Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Gryf

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Ruda Śląska

Osiągnięcia Gryf

  1. Benelli absolutnie nie skreślam, po prostu ciągle za mało informacji jest, poza "testami" nowych egzemplarzy. W sumie w przypadku obu poruszanych marek. Jeszcze chwila i mam nadzieję na recenzje pt "moje opinie po 10000km / roku użytkownania". Plus dla Benelli za obecność w całej Europie, Bajaj, jak już wspomniałem w poprzednim poście, chyba tylko w Polsce. Też osobiście wolę budżetową, ale nówkę, niż może nawet tyci tańszą "lepszą" używkę sprzed kilku lat i z tak na prawdę nie znaną historią. Przymierzałem się do g310gs i bardzo dobre wrażenie robi. Tak samo v-strom 250, z tym że trzeba na niego dłużej popatrzeć to i lampa zaczyna się podobać. BMW ciut za drogie (chyba że w tej cenie zmieniliby moc do min 40KM), Suzuki rocznik 2017 teraz za 19500. TRK okolice 23tys. I jest z tych trzech można powiedzieć największy. Gdybym patrzył na ergonomię to biorę Suzuki bo tylko na nim stawiam całą stopę, i może jest najsłabsze z wymienionych, ale średnią przelotową 100-120 utrzyma wg testów, max 140. Po co więcej? BMW max poleci tyle samo, więc po co przepłacać? Ok, lepszy moment obrotowy ma. No i już na nim pięt nie postawię tak samo jak na TRK. A ten z kolei do 160 dobije i jest najlepiej wyposażony. I najlepiej wygląda.
  2. @Wicher gdybym miał patrzeć tylko na wygląd (i miał na to gotówkę) to i TRK i Leoncino stały by już w garażu, wizualnie bardzo mi się podobają. Technicznie na papierze też nieźle, jak i opinie. Aczkolwiek też już natknąłem się na dziwne usterki u użytkowników TRK. I w tym miejscu dochodzę do punktu, w którym obdarzył bym większym zaufaniem Bajaja niż Benelli. Nie wiem co innego z motocykli produkują Chińczycy (poza tym że są właścicielami Volvo i chyba ostrzą zęby na Chryslera). Jak długo będą u nas obecni i czy za kilka lat jedynym miejscem na części do niego będzie aliexpres. Albo rynek włoski, bo biją tam rekordy sprzedaży. Bajaj jest jednak poważniejszym producentem, duże "markowe" portfolio i skala produkcji idącą w miliony. Budzi u mnie większe zaufanie, ALE, na naszym rynku tylko dominar i pulsar i chyba tylko w Polsce, coś nie słyszałem o ich obecności w pozostałych krajach Europy... Co nie znaczy, @Minda Moa że nie wybiorę się na testy dominara ?
  3. Jest ciekawiej, to Bajaj ma udziały w KTM, i to 49%. Mało tego, Hindusi robią KTM 390, Husqvarnę i chyba nawet (nie do końca jestem pewien) BMW g310 r/gs. Szkoda że dominar nie występuje (na razie?) w innych wersjach, naked nie do końca mnie interesuje. Jak tam testy?
  4. Cześć i czołem! Mam na imię Piotrek. Mieszkam w Rudzie Śląskiej. Od kwietnia 2017 zacząłem przygodę z motocyklami kupując Bartona Classic 125. Etylina i radość z winkli weszła w krew i od 3 lipca br. mogę chwalić się zdanym egzaminem na kat. A. Natomiast od przyszłego roku planuję (eh.. finanse) większą maszynę. Do zobaczenia w trasie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.