Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

ots18

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ots18

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Czego się spodziewać od internetu .
  2. Podejrzewam że nie będzie to aż tak łatwe A samo blokowanie tego typu maszyn ? Albo słabszych konstrukcji do 35 kw ?
  3. Witam, jestem tutaj nowy. Ogólnie opiszę problem tutaj z którym nie mogłem sam sobie poradzić Wpadłem na przenieorginalny pomysł mianowicie co gdybym zrobił swapa w budzie r6 do mniejszej pojemności Np Mamy budę z r6 i wsadzamy np silnik około 40 koni np 2t z Aprila rs 125 4 t z coś pokorju yamah r3 Ogólnie pomijam kwestię czy to się opłaca finansowo i czasowo gdyż znalezienie samej ramy z plastikami r6 z papierami dodatkowo znalezienie silnika samego z 2t albo 4 t nie będzie łatwe Oóglnie gdybym miał obrzydliwie dużo kasy i pomijam właśnie tutaj finanse typu zostają nam silnik z r6 najprawdopodobniej do kapitalki i sama rama z rs 125/albo jakiegoś 4t z papierami Pytania brzmią : Czy tak się da? Czy da się to rejestrować ? Czy silnik poradził by sobie z 140 kg na sucho Nie chcę kombinować i blokować silnika bo r6 ma zbyt dużo mocy by ją legalnie zblokować do tych 40 koni, dlatego wpadłem na genialny pomysł że Połącze dwie rzeczy użyteczność 2t do remontu i yamahay r6 które stoją czasem całe do remontu za 3 klocki( ch z silnikiem skoro chce zrobić swapa ? ) Czy nie cofaliby mnie co chwilę na stację kontroli pojazdów tłumacząc że nie przeszło mi znów tych zasad ? Pomijając opłacalność dałoby się ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.