nie po katolicku Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Nigdy nie jezdziłem po torze, nawet na trybunach nie siedziałem i chciałbym sie dowiedziec Jak przygotować moto do treningów na torzeMoto bedzie jechało na przyczepie.Wszelkie rady i wskazówki sa wskazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobinV6 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Można spokojnie pojeździć tak jak jeździsz normalnie, jedyne co to warto na torze zmniejszyć jedynie ciśnienie w kołach, szczególnie z tyłu.Ale oczywiście można: zdemontować tablice rej. i lusterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 To co Robin mówi + przewody w oplocie i świeże gumy. Bez amora skrętu da się żyć, ale gumowe przewody spuchną po paru mocniejszych dohamowaniach i po zabawie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotroz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Może się przyda http://www.scigacz.pl/Motocyklista,amator,...ryzc,10276.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 wystarczy troche poszukac na motogenie i scigaczu tam jest kilka art. o sciganiu sie na torzewiem bo sam chcialem moze w przyszlym sezonie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobinV6 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 To co Robin mówi + przewody w oplocie i świeże gumy. Bez amora skrętu da się żyć, ale gumowe przewody spuchną po paru mocniejszych dohamowaniach i po zabawie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 plastiki, podnózki , konkretne gumy, klocki hamulcowe ,koce wg. mnie taki początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 i jeszcze jakos fajno umbrelagirl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Kurde czyli ogólnie żeby pośmigać to niestety wydatki,wydatki i chyba jeszcze wydatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 to co chłopaki napisali wyzej jak najbardziej sie przyda ale mozna sie bez tego obejsc jesli jedziesz pierwszy raz wystarczy normalne moto na droge ale przedewszystkim sprawne tj. dobre heble( moje gumy napuchły i skaczyłem klocki), gumy w dobrym stanie zwykłe na droge ale nie o przeznaczeniu lekka turystyka albo do cruisera najlepiej o jakims tam zacieciu sportowym i niekoniecznie slicki, przydatna moze byc wyzsza szybasciagniecie luterek i tablic nic nie kosztujecrash pady niewielki wydatek a moze troszke kasy przyoszdzedzic w razie czego byłem 2 razy na kołach seryjnym motocyklem bez zadnych zmian i tez dawało rade 2:01 hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Wystarczy ze masz sprawny technicznie motocykl!ale: jesli chcesz uniknąc kosztow w przypadku gleby polecam owiewki torowe i crashpady..jesli cie to wciągnie zmian ktorych mozesz dokonac jest wiele i są bardzo kosztowne...to zalezy jaki masz motocykl i jaki jest jego stan techniczny...najwazniejesz moim zdaniem zeby motcykl rowno pracował i sie stosunkowo szybko zatrzymywał!reszta to twoje zdolnosci manulane;) reszta jest milczniem...znam gosci ktorzy na seryjnych motocyklach robią swietne czasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 ale podstawa to: -sprawny motocykl (brak luzow,brak wycieków itp)-regulacja zawieszenia (zawiech tradycyjne ustawiasz na twardo- zawieszenie typu upsidedown wymaga skupienia i troche pracy) polecam artykuł Damiana na temat regulacji zawieszenia na stronie www.dynotech.pl w dziale technika - cisnienie w oponach zdecydowanie nizsze niz na drogach-naciąg lancucha-zdemontowanie zbędnych elementów(lusterka migacze itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Stalowe oploty, stalowe oploty, stalowe oploty!!!!Dobre gumy i zwykla seria w zupelnosci Ci wystarczy!!!No crash pady jak najbardziej, to raczej zabezpieczenie motocykla, a nie pomoc w jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomaniaczka Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 I pełny bak bo się susza robi w try miga a lepiej się nie zaskoczyć w winklu nagłym jej brakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 bylem raz na torze na calkowitej sreii z ulicy ,zanim zaczniesz pakowac sie w koszty moze lepiej pojechac i sprawdzic czy w ogole bedzie Cie to krecic .jakie cisnienie polecacie w oponach ( przod , tyl ) , rozumiem ,ze chodzi o zwiekszenie przyczepnosci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobinV6 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 jakie cisnienie polecacie w oponach ( przod , tyl ) , rozumiem ,ze chodzi o zwiekszenie przyczepnosci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.