Skocz do zawartości

HubertK

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O HubertK

  • Tytuł
    Podglądacz
  • Urodziny 27.10.1983

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    OST
  1. Zakup pierwszego turysty.

    Chodzilo mi o 80KM. A ile Ci pali ta VFR bo podobno poniżej 8 przy spokojnej jeździe nie schodzi. Ja chce motorem dojeżdżać do pracy i tez patrzę na eksploatację. Dzisiaj będę miał okazję przejechać się Suzuki GSF600 zobaczymy co z tego wyjdzie.
  2. Zakup pierwszego turysty.

    FJR super ale narazie to dla mnie za wysokie progi finansowe no i brak mi na to umiejętność i obycia z motocyklami.
  3. Zakup pierwszego turysty.

    Oglądałem Honde NC750 w salonie i kurde ona wydaje mi się taka plastikowa i moto tej klasy z jedna tarcza z przodu. Myslalem też o Benellim TRK, chyba w Gliwicach jest salon, a za 22 tys jest nowka dobrze wyposażona i fajnie to wygląda. Tylko wtedy to jeszcze kredyt ehh :-/
  4. Zakup pierwszego turysty.

    MG odpowiada mi wygladem, wygoda i moc jest do ogarnięcia, to będzie moj 2 sezon tak więc celuje w coś ok 80km
  5. Zakup pierwszego turysty.

    Mysle tylko o asfalcie.
  6. Jakie piwo?

    Popieram "lodowate" karmi jest idealne, zwłaszcza w upalne lato . Z reszty bezalkoholowych to czasami Carlsberg.
  7. Jakie piwo?

    Polecam piwo Książęce z browaru Lwówek Śląski, a jak ktoś lubi słodkie to bodajże w "biedrze" było dobre piwo na miodzie gryczanym, nazwy browaru nie pamiętam. Smacznego
  8. Witam. Obecnie rozgladam się za turystykiem na przyszły sezon i zastanawiam sie nad Suzuki DL, Honda CBF i Moto Guzzi Norge budżet to ok 15tys. Co ważne szukam moto z ABSem i na dłuższe przejazdy w dwie osoby. Poniżej przesyłam kilka upatrzonych sprzętów i proszę o radę, może juz ktos je oglądał. https://www.otomoto.pl/oferta/moto-guzzi-norge-moto-guzzi-norge-1200-abs-w-ofercie-inne-motocykle-ID6z6SDg.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-650-v-strom-2-wl-od-2008r-ID6zdtvS.html https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-cbf-600-s-abs-ID6z4ReA.html http://www.moto-top.pl/motocykle/honda-cbf-1000-abs,1440.html?PHPSESSID=ecae13b7a50b99578b5c3348349a8424 PS W Ornontowicach ktoś ma do sprzedania Moto Guzzi ma ktos jakieś info na temat tego sprzetu? https://www.olx.pl/oferta/nowa-cena-do-konca-tygodnia-moto-guzzi-1200-norge-2009-abs-CID5-IDhcEg1.html Pozdrawiam
  9. Cześć wszystkim.

    Witam wszystkich, jestem z województwa opolskiego, dokładnie z Otmic (cześć z Was moze kojarzy miejscowość z toru Silesia Ring oddalonego 3km). Motorem jeżdżę od maja, wcześniej mialem mały epizod w wieku 13-14 lat i po przerwie trwającej 20lat postanowiłem wróci w szeregi motocyklistów. Na początku sezonu zakupiłem zacna maszyne Zipp VZ-5 125 żeby obyć się na nowo z dwoma kółkami i zrobić kat. A. Obecnie jestem na etapie szukania moto na przyszły sezon, moje doświadczenie z moto to popularna "motorynka", Romet Ogar, Zipp VZ-5, Yamaha Xj6 (kurs na prawko) i Yamaha Virago 535. Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia na drogach. ☺️
×