Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Wymiana Opon I Wyważanie Kół


Kamil1705

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,orientuje się ktoś, gdzie w promieniu 25km od Tarnowskich Gór znajduje się firma zajmująca się wymianą opon motocyklowych i wyważaniem kół(robiąca to profesjonalnie).Szukałem poprzez opcję "szukaj" ale znalazłem tylko polecaną firmę z Rudy Śl (jeśli nie znajdę coś bliżej, będę musiał się tam wybrać.Jesienią byłem zmuszony oddać do naprawy oponę, ale gdy ją odebrałem to...szlag mnie trafił http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?showtopic=34575&st=15&p=480120entry480120 postanowiłem więc kupić nowy komplet opon, nie mam zamiaru drugi raz oddać koła to takich "ciaproków" jak np. pewna firma z Radzionkowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.braciki.com.pl/ tam bylam- nie bylo zadnych problemow,z niczym. Tyle ze naprawy opony sie nie podjeli-tam nie lac byl zwykly-tylko wybilo ja-nakazali zakupic nowa,nowa zalozyli. -nie znam sie,ale patrzec na rece pozwolili,niczego nie wciskali na sile)I na przez nich zalozonej oponce smigam dalej. Wilekiej euforii tez nie ma-mogloby byc ciutke taniej.Ale da sie targowac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ja od ponad 2 lat jeżdzę do Wulkanizacja opon :40-015 Katowice ul. Starowiejska 7. tel.: fax: 032 253 89 60 032 781 77 24Jest to zwykły wulkanizator samochodowy, który ma nakładkę motocyklową do montażownicy i zajmuje się również wymianą opon w motocyklach.Polecam zakład w 100%, bo robią to naprawdę fachowo i praktycznie od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil1705 @ 21.03.2010 22:53
Jedź stary do Radzionkowa, wyważają i zakładają na miejscu. Nie znam ulicy ale jak jedziesz od HERMESU w stronę Rojcy (to na tej brukowanej) masz to po prawej stronie.
Radzionków odpada, jak chcesz to podjedź, pokaże Ci jak mi oponę zakołkowali, czyste partactwo. Pojadę jednak do Goduli w Rudzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shoei @ 21.04.2010 10:40
Kamil1705 @ 21.03.2010 22:53
Jedź stary do Radzionkowa, wyważają i zakładają na miejscu. Nie znam ulicy ale jak jedziesz od HERMESU w stronę Rojcy (to na tej brukowanej) masz to po prawej stronie.
Radzionków odpada, jak chcesz to podjedź, pokaże Ci jak mi oponę zakołkowali, czyste partactwo. Pojadę jednak do Goduli w Rudzie.
Ja naprawiałem w tym warsztacie...opona naprawiona sznurem. Opinie są różne: typowe kołowanie wiąże sie z rozwiercaniem opony, co dodatkowo niszczy osnowę. Zresztą, większośc ludzi,z którymi rozmawiałem twierdzi,ze opon motocyklowych się nie naprawia...Ale nie o tym chciałem pisac...Powiedzcie mi,jak to jest z wyważaniem kół! Należy to robić, czy nie!Skad to pytanie - jeżdze na fabrycznych jeszcze oponach i nie mam żadnego "ciężarka" na kołach...Nie masz ciężarka bo im wyszło zero.Więc nie masz nic nabite lub naklejone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz ciężarka bo im wyszło zero.Więc nie masz nic nabite lub naklejone.
Byc może porównanie do opon/kól samochodwych nie jest najrafniejsze...ale jeszcze sie nie spotkalem z tym, by koło samochodowe (nawet nowe) nie wymagało jakiegos ciężarka...Kiedyś w motocyklach były pzrede wszytskim kola szprychowe i też nie kojarze bym kiedys widział jakis cieżarek na takim kole...Są jakieś zasady odnośnie wyważania kół motocyklowych-np.co 5tyś. km?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shoei @ 21.04.2010 15:41
Nie masz ciężarka bo im wyszło zero.Więc nie masz nic nabite lub naklejone.
Byc może porównanie do opon/kól samochodwych nie jest najrafniejsze...ale jeszcze sie nie spotkalem z tym, by koło samochodowe (nawet nowe) nie wymagało jakiegos ciężarka...Kiedyś w motocyklach były pzrede wszytskim kola szprychowe i też nie kojarze bym kiedys widział jakis cieżarek na takim kole...Są jakieś zasady odnośnie wyważania kół motocyklowych-np.co 5tyś. km?Jak się producent przyłoży do rozłożenia mas w feldze to będą niskie.Yamaha chyba się przykłada bo w fazerze miałem 5g w R6 nie wiem ile ale na pewno jest mało a dragstarze jest 10.A widziałem tez w moto fabrycznie 40 z przodu.Koła szprychowe to ogólnie nie są aż tak idealne jak alu.Zawrotnych prędkości raczej nie osiągały może dla tego.Nie ma powodów aby być mądrzejszym niż producent,jak nic nie dokleili to tak miało być.Lepiej zwrócić uwagę na to czy nie ma drobnych spękań w rowkach bieżnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.