Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Xenony Zestawy Xenonowe ! Zadbaj O Bezpieczenstwo!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dobrze ustawiony xenon w moto to swietna sprawa...swieci o wiele lepiej niz H4 i soczewka (mam soczewe w gixie) i jesli jest dobrze ustawiona to naprawde polecam..Tytus w bladym ma i naprawde efekt jest o niebo wiekszy niz standard.. dodatkowo w dzien go lepiej widac.Wiem, ze to niezgodnie z przegladem, ale tak jak Dragon napisal..... znafcy znafcami a i tak zazwyczaj wychodzi na to, ze to tylko znafstwo w stylu :tata a marcin powiedzial heheJa w nowym moto napewno zaloze bixenony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.elukas.nazwa.pl/marta/SLIMY/AUKCJA1.jpghttp://www.elukas.nazwa.pl/marta/SLIMY/AUKCJA2.jpghttp://www.elukas.nazwa.pl/marta/SLIMY/zestawA01.jpgWitam ponownie! Oczywiscie posiadamy również cienkie przetwornice - tzw slimy, dorzucam wiecej zdjęć!Co do cen: Najtanszy zestaw xenonowy 179 zl ( 2 zarniki i 2 przetwornice ), bixenonowy 279zl ( 2 zarniki, 2 przetwornice, wiazka sterujaca ). Zestaw na slimie 349zł ( 2 zarniki i 2 przetwornice ), zestaw bixenonowy na slimie 399zł ( 2 zarniki, 2 przetwornice, wiazka sterujaca ).Ceny za połowę kompletu, odpowiednio: 99zł, 179zł, 179zł, 249zł.Do kosma: Tak, potrzebujesz 3 przetwornice - kazdy zarnik musi miec swoja.Co do ceny, wylicz sobie, ktory zestaw Ci odpowiada, a ja postaram sie o jakis rabacik przy 3 sztukach! Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!Sory kosma, pomylka.Co do roznicy - Ta wieksza, jest przetwornica analogowa, bez filtrow antyzakł. oraz stabilizatorów napięcia, co skutkuje częstrzym paleniem się żarników, oraz niezbyt czystym odbiorem fal radiowych we wszystkich możliwych odbiornikach.Slim posiada stabilizator oraz filtry, stad jest lepsza opcja, tymbardziej, jesli chodzi o zastosowanie w motocyklu ( ze wzgledu na rozmiar ).Pozdrawiam, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odświeżam temat, bo na xenonach się znam jak kot na jodłowaniu ;)Chce xenony zamontować w bladym i chcę aby:1. świeciły oba światła jednocześnie na mijania (obecnie świeci tylko prawe oko na mijania)2. przy włączaniu długich chce żeby oba zaświeciły się na długie (obecnie długie jest lewe i włączą się tylko przy uruchomieniu długich)Jakieś sugestie albo podpowiedzi? będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat, bo na xenonach się znam jak kot na jodłowaniu ;)Chce xenony zamontować w bladym i chcę aby:1. świeciły oba światła jednocześnie na mijania (obecnie świeci tylko prawe oko na mijania)2. przy włączaniu długich chce żeby oba zaświeciły się na długie (obecnie długie jest lewe i włączą się tylko przy uruchomieniu długich)Jakieś sugestie albo podpowiedzi? będę wdzięczny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat, bo na xenonach się znam jak kot na jodłowaniu ;)Chce xenony zamontować w bladym i chcę aby:1. świeciły oba światła jednocześnie na mijania (obecnie świeci tylko prawe oko na mijania)2. przy włączaniu długich chce żeby oba zaświeciły się na długie (obecnie długie jest lewe i włączą się tylko przy uruchomieniu długich)Jakieś sugestie albo podpowiedzi? będę wdzięczny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym jedno tylko zauważyc, że przepisy mowia iż nienalezy montować żarnika ksenonowego w reflektorach wielozwierciadłowych oraz w replektorach posiadajacych karbowone szkła (szklo ma byc gładkie), bo przy kontroli policja zwinie dowód do wora i pojeżdzone dodatkowo swiatła drogowe w przypadku motocykla nie powinny przekraczac 120000cd (candeli)tak dla przypomnienia Dz nr 32 z dnia 32.12.02 z poźniejszymi zmianami oraz rozpozadzenia ministra infrastruktury dotyczace warunków technicznych pojazdów i kontroli stanu pojazdow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh.. wiem ze za to grozi zabranie dowodu itp itd... ale co z tego, bo:1. paru kolegów ma takie cudo i dużo lepiej widać w nocy2. W dzień jest bezpieczniej bo motocykl widać z daleka3. Można to spokojnie tak ustawić, że nie oślepi nikogo i da się jeździć.4. Ile razy kogokolwiek kontrolowała policja na motocyklu?5. Te bixenony wyglądają jak zwykłe żarówki więc nawet w razie kontroli nie mają podstaw się do niczego doczepić... Zreszta.. mi kiedys baran w niebieskim mundurku wmawiał, że pirelli diablo rosso z przebiegiem 1500 km mam łyse i bez bieżnika i zabiera mi dowód hehhe - wiec zalezy na kogo sie trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tazzman, na długie też chcesz ksenony? Nie wiem jak blady ma skonstruowane światła ale raczej ma po jednej żarówce na klosz. Jeżeli tak jest to kupujesz takie:http://allegro.pl/item885480457_zestaw_bix...ed_gwa_24m.htmlPrzerabiasz trochę instalację - Nie pamiętam już dokładnie, ale chyba obydwa światła mijania trzeba podłączyć równolegle do instalacji ( czyli do prawego oka ) i obydwa drogowe też równolegle do lewego oka. Powinny świecić dwa 'oka' na raz. ( jak nie będzie działać to spróbuj szeregowo ) Blady ma bezpieczniki? Inna sprawa jest taka, że zakładałem już kiedyś takie ksenony i potwornie to razi więc generalnie nie polecam. Prędzej wrzuć żarówki dobrej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.