Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ja Tam Z Autobany Raczej Nie Korzystam Ale Co Wy Sadzicie? *PRZYKLEJONY*


Spazz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

100% SUKCES chlopak, ktory dzisiaj mial sprawe sadowa zostal uniewinniony. Na sprawie bylo ok 20 reporterow i wyrok brzmial tak:forma prostestu spolecznego, jaka przyjeli motocyklisci jest w 100% zgodna z prawem. nie zostal oskarzony za utrudnianie ani tamowanie ruchu za to ze zgasil silnik, zsiadl z motocykla i poruszal sie po swoim pasie ruchu.GASZENIE SILNIKA, ZSIADANIE MOTOCYKLA W CZASIE KORKA NA A4 NIE JEST KARALNE!!!Jedynie zostal za to ukarany i przyjal wyrok z pokora za to, ze sie polozyl na autostradzie i robil zdjecia. Kara wyniosla zwrot kosztów sadowych czyli 100 zl. NASZ ADWOKAT MIAŁ JASNE WYTYCZNE, ABY NIE BRONIĆ GO ZA TO, ZE SIĘ POLOZYL, TYLKO ZA ODDALENIEM POZWU SE O UTRUDNIANIE RUCHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posluchajcie wywiadu z ministerkiem..... i tacy ludzie nas reprezentuja??? WSTYD!!!!http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7382196,Moto...aca_wiecej.htmlkomentujcieKilka info odnosnie dzisiejszej rozprawy: Sam udział w proteście czy też zorganizowanym przejeździe motocyklistów, jak mówił obwiniony, nie stanowił wykroczenia. Zachowanie obwinionego nie tamowało ruchu, bramka poboru opłat cały czas płynnie pracowała. Gdyby nie to niestandardowe zachowanie, polegające na leżeniu na pasie ruchu, a stanowiące wykroczenie, obwiniony byłby uniewinniony - powiedział sędzia Paweł Piesakowski.- W pewnym stopniu jestem zadowolony z wyroku, ponieważ z większości zarzutów zostałem uniewinniony, aczkolwiek zostałem ukarany za to, że położyłem się do zdjęć - powiedział dziennikarzom po wyroku Michał Rzegost. Jak dodał, spodziewał się uniewinnienia. Stwierdził także, że mógłby znów wziąć udział w zorganizowanym przejeździe motocyklistów autostradą A4, ale wtedy nie będzie już "kładł się do zdjęć". http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mot...ml?ticaid=1975fhttp://www.tvp.info/informacje/ludzie/moto...-wymierzyl-kary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest państwo w państwie. Jakim prawem SE ma mieć wpływ na rozwój Jaworzna i innych miast leżących w okolicy nieszczęsnej Aczwórki.Paranoja. Droga powinna powstać, a SE nic do tego.Prawo rynku. Niech zadbają i zabiegają o klienta. Jeśli tego nie zrobią niech zwijają interes.Takie jest życie -> wkońcu mamy wolny rynek.Oby coś w tym temacie zaczęło się dziać z kozyścią dla nas wszystkich ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że wyrok sądowy jednoznacznie określił nasze możliwościzima to dobry czas na umówienie kolejnych . tym razem konkretnie zorganizowanych i angażujacych setki motocyklistów akcjimam nadzieję, nawet jestem pewny, że wiosenne protesty zagotuja krew w żyłach SE i pomyśleć że wystarczyłby jakikolwiek sygnał chęci współpracy z motocyklistami, poważne potraktowanie problemu, a sprawy pewnie by nie było idealnie pasuje tu filmowy cytat: ..."chcieliście wudymać Freda, teraz Fred wydyma was..