arczi137 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Obecny gsxf 600 jajko 4,5 - 5 l/100 km GS 500 3,5 - 4,5 l/100 km bandit 1200 4,5 - 6 l/100 km B12 - 4,5 l jasne tyle to pali na postoju. Zreszta 6l swiadczy o bardzo delikatnym traktowaniu, potrafil lekko wciagnac na 100 2 cyfrowe ilosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben IO Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 B12 - 4,5 l jasne tyle to pali na postoju. Zreszta 6l swiadczy o bardzo delikatnym traktowaniu, potrafil lekko wciagnac na 100 2 cyfrowe ilosci B12, polatane prawie dwa sezony, średnio ok 9 litrów, 11-12 litrów też się nie raz udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 hornet 600 (na gaźnikach) - do 7l/100km (średnie) ostatnio zbadane po przejechaniu 280km po mieście i poza miastem (tryb mieszany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 FZS 1000 - na ogół ok.6l - często w dwie osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal36 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 B12 5,5 bez szczególnego oszczędzaniazasadniczo rzadko ponad 6,5... własciwie nie pamiętam żeby łyknął więcej... albo nie chce pamiętaćEeee kolega to chyba nie przekracza 150 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal36 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Mój B12 do wczoraj spalał 6/100 a przy maksymalnym zap.....niu ze średnią prędkością 180 7,5l/100km a teraz to się boję sprawdzić bo zdjąłem mu blokadę z 2 i 3 biegu i bardzo szybko zaczęły znikać kwadraciki stanu paliwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 a co to za blokada niby?moj B6 to tak z 6 wezmie przy normalnej jeździe,a jak dziduje to ponad 7 lekko,więc w sumie tyle co Twój B12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal36 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Tzn. oryginalnie miał przy czujniku luzu podpiete dodatkowo piny przy 2 i 3 biegu i kabelki i z tego co sie doszukałem i doczytałem to podobno w niektórych krajach dodatkowe zabezpieczenie żeby "tak nie zapier...... i mniej hałasować. Ale faktycznie jak je odłączyłem to niesamowita różnica w mocy, i spalaniu niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Mój B12 do wczoraj spalał 6/100 a przy maksymalnym zap.....niu ze średnią prędkością 180 7,5l/100km a teraz to się boję sprawdzić bo zdjąłem mu blokadę z 2 i 3 biegu i bardzo szybko zaczęły znikać kwadraciki stanu paliwka To Ty tak z żonką pomykasz średnia sto łosimdzisiont???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Ja też mam blokadę (na tylnym siedzeniu i czasem ją zdejmuję,a później sama wraca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowZ Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Triumph Street Triple 675Rok: 2008W trasie idzie zejść do ok 5,5l przy spokojnej jezdzie i nie przekraczając 120. Przy dziczeniu 10l a może i z 11l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal36 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Ja też mam blokadę (na tylnym siedzeniu i czasem ją zdejmuję,a później sama wraca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUTI Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 HONDA X11 trasa 90 -120 km/h - ok. 5,5l/100kmagresywnie to i 8l spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUTI Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 HONDA X11 trasa 90 -120 km/h - ok. 5,5l/100kmagresywnie to i 8l łyknie http://turystycznienamotocyklu.pl/galeria.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archie Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 U mnie w VZ 800 Marauder-ze po 29 tankowaniach średnia wychodzi 5,1L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsxrk72007 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Hajka 2010 6,5 l z prędkością 100-150 , powyżej 200 - do 12 l nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koodłaty Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 ZZR 1400 2008 0d 5,5l do 7,5l z czego nigdy nie udało mi się spalić więcej jak 7,5l a średni wychodzi 6,5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas75 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Yamaha FZ6 S2 Fazer 4,5-6,5 lTe 4,5 to bylo na poczatku gdy kupilem mojego fazera (pierwszy motor) a teraz bierze wiecej ,-)Als ja jezdze czesto na autostradzie wiec 6-6,5l to chyba normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Aprilia RSV 1000 najmniej w granicach 7 l , srednio dyche a przy debilowaniu okolo 14l. Mam odpalony map2 i zmieniony eeprom oraz inne przełożenia przeniesienia napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 zzr 1400 2009- akrapy, filtr KN, brak sondy lambda, PowerCommander 5 od 6,5 (spokojna jazda) do 7,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 2011 z1000sx od 4,8 w trasie do okolic 10 litrów przy pajacowaniu po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
constantine Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 BMW R1200GS Adventure 2008 Spokojna trasa ponad 1000km (kierunek Bieszczady) 5,2 l/100km Miasto do 6,0 l/100km, średnio 5,7 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Honda CBR 1000 F z 1988, cztery gaźniki, wszystkie kufry + tankbag, V=200 km/h - do 16l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 10 minut temu, LBG napisał: Honda CBR 1000 F z 1988, cztery gaźniki, wszystkie kufry + tankbag, V=200 km/h - do 16l/100 km To troche wpierda...a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walgav Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 W moim Midnight Star 1300 średnie spalanie wychodzi na poziomie 4,6 l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.