Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4264


MadMike

Rekomendowane odpowiedzi

co do GSXRĂłw to olaÂłem to ale widze Âże zrobiÂłem Âźle bo potem jak przestaje siĂŞ kÂłuciĂŚ to mi wygraniacie,wiĂŞc napisze to teraz, kolega z salonu Suzuki mĂłwiÂł Âże GSXR 750 jest droÂższy tylko o 1000zÂł od 600 bo to wielka promocja na Polske i tylko u nas jest,natomiast jak moÂżna wytÂłumaczyĂŚ to Âże na zachodzie GSXR 750 jest taĂąszy niÂż u nas i opÂłaca siĂŞ go do nas sprowadzaĂŚ jeszcze z zyskiem??? tu mĂłj argument:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84976709
Popatrz sobie tutaj http://www.suzuki.de/content/index.html to zobaczysz ile kosztuje GSXR750 (11290 euro czyli ok.45tys.) a GSXR600 (10340 euro czyli ok.41500zl).A ten Twoj przyklad jest o tyle ciekawy ze ten motocykl jest sprowadzony z poza oficjalnego importu i gwarancje daje Ci albo ten indywidualny importer albo dostajesz gwarancje Suzuki ale jak wiesz zeby utrzymac gwarancje trzeba jezdzic na przeglady.A jak przyjedziesz do serwisu z takim sprzetem to zaplacisz 100% wiecej za przeglad.Do tego nie ma pakietu ubezpieczen na te motocykle w porownaniu do kupionych u autoryzowanego dealera.Takze jak sobie to wszystko podliczysz to ta oszczednosc 3tys.zl jest zludna,w sumie to wyjdzie Cie drozej No i nie pisz mi ze to nie promocja bo ja siedze w Suzuki i chyba lepiej wiem od Ciebie czy to promocja czy nie Poza tym porownaj sobie cene GSXR750 do np.R6 czy 600RR.Dalej nie widzisz ze cena za 750 jest promocyjna??? Jesli nie to mi Cie zal...No i z Toba nie wdaje sie juz w zadne dyskusje bo to rzucanie grochu o sciane,myslisz ze pozjadales wszystkie rozumy... Respect
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie jestem Twoi kolega to po pierwsze, a po drugie to oleju nie zmieniam sam bo place zaniego i za filtr, a wymiane mam gratis....Nie chce mi sie brudzic rak, wystarczy troche pomyslec Nie to co ty najwspanialszy mechanik IV RP A skoro do Ciebie nie przemawiaja wypowiedzi fachowcow to nie wiem co moze przemowic.... Wypowiedz kogos kto rozlozyl i zlozyl setki silnikow, spotkal sie z roznymi przypadkami, kogo zawodem jest mechanika jest dla mnie racjonalna. Dla Ciebie rowniez powinna byc, bo watpie, zebys mial takie doswiadczenie jak oni (ale przeciez ty sam zmieniasz olej... zapomnialem )A jesli chcesz, zeby Ci ktos to wyjasnil, to napisz podanie na ktorys wydzial Politechniki, zaplac za ekspertyze jakies 30 kawalkow, to wtedy sie na 100% dowiesz.....PS Akurat Twoj argument z GSXRem to ja moge naukowo wyjasnic. Zapraszam do lektury : E. Duliniec, Marketing Miedzynarodowy, PWN 2004, rozdzial poswiecony importowi rownoleglemu. Dowiesz sie dlaczego taki import jest tanszy, co on oznacza dla firm i jak sie mu przeciwdziala. Mam nadzieje, ze taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje?Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Najwspanialszy Adwokat Firmy Booster (z caÂłym szacunkiem) nie wiem za kogo siĂŞ uwaÂżasz z tym twoim : nie jesteÂśmy kolegami ale jest to dla mnie Âśmieszne.masz prawo siĂŞ oÂśmieszaĂŚWÂłaÂśnie zdanie p.Piotra Dudka siĂŞ dla mnie liczy - i chcĂŞ wiedzieĂŚ czemu tak jest-czy ciĂŞÂżko panie Tobie to zrozumieĂŚ?napisze panie Ci jeszcze raz: nie czy tak jest czy nie- tylko dlaczego!!! kapujesz panie Ziobu???jak siĂŞ przedstawiasz na zlocie???? jestem Ziob,pan Ziob,pamiĂŞtajcie nie jesteÂśmy