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autostrada-a4.pl/index.php?gid=36&press_id=28jakby znikło Stanowisko SAM S.A. - oświetlenie autostrady/ działania prezydenta JaworznaW związku z artykułem, który pojawił się 8 stycznia 2010 na łamach Gazety Wyborczej pt. "Gdzie jest światło? Jaworzno skarży się na A4" i znaczym uproszczeniem stanowiska SAM S.A. przedstawiamy oddpowiedzi, które przesłaliśmy autorowi tekstu Panu Tomaszowi Głogowskiemu na zadane przez niego pytania.1) Oświetlenie na autostradzie A4 Katowice-KrakówKoncesjonariusz realizuje inwestycje zgodnie z planem uzgodnionym z Generalna Dyrekcją, który jak zakładamy odzwierciedla bieżące priorytety strony publicznej. Na najbliższe lata plan ten obejmuje inwestycje proekologiczne (budowa ekranów akustycznych i systemu odwodnienia autostrady) oraz utrzymaniowe w formie modernizacji obiektów mostowych. Szacowany koszt tych inwestycji to ok. 350 milionów złotych. Oświetlenie węzłów autostradowych nie znalazło się wśród aktualnych priorytetów strony rządowej.Ponadto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących płatnych autostrad z 14 maja 1997 r., na które powołuje się prezydent Jaworzna w swoim liście do Ministra Infrastruktury z 7 stycznia 2010, "Przepisów rozporządzenia nie stosuje się do budowy autostrad, wobec których przed dniem wejścia w życie rozporządzenia została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę lub został złożony wniosek o wydanie takiej decyzji". Pozwolenia na budowę A4 Katowice-Kraków zostały wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia.2) Działania prezydenta JaworznaStalexport Autostrada Małopolska SA stanowczo protestuje przeciwko ostatnim kłamliwym wypowiedziom obecnego prezydenta Jaworzna pana Pawła Silberta, który w ramach prowadzonej przez siebie kampanii na rzecz reelekcji w tegorocznych wyborach samorządowych, wprowadza mieszkańców regionu w błąd, przedstawiając nieprawdziwe fakty.Chcieliśmy stanowczo zdementować kłamstwa jakoby SAM S.A. miał wpływ w jakikolwiek sposób na decyzje Ministra Infrastruktury dotyczące kolejności inwestycji na innych drogach, w tym na drodze nr 79 przebiegającej przez Jaworzno. Takie insynuacje prezydenta Jaworzna pojawiały się w prasie, a uderzają one nie tylko w koncesjonariusza, ale kwestionują także obiektywizm i troskę o dobro publiczne Ministra Infrastruktury. Stanowczo oświadczamy, że Stalexport Autostrada Małopolska nie blokuje i nigdy nie blokował inwestycji na drogach alternatywnych do autostrady A4. Zapisy Umowy zawartej z Ministrem Transportu w tym zakresie są standardowym rozwiązaniem stosowanym w umowach realnego poboru opłat, w których ryzyko ruchu jest w pełni przeniesione na koncesjonariusza i pojawiły się już w pierwszej wersji umowy z 1997 r. Zabezpieczają one koncesjonariusza jedynie przed sytuacją, w której droga równoległa odpowiadałaby standardem autostradzie. Hipotetyczne przeniesienie dużej części ruchu na wysokiej jakości drogi równolegle mogłoby zagrozić możliwości gromadzenia przez koncesjonariusza środków na realizację szeregu inwestycji, do których został zobligowany i w konsekwencji uniemożliwiłoby mu realizacje umowy zawartej ze stroną publiczną. Biorąc pod uwagę stan obecny na drogach w regionie oraz znając niezbędne nakłady inwestycyjne, jakie należałoby ponieść w celu dostosowania dróg konkurencyjnych do standardu autostrady, jest to zapis martwy.Należy również podkreślić, że nigdy nie zgłaszaliśmy roszczeń, ani też nie protestowaliśmy, gdy drogi alternatywne były remontowane. Nie zamierzamy też podejmować takich działań w przyszłości. Drogi konkurencyjne są na bieżąco remontowane, o czym zresztą informowane są wszystkie zainteresowane strony w tym i SAM S.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.