Skocz do zawartości

Garnoo

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O Garnoo

  • Tytuł
    Podglądacz
  • Urodziny 07.01.1985

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Cieszyn/Skoczów
  1. Zakup pierwszego turysty.

    80km... czyli 80 000 metrów - tak pali 5,5 - 6,5l na setkę - motostat, z tego sezonu, jeżdżę sobie 'po ludzku' do pracy i po pracy (skrajne spalanie 5,2 to było w grupie w której mieliśmy 125 :-D ), sporo ludzi straszy tym spalaniem a VFR najzwyczajniej dobrze wygląda... pomimo swojego wieku, można sobie pojechać na weekend na drugi koniec kraju, polatać troszkę szybciej jak i polansować się na parkingu wielu mi odradzało zakup 600 na pierwsze moto, bo po roku będę marudził na brak mocy, 750-800 to taki złoty środek - nie onieśmiela tak jak litr ale daje frajde na dłużej
  2. Zakup pierwszego turysty.

    80km to dla turystyka jak poranny wypad po pieczywo, Honda VFR 800 (fi lub vtec) zmieszczą się w tej cenie, 800 lepiej sobie poradzi z dwoma osobami niż 600-650, minusem jest waga VFR cierpią na lekka nadwagę ale całe szczęście nie czuę tego w trakcie jazdy, no i w gorące dni jak wpadniesz w miasto to może ci być ciepło w nogi (chłodnice są po bokach) po za tym fajna sprawa zdaża mi się zrobic 250km bez zsiadania (VFR to mój pierwszy duży moto po 125)
  3. Pomoc w wyborze pierwszego motocykla

    o ile sięgasz nogami do ziemi - nie przejmuj się wzrostem... (ale zawsze to obciach wyłożyć się stojąc na czerwonym) a co do roczników i przebiegów, 80% importowanych ma kręcone liczniki, patrz na stan nie na przebieg. 125tki nie są motocyklami na których przemierza się kraju co wakacje wiec i przebiegi są zazwyczaj niższe niż dużych maszyn
  4. Kupno motocykla - kilka pytań

    jeżeli kupujesz motocykl z importu i będziesz jego pierwszym właścicielem to musisz wykupić OC najpóźniej w dniu rejestracji (poprawcie mnie jeśli się mylę) problem 'co na pierwsze moto' to temat rzeka... na początku jest zawsze problem - człowiek nie do końca wie jaki styl jazdy przypadnie mu do gustu (turystyka, supersport, enduro itp itd)osobiście polecam połączenia turystyka + sport np VFR, turystyka + terenówka (nie wiem czy mogę nazwać to enduro) - Varadero, Vstrom itp niestety turystyki i im pochodne niestety kosztują trochę więcej i nie są lekkie - co na początku może być problemem najlepiej pojeździj sobie po okolicy do wszelakich salonów, komisów itd pooglądaj, usiądź az któryś wpadnie Ci w oko (ale tak konkretnie wpadnie )
  5. Kurs na Kat. A 1

    kurs kursem, ale fajnie jak masz znajomego z motocyklem i dostęp do pustego placu manewrowego; maszyna nie musi być identyczna jak na egzaminie - jak opanujesz plac na większej/cięższej maszynie to później to już easy-mode, ja sobie wieczorami po pracy wpadałem na plac na VFR800 (egzaminy na gladiusie) i bez myślenia plac zaliczony wiadomo, że będzie Ci ciężko znaleźć kogoś kto udostępni moto
  6. Profil kandydata na kierowcę

    są widełki ale jak ma się znajomego lekarza to można zrobić troszkę taniej (mimo urzędowego minimum) ograniczenie na prawku 01.06 to rzeczywiście okulary/soczewki - nic na to nie poradzę a 15lat to całkiem spory kawał czasu - nie ma się co przejmować, badana te mają swój cel
  7. Motocykliczni - serwis / Pszczyna-Łąka

    byłem u nich raz, maszyna miała być w idealnym stanie... 2 minuty i widzę, ze lagi się pocą - jako zielony z mechaniki od razu odpuściłem, przebiegi tez baaaardzo niziutkie (1 -1,5k/rok ktoś w to jeszcze wierzy?)... wkońcu kupiłem, nie u nich, ale maszyna z 55k km była w lepszym stanie niż 10-20k km od nich...
  8. może jakieś foto, pochwal się
  9. Profil kandydata na kierowcę

    każde badanie lekarskie 'na prawko' jest na 15lat tak wygląda nowe prawko gdy masz 'stare' kategorie bezterminowe, dodatkowo prawko jako dokument jest ważne 15lat
  10. ok rok temu byłem w podobnej pozycji, nawet budżet miałem podobny... ale po oglądaniu nakedów zauważyłem VFR i na tym zostało (brałeś pod uwagę vteca?)... nie wiem skąd jesteś, ale przejedź się do Gostynia, maja tam sporo ładnych maszynek (i opinie maja bardzo dobrą)
  11. NC700, NC750 X \ S - Masz? To zapraszam.

    mi ten model chodził po głowie, ale w okolicy był dostępny tylko jeden model i na dodatek automat... skończylo się na VFR poza tym raz w życiu spotkałem NC w realu, w Cieszynie ale na Czeskich blachach (albo ich nie widzę, albo niewiele tego śmiga)
  12. a czemu nie VFR800?
  13. Szukam Instrukcji do VFR 800Fi

    nie jestem pewny czy bylo polskie wydanie... w razie draki mam: 'user manual do 2007 vfr800 a' i '02-09 service manual vfr' oczywiscie oba po angielsku... PS. bylo polskie wydanie, na forum vfr-oc.pl jets
  14. Zna ktoś z1000 Skrzyszów?

    wisi na olx juz z pol roku jak nie dluzej...
  15. Czesc i czolem

    dokładnie to z Ochab, a śmigam na VFR800
×