Blazej_MTX Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wiesz o tym. że nic ci nie musze udowadniać.Przy szeregowym natężenie na obydwóch żarówkach będzie takie samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 A napiecie ? eh brak mi slow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Napiecie sie dzieli na dwa odbiorniki. Nie myślisz, że podłączając dwie przetwornice równolegle trochę za bardzo obciążysz instalacje? Dlatego pytałem też o bezpieczniki.Elektrykiem/elektronikiem jestes? Takim problemem było napisać o co ci biega czy musiałeś sie czepiać od razu? Widać, że zima ci szkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wiesz o tym ze dwie zarowki ok 60W pobieraja ok 8-10 A ?Dwie przetwornice podlaczone rownolegle beda pobieraly 4-5 A. Co wiec bardziej obciaza instalacje ?Pomijam juz fakt ze przetwornice podlaczone szeregowo po prostu nie beda dzialac. Btw. Dalej twierdzisz ze najlepiej je podlaczyc szeregowo? ;)wiem ze sie czepiam o slowa ale proboje Ci uswiadomic ze mowisz o czym innym a myslisz o czym innym. I komu tu zima szkodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Czy ja gdziekolwiek napisałem, że lepiej jest podłączyć szeregowo? Cały czas twierdzę, że lepiej jest podłączyć równolegle. Z tym, że zdarzyło mi się kiedyś, że przy równoległym podłączeniu lamp druga nie świeciła. Nie jestem elektrykiem więc do końca nie wiem dlaczego, ale też nie jestem zupełną lamą w tym temacie. Robiłem właśnie takie przeróbki już kilka razy. Starałem się pomóc. Tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 No wlasnie chodzi o to ze napisales a ja sie przyczepilem oblookaj sobie swojego pierwszego posta w tym temacie.Ok sztama milego dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 No No, nie wmawiaj mi Napisałem, że trzeba podłączyć równolegle a dopiero jak nie będzie działać to może spróbować szeregowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 ehh jak to dobrze ze nie jestem elektrykiem Nie wiem jakie tam są żarówki (h4, h1 czy h7) i będę wiedział w poniedziałek. Mijania świeci cały czas prawe oko, przy zapalaniu się długich włącza się lewe. Ja będę chciał ustawić tak, żeby świeciły się oba na raz przy mijania i oba naraz z przy długich.Co do oślepiania to wszystko zależy jak się ustawi. Znajomi mieli tak ustawione, że raziło na maxa, a inni mieli idealnie. CO by nie było xenony świecą tak, że zdecydowanie lepiej poprawia to bezpieczeństwo na drodze i zdecydowanie lepiej oświetla w ciemnościach.Teoretycznie policjanci już teraz mogli mi się dowalić do oświetlenia w gixie, bo świeciło po amerykansku czyli na całą szerokość drogi i przy długich na maxa oślepiało pojazdy z naprzeciwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a jak wyglada sprawa luster w reklektorze?? na dlugie i na krotke swiatla jest takie samo?? wydaje mi sie ze nie. od tego bym zaczal bo kombinacja z zarowkami na nic sie zda jesli beda inne reflektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a jak wyglada sprawa luster w reklektorze?? na dlugie i na krotke swiatla jest takie samo?? wydaje mi sie ze nie. od tego bym zaczal bo kombinacja z zarowkami na nic sie zda jesli beda inne reflektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 no a rozpraszanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 A tak BTW w bladym na angielski rynek światła są na odwrót? Tzn prawe drogowe a lewe mijania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 no a rozpraszanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 podobno jakies przeslony mozna załozyć itp.. zreszta nie wiem.. w poniedzialek będę wiedział jakie tam w ogole są żarówki.Co do świecenia dwóch na raz to kilka osób już widziałem z tego typu rozwiązaniem i zdecydowanie lepiej to wyglądało niż oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyba Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Taz jak tak bardzo chcesz ksenony to przysłony itp włoz miedzy bajki i sproboj skombinowac soczewki Widzialem iedys takie sojedyncze zestawy pod ksenon montowane w reflektorze tylko nie za ladnie to wygladalo ale dzieki soczewka naprawde wykorzystasz dobrze ksenonowy zarnik i poprawa bede naprawde znaczna wtedy nawet na drogowe nie musi byc juz ksenon wystarczy na mijania w mazdzie 323F tak mialem tylko ze tam seryjnie byly soczewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Tazzman co do tych wszystkich przesłon, zasłon, rozbłyślnikówi i kij wie o czym jeszcze tutaj piszą, jest dość prosty sposób żeby to sprawdzić. Pod jednym warunkiem, jeżeli obie żarówki są tego samego typu np H4 po lewej i prawej, i jeżeli na obie idą takie same wtyczki(a jeżeli są takie same żarówki to wtyczki na 99% też)Stawiasz motocykl na równym w odległości kilku metrów od ściany i zapalasz mijania świeci ci jeden prawy reflektor. Przyglądasz się dokładnie gdzie biegnie granica światło cienia i zapamiętujesz ją(możesz ją również zaznaczyć na ścianie np kredą) wyłączasz światła, ściągasz wtyczkę z lewego reflektora(niech sobie wisi gdzieś z boku) i zakładasz na lewą żarówkę wtyczkę z prawej, zapalasz światła, jeżeli linie światłocienia pokrywają się albo da się je ustawić tak żeby się pokrywały(ustawiasz lewą względem prawej a nie na odwrót bo to prawa jest macierzystym światłem mijania) to wszystko jest przystosowane pod światła mijania w obu reflektorach to samo robisz analogicznie dla świateł drogowych tylko w drugą stronę wtyczka z lewego na prawy reflektor.Jeżeli nie ma żadnych różnic w liniach światło cienia to nie ma najmniejszego problemu żeby to tak podłączyć i poprawnie wyregulować. Podłączenie też jest bajecznie proste i nie potrzeba to tego elektryka. Nie widziałem tego ale przypuszczam że jest podobnie jak w R6 tam mijania świeci jeden reflektor a drogowe oba i wystarczyło jedynie podciągnąć mijania do drugiej wtyczki bo nie było(dochodziły jedynie drogowe)nie chce sie madrowac ale z tego co ja wiem to takie mamy prawo i oba jednoczesnie swiecic nie moga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybek1984 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 nie polecam traktować takich postów poważnie które nie są podparte żadnymi argumentami!! Ja mam starą erjedyne i tam od początku świeciły oba, bez grzebania i przeróbekJak sprawdzisz jak to jest u ciebie to napisz bo aż jestem ciekaw, najlepiej zrób foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 nie moga swiecic oba i tyle, jak napisze ze kazdy xenon powinien miec samopoziomowanie i spryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 a jakie zestawy polecacie? cos takiego jest ok?http://www.allegro.pl/item894539787_japons...tor_poznan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 a jakie zestawy polecacie? cos takiego jest ok?http://www.allegro.pl/item894539787_japons...tor_poznan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 lampke mam jedna wiec by mi jedno styklo. zastanawiam sie ktory zestaw jest dobrej jakosci a nei np na jeden miesiac dzialania. co z wibracjami od silnika V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 kal Ci wibracja siadaja na lampke to cos z mocowaniem sprawdz sobie raczej z zarnikami nie ma probleow pozatym zawsze mozna wymienic na renomowanej firmy, ale musisz zwracac uwage jak jest wykonana przetwornica to jak sie popsuje to praktycznie cena nowego zestawuNo i pamietaj ze zarnik ma znacznie wyzsza temperature niz zarowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 kal Ci wibracja siadaja na lampke to cos z mocowaniem sprawdz sobie raczej z zarnikami nie ma probleow pozatym zawsze mozna wymienic na renomowanej firmy, ale musisz zwracac uwage jak jest wykonana przetwornica to jak sie popsuje to praktycznie cena nowego zestawuNo i pamietaj ze zarnik ma znacznie wyzsza temperature niz zarowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybek1984 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 no i co z tego ?ja takie chce miec i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ksenony roznie wygladaja i roznie swieca.Ostatnio zakladalem do iksa i do zigzaka i w obu wyglada zajebiscie z tym ze w zigzaku biksenon. Temperatury radze jak najmniejsze bo prawde mowiac czesc swiatla przy palnikach 8K juz znika wiec jak sie chce ladnie wygladac i byc widocznym to najlepiej wziasc 6K to taki kompromis. Natomiast jak komus na prawde zalezy na dobrym oswietleniu drogi w nocy i tylko na tym to najlepiej kupic palniki 4300. Nie wiele roznia sie od zwyklego swiatla kolorem(wlasciwie to wcale), natomiast idealnie oswietlaja.PS. Adi... ostatnio w mikolowie mowiles ze ladnie swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.