Jump to content

mack1310

Użytkownicy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About mack1310

  • Rank
    Podglądacz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z zasady dokładam bezpiecznik... W razie zwarcia jest zabezpieczenie i od razu widać gdzie jest problem. A ładowanie po stacyjce.
  2. Jakoś nie mam takiego nalotu.... na korę mózgową żeby bawić się w tego typu lansik. Jeżdżę turystycznie we dwoje. Ale pozdrawiam lanserów.
  3. Chodziło mi o Varadero ale jeżeli masz mniej niż 170 to fakt... Będziesz miał trudniej. A forum to hondavaradero.pl dział kupię-sprzedam.
  4. Nawet mi to do głowy nie przyszło... Jeden jedyny raz kiedy wiozłem moto na przyczepce to po zakupie... Więc jaka jest przyjemność targać motonga na przyczepce żeby zrobić gdzieś foto?🤔
  5. Lucjan, Przy zakupie: najpierw swoje parametry (wzrost i waga), do czego ma służyć motek? potem wygodna pozycja na moto, a na samym początku zawartość kiesy. Lepiej trochę po przymierzać. Jeżeli wybierasz nowy sprawa jasna... Używka to z pewnego źródła i motocyklisty.. na forach jest pełno sprawdzonych ofert. Zobacz na Romety - ADV125 też ciekawa hulajnoga... Ale to Tobie ma motek pasować pod tyłek. Powodzenia przy zakupie i frajdy z jazdy.
  6. Właśnie wybieram się w sobotę na noworoczną przecenę. Dzięki za opinię.
  7. mack1310

    Dzień dobry

    Siema!! Piękna kolekcja. Brawo TY!!
  8. Co do ładowania... właśnie skończyłem diagnostykę. A wszystko przez chińskie gniazdo USB z woltomierzem zaniża wartość dokładnie o JEDEN V. Więc otarłem czoło i dałem sobie spokój...😓
  9. PS. Jeszcze takie pytanie; masz kask którym jestem zainteresowany - jakie wrażenia, jak oceniasz ten kask?
  10. mack1310

    Witam

    Witam. Dołączyłem do forum w celu wymiany doświadczeń i informacji o motkach. Niestety nie jestem ze Śląska, więc sorki. Posiadane motki to: Honda PC 800 90' i Varadero xl1000 00' LwG.
  11. Siema. Tak się składa że też mam taki motek (1990). Kilka uwag z własnego doświadczenia: 1/ przyglądnij bardzo dobrze wahacz tył - jest stalowy i podatny na korozję a co za tym idzie traci sztywność (ja regenerowałem) występują tam też dwa rozmiary łożysk więc jeżeli już to dobieraj po wyjęciu starych 2/ termostat może już być zdefragmentowany... Podchodzi z freelandera 3/ uważaj na plastiki... Lusterka są nie do nabycia... 4/ jak z ładowaniem? Regulator napięcia czasem ulega temperaturze... (Ja niestety jestem na etapie diagnostyki, wyciągania alternatora i szukaniu kogoś do przewinięcia - 13.8V bez świateł to zbyt mało...) 5/stan przewodów układu hamulcowego - płyn hamulcowy tylko DOT-4 (leciwe uszczelniacze mogą się poddać przy zastosowaniu 5 i wymień też w pompce sprzęgła. Osobiście zmieniałem tłoczki... Skorodowanły i po wymianie klocków zablokowało zacisk na amen. 6/ kardan - olej w przekładni jeżeli nie ma wycieków to spoko można częściej niż serwis radzi zmieniać olej w odpowiedniej specyfikacji. Motkiem pomykam turystycznie (a mam dwa więc nalot w rozbiciu na dwa) dołożyłem kufer centralny /jak PC wyszedł z projektowania to jeszcze nie było kasków szczękowych a te niestety nie mieszczą się w kufrach/ i naprawdę zabrać można sporo graciwa nawet namiocik. Spalanie przyzwoite 4.6-6.5 Co do szyby założyłem wysoką i wracając w deszczu ze Słowacji zmokły tylko ręce. (Ale w letnie dni zero wiaterku i bez letniego kombinezonu cieplutko) Tak jak pisałeś PC podatny jest na boczny wiatr. Cieszę się że ktoś jeszcze pomyka na PC choć na zlotach już prawie nie spotykane. W tym roku miałem przyjemność spotkać dwa w błękicie i tak jak moja w czerwieni. Do zoboczyska gdzieś na trasie w nowym sezonie. LwG.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.