopiero pisz czy dalej muli czy nie.......dopuki tego nei zrobisz jazda nie ma sensu bo moto sie nei naprawi a moze sie tylko zdupiÌ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie fakt ze dopiero od 8 tys zaczyna Ci pozadnie przyspieszac, chociaz moze inaczej to czujemy Moj sie wkreca fajnie od ok 6.5 tys obr/min. No ale nic. Tu masz link do stronki z gaznikami dellorto http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html W NSRce jest inny ale tu jest fajnie wszystko napisane o gaznikach na przykladzie dellorto - co wplywa na nizsze obroty, zakres sredni, wyzszy, zalewanie itp. Jest to w jezyku angielskim i napisane trudnym jezykiem mechaniki wiec jak bedziesz miec problemy postaram sie to przetlumaczyc. Teraz nie mam za bardzo czasu wiec milej lektury. PS. Sprawdzales membrane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie fakt ze dopiero od 8 tys zaczyna Ci pozadnie przyspieszac, chociaz moze inaczej to czujemy Moj sie wkreca fajnie od ok 6.5 tys obr/min. No ale nic. Tu masz link do stronki z gaznikami dellorto http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html W NSRce jest inny ale tu jest fajnie wszystko napisane o gaznikach na przykladzie dellorto - co wplywa na nizsze obroty, zakres sredni, wyzszy, zalewanie itp. Jest to w jezyku angielskim i napisane trudnym jezykiem mechaniki wiec jak bedziesz miec problemy postaram sie to przetlumaczyc. Teraz nie mam za bardzo czasu wiec milej lektury. PS. Sprawdzales membrane?
ÂŹle mnie zrozumiaÂłeÂś. U mnie byÂło tak, Âże w moto od 6,5 tys. budziÂła siĂŞ bestia i nadal tak jest, tylko bestia dojdzie do 8 tys i chwilowo mam tak, jakby to byÂł koniec zakresu obrotĂłw, ale po seknudzie idzie dalej - taki zastĂłj mocy... Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.