keyti Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 pod opisem wypadku jest filmik - dowód na problem z "graffiti" na asfalcie.problem który również NAS dotyczy.tour de france Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 ewidentnie biała linia. wiem co to znaczy, tez kiedys na tym wyglebiłem tak wiec teraz sie pilnuje ale nie da sie upilnowac bo te linie strzałki pasy itd sa po prostu wszedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 ewidentnie biała linia. wiem co to znaczy, tez kiedys na tym wyglebiłem tak wiec teraz sie pilnuje ale nie da sie upilnowac bo te linie strzałki pasy itd sa po prostu wszedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romul Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Szczególnie jak sie wyprzedza wysepkami albo na podwójnej ciągłej hheheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Szkoda, że tego dziennikarze nie zauważyli, co było przyczyną upadku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
......... Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 dowód na problem z "graffiti" na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 ewidentnie biała linia. wiem co to znaczy, tez kiedys na tym wyglebiłem tak wiec teraz sie pilnuje ale nie da sie upilnowac bo te linie strzałki pasy itd sa po prostu wszedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 dlatego zdecydowanie najlepszym wyjściem jest , podobnie jak z krawężnikami i torami, "branie" tych linii W POPRZEK, a nie wzdłuż, to przecież na kursie już uczą, że im krótszy kontakt opony z wątpliwą nawierzchnią tym bezpieczniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 jest to kurest*o niestety. Jedyne wyjście , to przejeżdżając przez takie przeszkadzajki , nie hamować , ani nie przyśpieszać , motocykl musi jechać stabilną prędkością . Problem jest większy przy dużych pochyleniach . Czasami nie da się uniknąć uślizgu , ale można zawsze ratować się jak koła już asfalt załapią . Najgorsze co można zrobić łapiąc takie uślizgi to odpuszczenie "gazu" ( szczególnie przy silnych sprzętach) lub hamowanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 To jest off top ale zobaczcie jak sie w rosji można nadziać ok 25 sekundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.