Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ja Tam Z Autobany Raczej Nie Korzystam Ale Co Wy Sadzicie? *PRZYKLEJONY*


Spazz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zauważyłem, że nawet nie trzeba jechać na bramki - wystarczy że grupa moto jedzie w ich kierunku ( najlepiej od Gliwic) Wtedy zaczyna się popłoch wśród puszkarzy i TIRowców w SB huczy że bramki zatkane bo następny protest i ..... większość leci na Olkusz Jednak trzeba co jakiś czas robić "bramki" by nie zapomniali o nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SE kłamie jak z nut, bo:1. mogą sami zmieniać, ustalać wysokość stawek oraz bonifikat za przejazd pojazdów. Nie muszą pytać MI o zgodę. Z opcji tej skorzystali w czasie naszego 3go przejazdu, gdyż część motocykli przejechała za darmo... W takim razie wiemy już do kogo NAPRAWDĘ uderzać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autkiem można się karnąć, tyle że trudno będzie przedłużać czas na opłatę bo niepowinniśmy wychodzić z auta w czasie oplaty bo to teren autostradyja mam problem z pamięcią mogę zapomnieć pieniędzy, będa musieli mi wypisac druk o którym mowa była wcześniejahai lepiej miec sprawne auto, opony, oświetlenie, bez ciemnych szyb tłumików z gaśmicy bo moga dowody polecieć przez złośliwosć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moga nam w samochodach przetrzepac WSZYSTKO,łacznie z gaśnicą i ksenonami bez spryskiwaczy lub ciemnymi szybami.Warto zaznaczyć podczas kolejnej akcji,ze jadąc samochodami kazdy odpowiada sam za siebie i na własne ryzyko uczestniczy.Może sie okazać,że wkurzeni gliniarze telefonami "z góry" , zaczna się na nas wyżywac i pare dowodów poleci...Ci którzy nie sa pewni na 100% stanu swoich bryk lepiej niech wsiądą na moto lub umówia sie z kolegami,po co potem zgrzyty...Kosma,KAWALERIA czeka na sygnał!.. A moze nie umawiac sie juz na 3 stawach jak ostatnio, tylko jechac od razu na bramki i spotkanie umówic na parkingu za bramkami?Nikt nie wiedziałby ilu nas jest,ani co sie szykuje dopóki nie okazało by się , że z policji z Wrocławia by dzwonili do SE błagając o zwolnienie bramek z powodu korka na A4?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze nie umawiac sie juz na 3 stawach jak ostatnio, tylko jechac od razu na bramki i spotkanie umówic na parkingu za bramkami?Nikt nie wiedziałby ilu nas jest,ani co sie szykuje dopóki nie okazało by się , że z policji z Wrocławia by dzwonili do SE błagając o zwolnienie bramek z powodu korka na A4?...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasciwie to sprawa siega nie dosc ze gleboko to jeszcze wysoko. Nasze dzialania pozostaja nie w smak wielu ludziom. Do tego stopnia ze ktos wyzej postawiony potrafi sie wycofac z poparcia. Do tego stopnia ze jedna z telewizji wyemitowala najpierw program w ktorym slatexport byl zly i niedobry a po kilku dniach dwa inne calkowicie zaprzeczajace i oczerniajace motocyklistow dodatkowo.Do tego stopnia ze zostaja wstrzymane emisje juz nakreconych programow o nas i naszych protestach w/g mnie wskutek chyba naciskow jakichs ;(Do tej pory nieczego nie boi sie jedynie RMF, tv silesia i polsat. w miedzyczasie zwrocilismy sie ponownie do MI o doprecyzowanie odpowiedzi.Liczymy ewentualne straty stalexportu poprzez zliczanie pojazdow.i poczynilismy kilka innych krokow Zobaczymy co bedzie dalej. W kazdym razie:Na poczatek miesiaca planujemy juz kolejna akcje. Staramy sie dopiac wszystko na ostatni guzik. Termin zostanie podany niebawem gdyz zachodzi potrzeba wrozenia z fusow znaczy sie przewidzenia pogody Mam nadzieje ze jak zwykle wszyscy mozemy liczyc wspolnie na swoja obecnosc.Terminy i kolejne ustalenia juz niebawem zostana podane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegówJest nowy prezes Stalexportu Autostrady cyt.wbp.pl (Dariusz Ciepiela) - 20-09-2009 11:14Rada Nadzorcza Stalexport Autostrada Małopolska odwołała ze stanowiska dotychczasowego prezesa zarządu Tomasza Niemczyńskiego i na to stanowisko powołała Wojciecha Gębickiego, pełniącego równocześnie