kolegami...........wzruszajÂące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie heh qrna czytam i czytam i nie wierze :| ludzie o tej samej pasji zainteresowaniu, a kazdy na kazdego najeÂżdza hmm jak by to ujÂąc ÂŻAÂŁOSNE to co sie tu dzieje .....ps. a co do "lewego powietrza" to wydaje mi sie ze to nie to, gdyby tak byÂło to silnik raczej tak sam od siebie wkrĂŞcaÂł byÂł sie na wysokie obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leo...jak dzieciak ...nie jestesmy kolegami bo Cienie znam... cala filozofia... niestety najwspanialszy mechanik swiata ni potrafi tego pojac...BTW to ty sie osmieszacz gdy probujesz zablysnac swoimi madrosciami w kazdym temacie. Piszesz, ze nie miales do czynienia z ceramizerami??? To czemu jako "ekspert" wypowiedzailes sie, ze nie mozna ich stosowac do motocykli? To juz moj ostatni post do Ciebie.... Jak napisal Gixer...jak grochem o sciane...PS Bahama, lewe powietrze tez moze byc przyczyna. Kiedys kolega mial podobny problem w Suzuki, motocykl lapal lewe powietrze przez linke ssania. Po wymianie uszczelniacza silnik pracowal rowniej i lepiej sie wkrecal na obroty.Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to porada  Moto na serwis gdzie trzeba zrobic pelny serwis gaznikow i wyregulowac zawory.Po tym zabiegu na pewno bedzie sie dobrze wkrecal 
ale syff w tym temacie gixer dobrze prawisz tylo ¿e to by³o chyba ju¿ na samym pocz¹tku opisane pozatym wiêkszoœÌ chce siê tu spieraÌ na wszystkie inne tematy tylko nie na temat Ÿród³owy !!!Pytanie tylko poco ???? mam nadzijê ¿e wionsna i kwa³ek asfaltu da radê was pogodziÌ bo jak to nie pomo¿e to raczej ju¿ nic !!! a wtedy ku radoœci wszystkich napewno dam sobie spokój z forum bo raczej w wolnej chwili bêdê chcia³ poczyÌ zapach spalonej gumy a nie wasz¹ pychê,co do gazowania silnikiem to powiem jedno napewno wciaganie go na biegu ja³owym na maxa nie jest dla niego niczym przyjemnym ale w temacie chodzi ¿e moto po odkrêceniu gwa³townie gazu zostaje na 4tyœ a nie 12tyœ wiêc o czym wy gadacie???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze mozna gazowac silnik na luzie nic mu nie bedzie. No chyba ze krecicie na czerwone pole albo ze jest zimny to sie zgodze ze nie wolno ale jezeli jest cieply i ma smarowanko i nie jest chlodzony powietrzem to nie ma prawa nic mu sie stac.Nie wiem kto takie glupoty wam nawciskal ze silnik wybuchnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto takie glupoty wam nawciskal ze silnik wybuchnie
Np. ja i widzialem juz nie raz takie przypadki.Ostatni przyklad:jak ktos byl na zlocie w Bielanach to mogl zobaczyc CBR600F jak wyszedl jej korbowod przez blok silnika zostawiajac dziure ze mozna bylo dlon wlozyc do silnika.I stalo sie to wlasnie podczas takich zabaw...Ale nie twierdze ze nie mozna przegazowywac na luzie ale z rozsadkiem,tak do 1/3 dopuszczalnych obrotow silnika.I to jest tez dobry przyklad dla tych ktorzy twierdza ze Honda to Honda Faktycznie,zajebiscie pluje korbowodem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PanowieKaÂżdy wie lepiej jak ma uÂżywaĂŚ swojego sprzĂŞta!!!Prawda jest taka Âże przegazĂłwki do przecinka sÂą dal sinkia troszke szkodliweJeÂśli ktoÂś sie z tym nie zgadza to bĂŞdziemy czekaĂŚ na posty typu:ChciaÂłem sprawdziĂŚ przy jakich obrotach mam odciĂŞcie i nagle poczuÂłem ja mi sie coÂś leje po nodze....to chyba byl olej...Powodena w przegazĂłwkch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda to Honda????? A co ten motocykl sie nie zuzywa? Nie trzeba go serwisowac? Ja mam Honde i jakos serwis mnie kosztuje tyle samo, jak kiedy mialem Kawasaki....Kumpel ma Suzuki i placi tyle samo...Bzdury....kazdy motocykl da sie zajezdzic, i kazdy odpowiednio zadbany pojezdzi sporo...Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda to Honda????? A co ten motocykl sie nie zuzywa? Nie trzeba go serwisowac? Ja mam Honde i jakos serwis mnie kosztuje tyle samo, jak kiedy mialem Kawasaki....Kumpel ma Suzuki i placi tyle samo...Bzdury....kazdy motocykl da sie zajezdzic, i kazdy odpowiednio zadbany pojezdzi sporo...Pozdrawiam,
jak waÂł wyskoczy ci bokiem to stwierdzisz Âże motocykl ci siĂŞ zuÂżyÂł nie Âżartuj widziaÂłem juÂż takie rzeczy gixer goÂściu przesadziÂł i hondzia nie wytrzymaÂła tak samo by siĂŞ staÂło z kawkÂą, suzi,yamaszkÂą itp..pozatym masz racje o kaÂżdy moto trzeba tak samo dbaĂŚ i go serwisowaĂŚ, ale to nie wszystko trzeba teÂż wiedzieĂŚ jak jeÂździĂŚ pozdro!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EJ ustalmy cos, nie gazuje sie silnika w okolicach czerwonego pola bo to mu szkodzi! I w sumie tak samo jak na jalowym jak na kazdym innym biegu! Oczywiscie moim zdaniem gazowanie na zimnym silniku to najwieksza glupota jaka moze byc....(nie bede podawal przykladow bo rozpocznie sie kolejna wojna, ale duza ilosc osob byla tego swiadkiem calkiem niedawno ) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EJ ustalmy cos, nie gazuje sie silnika w okolicach czerwonego pola bo to mu szkodzi! I w sumie tak samo jak na jalowym jak na kazdym innym biegu! Oczywiscie moim zdaniem gazowanie na zimnym silniku to najwieksza glupota jaka moze byc....(nie bede podawal przykladow bo rozpocznie sie kolejna wojna, ale duza ilosc osob byla tego swiadkiem calkiem niedawno ) Pozdrawiam
Czemu mam nie ciagnac do konca obrotomierza? Jak konstruktorzy motocykla tyle obrotĂłw przewidzieli jako odpowiednie dla danego silnika to czemu mam z nich nie korzystaĂŚ? (mĂłwiĂŞ caÂły czas o silniku pod obciazeniem) Dostaje 11 tyÂś obrotĂłw z czego 11,5 to czerwone a mam jeÂździc tylko do 8 tak? Po to sa zeby z nich korzystaĂŚ, nie mĂłwiĂŞ ze zawszĂŞ ale czasem moÂżna.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeczytacie jeszcze raz wszystkie w¹tki (nie licz¹c k³ótni, bo to nieciekawe), to dojdziecie do wniosku, ¿e mówicie praktycznie o tym samym.Najlepiej przyj¹Ì, ¿e lepiej tego nie robiÌ ni¿ to robiÌ, bo mo¿e was czekaÌ niemi³a niespodzianka. Ale i tak wszyscy zapaleùcy bêd¹ coœ robiÌ i wtedy mo¿e im coœ wyciec and so on. To tak jak z seksem. WyobraŸcie sobie, ¿e przegazówki to seks bez zabezpieczeù a na pewno nagle wszyscy zaczn¹ siê ze sob¹ zgadzaÌ. Gixer, pozdrowienia i nie przejmuj siê tyle. A Honda i tak ³adniej brzmi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bior¹c to na ch³opski rozum, wiadomo ¿e jeœli bedziemy jeŸdziÌ ca³y czas lub bawiÌ siê gazem za czêsto na 11-12 tys obrotach, to silnik zu¿yje siê du¿o szybciej ni¿ przy jeŸdzie spokojnej (turystycznej) gdzie od czasu do czasu ktoœ przeci¹gnie motor przy wyprzedzaniu, oczywiœcie nie wchodz¹c na czerwone. Tu mi chyba racje przyzna ka¿dy. Po takich zabawach jak piszecie, nie dziwiÌ siê póŸniej ¿e w motorze z przebiegiem 30-40 tyœ trzeba siê szykowaÌ na powa¿ne remonty. Nie katujcie tak swoich maszyn. Tak