Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

KrzysiekG

Użytkownicy
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KrzysiekG w dniu 11 Sierpnia 2017

Użytkownicy przyznają KrzysiekG punkty reputacji!

O KrzysiekG

  • Urodziny 14.08.1980

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Sosnowiec

Ostatnie wizyty

775 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KrzysiekG

  1. W NC700 trzeba było dokupić przekaźnik i bezpiecznik bo seryjnie ich brakowało. Na jedno i drugie było miejsce w "skrzynce" z bezpiecznikami w schowku. Inna sprawa że kostka była 6-pin, były tam nawet kierunkowskazy
  2. Nie wiem czy to zmienili ale w 700X była kostka akcesoriów z lewej strony pod plastikami. Trzeba było najpierw zdjąć ten plastik z "wlotem powietrza" koło reflektora, potem ten duży czarny plastik od kanapy w kierunku silnika i w kolorze motocykla od schowka do silnika (kolejności zdejmowania tych dwóch nie pamiętam).
  3. Kapliczka na wodzie przy drodze 773 i zamek w Pisekowej Skale (o ile się nie mylę), faktycznie tylko maczugi brakuje Obowiązkowa traska co jakiś czas.
  4. Przecież pisałem że to moje wydumki teoretyczne plus to co gdzieś kiedyś wyczytałem, nigdzie nie pisze że to prawda objawiona. W każdym razie z twoim ostatnim zdaniem nie da się nie zgodzić
  5. Nie chodzi o samą wartość momentu tylko o jego "nierównomierność". Teoretycznie jednocylindrówka powinna bardziej niszczyć napęd od czetrocylindrówki przy zbliżonej pojemności i momencie, mimo że jej moc będzie dużo niższa. Ale to tylko moje teorie, jeździłem tylko dwucylindrówkami i nie mam porównania z innymi. W każdym razie tak jak piszesz - miałem problem z regulacją i wymieniałem Co do podobnych motocykli to tracer07 ma 525, dl650 ma 525, versys650 ma 520. Wszystkie mają wyższe moce ale momenty zbliżone do NC. Nie wiem czy czegoś to dowodzi i jaka jest w praktyce różnica między 520 a 525, piszę tylko jak jest.
  6. Gdzieś czytałem że NC generalnie dość szybko zjada napędy ale nie mam nic na potwierdzenie tej opinii. W sumie logika podpowiada że może tak być - raczej cienki łańcuch 520 i "dizlowaty" silnik. W każdym razie u mnie był rozciągnięty bardzo nierównomiernie, w jednym miejscu był napięty a w innym latał luźno, nie dało się wyregulować tak żeby dobrze było.
  7. U mnie jakieś 19 000 (700x manual).
  8. Ciekawe jak się mają te wszystkie papiery do RODO
  9. Potwierdzam co pisał przedmówca, też zaczynałem od półki 1500 (na wyprzedaży rocznika), po latach z oryginału została kierownica, mostek, siodełko i korby reszta łącznie z ramą wymieniona na skutek uszkodzeń, zużycia albo po prostu widzimisię Ale nawet na oryginale już się pojeździ i na pewien czas jest spokój.
  10. KrzysiekG

    chiński spam

    Myślisz że to żywy człowiek, wydaje mi się raczej że to jakiś awtamat, no ale w sumie nie wiem. Jak koleś się uprzejmie to blokada na IP tez nic nie da, puści przez jakieś proxy czy inne wynalazki. Ewidentne ktoś mądrzejszy musi nad tym pomyśleć
  11. KrzysiekG

    chiński spam

    A nie można zablokować tych spamującymi kont i wprowadzić jakiegoś rodzaju weryfikacji przy zakładaniu nowych? Np potwierdzenie przez admina, wysłanie maila w którym coś trzeba kliknąć czy coś w tym stylu. Wiem że to dodatkowa robota dla administratora, ale może warto zrobić coś raz i mieć już spokój, niż ciągle ten spam usuwać.
  12. Ewentualnie buntownicze podejście do życia i taka forma walki z systemem ;)
  13. O ile pamiętam to 30 dni jest na przerejestrowanie a co po tym terminie to nie wiem, pewnie konfiskata sprzeta i 10 lat w kamieniolomach
  14. Sam używam VTB12, trochę inna (tańsza) konstrukcja ale założenia chyba dość podobne. Ja używam głównie w mieście, jakiś dalekich tras nie robię, generalnie minusów nie widzę, sztywne ale chodzić się da, dość szerokie w łydce ale to pewnie zależy od budowy użytkownika, w upały to wiadomo przewiewu trochę brakuje ale wsadziłem plastikową wkładkę (kratkę) i jest ok, jak narazie nie przemokły a kilka razy porządnie mnie zmoczyło, po 2 latach i jakichś 10 tyś km mają się dobrze, zawsze to skóra - zapastować co jakiś czas i powinny trochę wytrzymać. Ogólnie polecam (VTB12). Z rękawic obecnie testuję 4biker bergen, wrażenia mocno pozytywne, na pewno lepsze od ixion blaze HP choć chyba nie tak ciepłe, ale możliwe że to tylko wrażenie bo w tym roku w ixionach jeszcze nie jeździłem, na pewno jakoś tak pewniej się kierownicę trzyma, z minusów to wąski mankiet czy jak to tam nazwać, trzeba się namęczyć żeby rękaw kurtki wcisnąć. Co do trwałości nic nie powiem ani o jednych ani o drugich bo za krótko ich używam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.