Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Tomasz Warmus

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Tomasz Warmus w dniu 31 Lipca 2019

Użytkownicy przyznają Tomasz Warmus punkty reputacji!

O Tomasz Warmus

  • Urodziny 17.11.1969

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Jaworzno
  • Interests
    fotografia, filmowanie

Osiągnięcia Tomasz Warmus

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputacja

  1. Sprawy mają się tak. Pierwszą rzeczą którą sprawdziłem było połączenie masy. Przeczyszczone zaciski i końcówki przewodów. Efekt - żaden. Akumulator pod obciążeniem ok 150 W, utrzymywał napięcie z delikatnym spadkiem ale nie poniżej 12V.. Wyeliminowany drugi potencjalny powód. Sprawdzenie kontrolne bezpiecznika głównego ( pod bakiem) oraz pozostałych (pod pokrywą z prawej strony). Sprawdzenie stacyjki oraz napięcia które do niech dochodzi - OK Przegląd ogólny instalacji. Nie mam żadnego schematu i tak na czuja oglądałem przewody, złączki itp. W czasie przeglądu, znalazłem prowizorkę jaką ktoś zrobił w okolicy bezpiecznika głównego. Wcześniejszy właściciel zamontował dodatkowy bezpiecznik ale zamiast gniazda bezpiecznikowego zastosował takie konektorki żeńskie i w to wciśnięty był bezpiecznik. Już na oko było widać, że to jest wyższa szkołą druciarstwa. Po oczyszczeniu styków oraz dobrym zaciśnięciu kontenerków wszystko zagrało. Tak, że mogę się w pełni cieszyć z pogody i pojeździć. Dziękuję wszystkim za komentarze. LWG
  2. Napięcie ładowania mogę zmierzyć jak silnik pracuje. A własnie problem dotyczy tego, że nie mogę uruchomić silnika.
  3. Witam. Po przekręceniu kluczyka, motocykl odpalił ale praca silnika była dziwna. Silnik pracował nierówno, nie mógł wejść na obroty. Po chwili zgasł. Od tamtej pory brak napięcia. Nie świecą kontrolki na zegarach, nie działają kierunki, klakson itd. Zmierzyłem napięcie na zaciskach akumulatora i jest 12,5 V. Podobną sytuację miałem przy powrocie ze zlotu w Łebie. Zwaliłem to wtedy na rozładowany akumulator, bo jazda codzienna w paradach z pełnym oświetleniem i sygnałami dźwiękowymi mogła dać w kość. Wtedy przez chwilę jeszcze kontroli się zaświeciły i udało się wtedy odpalić. Po powrocie kilka razy był odpalany jeszcze i problemu nie było aż do dzisiaj. Ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu?
  4. Witam. Mam na imię Tomek i jestem z Jaworzna. Kończę w tym roku 50-tkę. Dawno, dawno temu, gdy byłem jeszcze "piękny i młody" byłem posiadaczem Jawy TS 350 - nówki sztuki, kupionej na Giełdzie Samochodowej w Krakowie. Jawa TS 350 wraz z MZ ETZ 250, były wtedy obiektem pożądania. Przygoda z Jawą trwała 5 sezonów - szczęśliwych i bezpiecznych sezonów. Przez następne lata, zawsze na widok motocyklisty, odżywały wspomnienia i wrażenia z jazdy. Pojawiały się pomysły zakupu jakiegoś moto ale równie szybko pojawiały się też jakieś przeciwwskazania i przeszkody. I w końcu... W roku mojego okrągłego jubileuszu, spontanicznie, w czerwcu ,po rozmowie z kolegami z firmy - motocyklistami - zakupiłem moto. Pomyślałem, że stateczny starszy pan, powinien powozić się na stare lata na jakimś cruiserze. Wybór padł na Suzuki VL Intruder 1500 LC z 1998 roku. To tyle w telegraficznym skrócie o mnie i mojej przygodzie z motocyklami. Kolejne przygody, mam nadzieję, będą w towarzystwie społeczności tego Forum. Jeszcze raz - dla wszystkich LWG Jestem w trakcie robienia portfolio mojego Intruza, więc na razie fotka modelu i kolorystyki jaki posiadam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.