stanowisko wiceprezesa zarządu w spółce Stalexport Autostrady.Rada Nadzorcza postanowiła także o powołaniu na nowego członka zarządu Stalexport Autostrada Małopolska (SAM) Pawła Kocota.Wojciech Gębicki będzie łączył funkcję prezesa SAM z funkcją wiceprezesa w spółce-matce grupy kapitałowej – Stalexport Autostrady. Dzięki takiemu modelowi zarządzania, popularnemu szczególnie w krajach Europy zachodniej i Ameryce, wzmocniona ma zostać współpraca i efekt synergii, wynikające z kooperacji wewnątrz Grupy.Przejmuję stery SAM S.A. w kluczowym momencie rozwoju tej spółki i projektu A4, dlatego wiem, że powierzone mi zadania nie będą łatwe, ale jestem przekonany o ich końcowym sukcesie – mówi Wojciech Dębicki.Spółka kończy obecnie kolejny etap prac związanych z wieloletnim ambitnym programem modernizacyjnym autostrady A4. Zgodnie z zapowiedzią nowego prezesa w najbliższych latach będzie koncentrowała się na inwestycjach w ekologię i innowacje.- Przed nami nowy okres w historii projektu A4. Koniec uciążliwych dla kierowców prac remontowych nastąpi w przeciągu kilku najbliższych tygodni. Wkrótce przystąpimy do wdrażania najnowocześniejszych systemów i rozwiązań czyniących A4 drogą nie tylko wygodną, ale i spełniającą najwyższe światowe standardy obsługi podróżnych i bezpieczeństwa – mówi prezes Gębicki.Skład zarządu SAM został poszerzony o dodatkowego członka. Jest nim Paweł Kocot, specjalista w zakresie konstrukcji budowlanych i inżynierskich. Jego zadania koncentrować się będą przede wszystkich na sferze innowacji technicznych.Wojciech Gębicki jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zdobył także z wyróżnieniem dyplom MBA francuskiej szkoły biznesu INSEAD.Przed związaniem się z Grupą Stalexport Autostrady przez wiele lat związany był z branżą autostradową. Zajmował się m.in. pozyskiwaniem finansowania dla dużych projektów infrastrukturalnych w Europie środkowo-wschodniej. W latach dziewięćdziesiątych pracował w Londynie w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju, West Merchant Bank oraz Credit Lyonnais. Natomiast w latach 1999-2001 był wiceprezesem Zarządu Autostrady Wielkopolskiej, gdzie negocjował warte około miliard euro zamknięcie finansowe pierwszego odcinka autostrady płatnej A2. Projekt realizowany był przy szerokim udziale Europejskiego Banku Inwestycyjnego i konsorcjum międzynarodowych banków komercyjnych.Paweł Kocot jest absolwentem Politechniki Krakowskiej, specjalistą w zakresie konstrukcji budowlanych i inżynierskich. Odbył szereg szkoleń z zakresu budownictwa oraz prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych. Pracował m.in. w Krakowskim Biurze Projektów Dróg i Mostów Transprojekt – Kraków m.in. jako kierownik zespołu inspektorów nadzoru, w firmie Jacobs Polska, jako inżynier rezydent dla szeregu kontraktów realizowanych na A4 Katowice-Kraków, a ostatnio jako dyrektor ds. technicznych w firmie Stalexport Autostrady. "Koleżanka z bramek w Mysłowicach mówiła mi, że teraz sa u nich jakieś zmiany i mają jakas kontrole z Włoszech. Moze po tej kontroli coś sie zmieni.Podobno jeden z kierowników kazał siedzieć kasjerom i otworzyć wszystkie bramki mimo że było pusto i nie było ruchu. Ludzie siedzieli w nadgodzinach a na bramkach pustki. Mowiła też,że oni kasjerzy tez juz mają dość tych utrudnień na autostradzie. Kierownicy bardzo nimi pomiataja i podobno atmosfera gorsza niż w Biedronce a za przepuszczenie złej winiety dostają upomnienia i nagany. Mówila że tez beda organizowac jakiś protest albo związki założą.Ma sie wypytac w pracy co sie dzieje i da mi znać. Moze teraz jest dobry czas na protesty. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.. 0,22%...przy założeniu, że mamy sezon, nie ma deszczu i ogólnie że jeden dzień liczenia to weekend (10krotnie więcej motocykli niż w dzień powszedni).jak to mówią młodzi w Wawie - żenua ;)Gdyby to policzyć teraz przez ilość dni sezonu, ilość dni roboczych (wiadomo, że w weekend jest więcej motocykli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.