jak Gixer pisa³ z rowerem, si¹dzcie na rower i popeda³ujcie w miejscu z max obrotami przez minute, a siê zajedziecie.Przyk³ad, jak podniesiecie motor na podstawce i w³¹czycie bieg to zwróÌcie uwagê ¿e ³aùcuch zachowuje siê bardzo dziwnie, z tego powodu ¿ê ko³o obraca siê bez obci¹¿enia i potrafi raz obracaÌ siê wolniej a raz szybciej w stosunku do silnika co powoduje ró¿ne naprê¿enia na ³¹ùcuchu. Wtedy ³aùcuch raz siê rozluŸnia a raz bardzo mocno naprê¿a i nie wp³ywa to dobrze na jego ¿ywotnoœÌ. W silniku s¹ dwa ³aùcuchy, s¹ mo¿e znacznie mocniej napiête, ale nawet minimalne luzy mog¹ powodowaÌ ró¿ne niekorzystne naprê¿enia w silniku, które te¿ nie wp³ywaj¹ dobrze na niego.Przyk³ad z ko³em, gdy ma obci¹¿enie to pracuje du¿o stabilniej, tak jak silnik i tak samo jak cz³owiek na rowerze.Jeœli producent przewidzia³ czerwone przy 13, to nie oznacza ¿e jazda na ogr¹g³o przy 11 nie popsuje silnika szybciej niz przy 5. Poza tym jaki sens ma gazowanie w gara¿u do czerwonego? Ja go nie widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja to bym widzia³ tak. (tylko nie smiejcie siê ze mnie)Wydaje mi siê ¿e polega to na roz³o¿eniu si³ 1: W czasie pracu silnika na du¿ych obrotach wytwo¿ona jest energia ( przypóœÌmy ¿e jej si³a wynosi 100 N ) która przekazana jest na wa³ korbowy ( który jest w pewnym sêsie równierz akumulatorem tej energi )i dalej przez przek³adnie na ko³o które napêdza nasz pojazd. WiêÌ mo¿emy przyj¹Ì ¿e 100 N wytwo¿onej energi zosta³o zamienione ruch motoru, czyli bilans siê zgadza energia wytwo¿ona zosta³a zu¿yta na ruch.A teraz wytwó¿my 100 N energi w silniku bez obci¹¿enia, jak myœlicie gdzie ta energia trafi, bo nie ma cudów gdzieœ muœi zostaÌ zu¿yta takie s¹ prawa. fizyki. Wiêc napewno dostaj¹ j¹ spowrotem t³oki , korbowody , ³o¿yska.Nie ma cudów prêdzej czy pó¿niej musi coœ waln¹Ì jak nie wyleci korbowód bokiem, to siê silnik rozklekocze.PozdrawiamRuffi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja to bym widziaÂł tak. (tylko nie smiejcie siĂŞ ze mnie)Wydaje mi siĂŞ Âże polega to na rozÂłoÂżeniu siÂł 1: W czasie pracu silnika na duÂżych obrotach wytwoÂżona jest energia  ( przypóœÌmy Âże jej siÂła wynosi 100kg ) ktĂłra przekazana jest na waÂł korbowy ( ktĂłry jest w pewnym sĂŞsie rĂłwnierz akumulatorem tej energi )i dalej przez przekÂładnie na koÂło ktĂłre napĂŞdza nasz pojazd. WiĂŞĂŚ moÂżemy przyj¹Ì Âże 100 kg wytwoÂżonej energi zostaÂło zamienione ruch motoru, czyli bilans siĂŞ zgadza energia wytwoÂżona zostaÂła zuÂżyta na ruch.A teraz wytwó¿my 100kg energi w silniku bez obci¹¿enia, jak myÂślicie gdzie ta energia trafi, bo nie ma cudĂłw gdzieÂś muÂśi zostaĂŚ zuÂżyta takie sÂą prawa. fizyki. WiĂŞc napewno dostajÂą jÂą spowrotem tÂłoki , korbowody , ÂłoÂżyska.Nie ma cudĂłw prĂŞdzej czy pó¿niej musi coÂś waln¹Ì jak nie wyleci korbowĂłd bokiem, to siĂŞ silnik rozklekocze.PozdrawiamRuffi
To chyba byÂła najbardziej przekonujÂąca wypowiedÂż...to musiaÂł juÂż kaÂżdy zrozumieĂŚ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziobu sie czepiasz Newton to jest kg x m/s2 - wiec cos tam z kg. tez jest Moje pytanie: Po co sie wypowiadaja ludzie w tematach, o ktorych nie maja zielonego pojecia ? Temat ucichl i po co go odswiezac? :|
Kogo masz na mysli mĂłwiÂąc:,,Po co sie wypowiadaja ludzie w tematach, o ktorych nie maja zielonego pojecia ? "
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.