Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

kamil89559

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kamil89559 w dniu 1 Stycznia 2017

Użytkownicy przyznają kamil89559 punkty reputacji!

O kamil89559

  • Urodziny 23.11.1989

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    SLU

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamil89559

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Witam mam problem z ww. motocyklem tj. po regulacji zaworow [ wydechy byly za ciasne o okolo 0,10 kazdy ssace tez ciasne ale minimalnie] nie pali , rozrzad poskladany jak nalezy sprawdzalem 2 razy czy nie przeskoczyl , iskra na kazdej swiecy ok , wtryski podaja paliwo , rozrusznik kreci i kreci i nic , kontrolka FI wywala blad czujnika cisn .barometrycznego AP Sensor sprawdzalem go napiecie na wejsciu jak i wyjsciu w normie. Mial ktos podobny problem ?
  2. OK , więc jaki niby olej najlepszy na docieranie wg ciebie?
  3. Moto odpaliłem , zagrzałem na ssaniu , ssanie zrzuciłem i chodził sobie na wolnych kilka minut, zgasiłem i tak ze trzy razy w garażu i później wyjazd , przejechałem sie bez szaleństw z początku ale czasami już mu odkręcałem manetke mocno przyjechałem do domu zgasiłem , kontrola stanu płynów i ogólne oględziny pod kątem wycieków itp. i póki co czekam na temperatury powyżej 0 stopni bo obecne warunki nie zachęcają do jazdy , wlałem do silnika 300V Motula 10W40 full syntetyk wbrew opini wielkich znawców że na docierke lepszy niby mineral czy polsyntetyk (widziałem na jednym z forum). O dalszych losach mojej maszyny będe jeszcze pisał.
  4. Wydech Dominator , tu jest powód tego zjawiska. Wydech jeżeli masz pełnym przelocie bez dB killera , więc żeby wydatek na taki wydech dał nam efekt , silnikowi trzeba dać więcej paliwa i poprawić przepływ powietrza przez filtr , Wniosek : wieksza dawka paliwa = wiecej spalin , i z tąd ten zapach.
  5. Yamaha podaje Pełen syntetyk , bo słyszane teorie to m.in : docieranie na mineralu potem polsyntetyk i na koncu syntetyk , bo syntetyk odrazu to pierścienie się ze zeszklą i pozniej mała komprecja bo syntetyk za śliski itd , i chciałem to właśnie wyjaśnić.
  6. Decyzją użytkownika , zamówiłem mu oryginalny tłok z pierścieniami sworzniem i zabezpieczeniami (pierścienie seegera) w tym co wyjąłem były często występujące pierścienie o przekroju okrągłego druta, był to zestaw Vertexa. Teraz pytanie jak złoże silnik do kupy jakim olejem go zalać na docieranie tłoka i pierścieni ? słyszałem już mnóstwo różnych teorii , więc wole poradzić się specjalistów z tego forum za dobre rady ze szczerego serca Dziękuje.
  7. Ciekawa regeneracja , interesuje mnie ile po taki zabiegu ten akumulator jest w stanie jeszcze przeżyć ? i czy ponowna taka operacja jest możliwa pozniej?
  8. Kto oszczędza płaci dwa razy a nawet czasem więcej , sprawdzone przeze mnie już wiele razy.
  9. Na zdjęciach są fakty i nie można im zaprzeczać , ja nie uwarzam że inni mechanicy są źli i nic nie umią porządnie naprawić , No ale takie coś ?! ręce opadły jak to pierwszy raz widziałem , dlatego wole robić naprawy sam , nie jestem totalnym amatorem ale wiem co można robić a czego się nie robi i jak coś popsuje mogę mieć pretensje do siebie i też mnie to czegoś nauczy.
  10. kamil89559

    Witam

    Nie miejcie mi za złe ze mało ale dołoże. Jeżdzę na motocyklach już dokładnie 7 lat głównie w okolicznym terenie , warunki są i dalej nie musze się zapuszczać , chyba że już mi nie wystarczy to co jest to polece dalej, moją obecną maszyną jest Yamaha YZ 450 '04 od roku , Póki co niezawodna(jezeli sie o nią dba) i zawsze mnie przywiozła , Pozdrawiam oczywiście chłopaków z SLU którzy też lubią orać teren , do najbliższego spotkania heh.
  11. Może opisze najpierw co udało mi sie zauważyć , Zrzuciłem pokrywe zaworów zabieram się za odkręcanie mostków , z nieziemską siłą dokręcone i jeszcze na kleju ( dobrze że gwinty w głowicy wytrzymały , wg manuala 10Nm napewno było wiecej) sworzeń tłokowy jakiś chyba dopasowany był i za długi , więc go na tokarce przycieli ale w taki sposób że została ostra krawędź po nożu tokarskim i w trakcię montażu ta ostra krawędź zrobiła bardzo widoczne zadziory w tłoku , tutaj wina tokarza (powinien to ładnie obrobić) ale ktoś to przecież też składał i nie wierze żeby tego nie zauwarzył. Tłok oczywiście montuje nowy i tym się nie przejmuje ale w główce korbowodu są widoczne sworznia skutki. Co do mostków wałka rozrządu to na wydechu w miejscu gdzie przechodzi kanał smarownia powierzchnia głowicy , głebokie ma zarysowania tak gdyby chcieli podwantować mostek śrubokrętem żeby wyskoczył ( to moje podejrzenia , ale ja to robie w inny bardzo prosty sposob bez zadnych zniszczen) Efekt ? ucieka tamtendy smarowanie wałka i już widać jego wytarcia , troche już to martwi bo wałek do tanich nie należy a wałek zaworów ssących jak nowy (więc mam porównianie). Właściciel mówił że robił maszyne tylko u nich więc nikt inny w silniku nie grzebał. Oto moje dopatrzenia , Co panowie powiecie ? ps. zdjecia sworznia robiłem z dwóch stron widać różnice pomiędzy '' oryginalną'' a ''rzeźbioną''. <a href=https://zapodaj.net/543be5b6698ec.jpg.html>DSC_0376.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/d5273f5918401.jpg.html>DSC_0375.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/6fdf0054e8981.jpg.html>DSC_0374.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/da1d70f8afcf5.jpg.html>DSC_0373.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/b2679e5606300.jpg.html>DSC_0372.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/0a8aa1ed3e37c.jpg.html>DSC_0377.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/a7b9642034708.jpg.html>DSC_0378.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/a3fc5ea186e8a.jpg.html>DSC_0379.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/5748219bbfd6d.jpg.html>DSC_0380.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/1b88007e65c24.jpg.html>DSC_0381.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/cc92e65e99374.jpg.html>DSC_0382.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/93d843b2b5148.jpg.html>DSC_0383.JPG</a>
  12. Proponuje popatrzec na powitalnie jet tam moj wpis.
  13. Witam , macie jakieś uwagi pozytywne bądź negatywne na temat tego serwisu ? Jestem akurat w trakcie remontu jednego z motocykli którego panowie tego warsztatu robili kapitalny remont który zlecił im właściciel motoru i nie nacieszył się długo ''naprawionym'' motocyklem ,po rozebraniu przeze mnie góry silnika i dokładnych oględzinach stwierdzam że taki numer jaki odjeb...ali w tym silniku to normalnie przechodzi ludzkie pojęcie! Jak mają tak robić to radze im zając się czymś innym bo byle jak i na odp...dol to każdy potrafi zrobić.
  14. kamil89559

    Witam

    Siemka , Lublinieckie strony pozdrawiają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.