Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

krzysztof_4

Użytkownicy
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

krzysztof_4 last won the day on September 27 2019

krzysztof_4 had the most liked content!

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Trzebinia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

krzysztof_4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputation

  1. Dzięki. Chyba już wiem co jest. Odkręciłem ten korek spustowy od płynu chłodniczego i wykapało może z pół szklanki. A powodem braku jest rozerwany jeden z węży gdzie ta woda krąży na spodzie motocykla. Czy mogło się coś stać silnikowi jak przejechało się z 15-20 km bez płynu ?
  2. Dzięki za odpowiedź. Czujnik temperatury w Trampku jest wkręcany w termostat.
  3. Witam. Ostatnio mam problem z odczytem temperatury płynu. Zamiast temperatury cały czas wyświetlały się dwie kreski "--". Nie udało mi się znaleźć mechanika który w rozsądnym terminie byłby mi w stanie to zrobić więc postanowiłem trochę sam pogrzebać. W instrukcji wyczytałem że problemem może być czujnik wody (w hondzie nazywa się to czujnik ECT) prze termostacie. Udało mi się do niego dostać. Odkręciłem termostat i wykręciłem czujnik. Zwarłem dwa przewody jak w instrukcji i ukazał się odczyć 132 stop. C. Czyli dobrze. Piszą że to wtedy zapsuty czujnik ECT. Ale jak go włożyłem do garnczka z wrzątkiem to temperatura też była odczytywana. Więc tak jakby czujnik też był dobry. Ale co ciekawe w termostacie, w tych wężach doprowadzających było sucho. Czy tam przy zimnym silniku powinien być płyn ? Może cały układ jest mocno zapowietrzony ? I czujnik nie styka się z płynem i dlatego nie mierze temperatury ? Jak to ma wyglądać ? W zbiorniczku widzę płyn chłodniczy ale poniżej normy. A może mi ktoś powiedzieć do czego są takie dwa wężyki (zrobiłem zdjęcie) na spodzie motocykla. One odprowadzają nadmiar płynu przy dużym rozgrzaniu ? Widziałem ostatnio że z nich kapało więc może przegrzałem motocykl i jego jest teraz za mało ? Pozdrawiam.
  4. To widzę że takich co chcą go mieć w przyszłości jest więcej. Ja też. Ale na razie jestem 10 lat do tyłu.
  5. krzysztof_4

    Nowa Africa

    Zapowiada się nowa Africa na 2020. Piękny motorek.
  6. Znalazłem poniższe ogłoszenie. Czy z tego da się zrobić jeszcze motor, czy to już tylko na częśći ? https://www.olx.pl/oferta/honda-crf-1000-twin-africa-dct-CID5-IDBfapF.html#bb323c20ce Nie pytam dlatego że chcę to kupić ale tak z czystej ciekawości.
  7. Hmm, Wygląda że jest to świeże ogłoszenie:
  8. To co zaznaczyłeś to telefon i e-mail. Pisałem że: Telefon jest zablokowany i nie idzie się dodzwonić. Na maila też gość nie odpowiada.
  9. Witam. Szukam takiego motocykla jak w temacie. Znalazłem ciekawe ogłoszenie na sprzedajemy.pl Ale niestety ani telefon podany w aukcji ani e-mail nie pozwalają na kontakt ze sprzedawcą. Możliwe że to jakieś nie akutalne ogłoszenie, chociaż z drugiej strony jest wystawione 29 sierpnia (ale to może chwyt marketingowy portalu). https://sprzedajemy.pl/honda-transalp-xl700-stan-bardzo-dobry-krakow-2-6bea9f-nr56813282 Na jednym ze zdjęć można chyba odczytać rejestrację KK 1787. Ale to tyle. Może to czyjś znajomy albo może ktoś wywnioskuję coś więcej. W razie czego prosze o info.
  10. http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-czolowe-zderzenie-motocykli-dwie-osoby-nie-zyja,nId,2434089 z komentarzy pod artykułem:
  11. Jakby co to pisz. Jestem z Trzebini więc możemy się kiedyś umówić. A czym latasz ?
  12. Więc wygląda na to że włącznik jest dobry. Podaje + na cewkę stycznika. Czyli brakuje Masy na cewce. Sprawdziłem. Jak podam masę np. z AKU to motor odpala normalnie. Muszę teraz dojść skąd leci ta wadliwa masa. W najgorszym wypadku wezmę z innego miejsce i też będzie.
  13. Aku jest dobre. Ładowałem i sprawdzałem volotmierzem. Rozrusznik sprawdzałem normalnie z obciążeniem. Motor zapalił bez problemu i chodził. Też mnie to właśnie zastanawia. Przygasanie by świadczyło że jednak działa. Ale zobaczymy. Jestem na etapie rozbierania przycisku.
  14. Już wiem na pewno że rozrusznik jest dobry. Kręci jak zewrą złącza za przekaźnikiem. Przekaźnik tez sprawdzony. Jak doprowadzę napięcie na cewkę to działa rozrusznik. Więc zostaje jedynie przewód i przycisk zapłonu. Dzisiaj postaram się tam pogrzebać.
  15. A jak to poznać ? Jak włączę zapłon to słychać tak przez 3-4 sekundy taki dźwięk (tak było zawsze). Odpaliłem go na popych. Chodzi normlanie. Tak że przypuszczam że to kwestia rozrusznika. Korci mnie żeby to sprawdzić. Ma ktoś może jaką instrukcję serwisową do GSRa ? Łatwo jest się dostać do rozrusznika ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.