Skocz do zawartości

Garnoo

Użytkownicy
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O Garnoo

  • Tytuł
    Podglądacz
  • Urodziny 07.01.1985

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Skoczów, okolice
  • Interests
    VFR800 VTEC, K1300R

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. co do marki interkomu to najlepiej popytaj znajomych z ktoryju najczesciej jezdzisz - nie bedzie problemu z parowaniem
  2. bardzo skrajne opinie, chociaz (ku mojemu zaskoczeniu) dwoch znajomych tam kupilo sprzet i sobie chwali... osobiscie nie mialem z nimi do czynienia - opinie mnie przerazily na tyle aby przy zakupie nie brac tego punktu pod uwage...
  3. tak patrze i sie zastanawiam czy to ja czy nie ja.... ale chyba nie... ja w sobote, dzien pozniej latalem...
  4. a jakie masz doswiadczenie w dluzszych wyjazdach? na poczatek (aby nabraw wprawy i doswiadczenia) proponowalbym 'zwiedzic Polske (Bieszczady, Mazury) - w razie jakichkolwiek problemow zawsze sie dogadasz i znajdziesz pomoc a ludzi poznasz na wszelakich zlotach/zjazdach - za chwile beda wszelakie rozpoczecia sezonow
  5. wspomij tez, ze wypadaloby miec wyrobiona wize bo samo to w zaleznosci od trybu moze trwac nawet pol roku...
  6. Jak w temacie - poszukuje używanego kompletu do BMW K1300R, chodzi mi o kufry BMW (kufry sportowe - po ichniemu się to nazywa). Gdyby ktoś miał to proszę o kontakt przez forum lub [email protected] Kufry kupione - ogloszenie nieaktualne
  7. co miesiac pojawia sie temat z tym pytaniem i ku zaskoczeniu autorow w przepisach... nic sie nie zmienilo nic od kilku lat to jak temat co kupic na pierwsze moto, jest juz ich tyle i nikt ich nie czyta, ze odpisywac stracilo sie ochote
  8. ja bym sie mimo wszystko w chinszczyzne nie pchal - fakt, ze cenowo to masz nowego chinczyka lub ok 10letnia honde... ale radzilbym pozostac przy 'popularnych' markach a co do typu motocykla to radze cos ma zblizona pozycje do motocykli... na ktorych zdaje sie prawo jazdy - duza szansa, ze ci sie to spodoba i za rok, dwa zechcesz robic A nie przejmuj sie, ze np varadero jest 'duzy' - to w niczym nie przeszkadza, a wiekszy bedzie powazniej wygladac, wszystkie gadki typu mam tyle a tyle wagi i wzrostu mijaja sie z celem - jezeli wzrost masz wystarczajacy aby nogami dosiegnac ziemii to reszta sie nie przejmuj
  9. nie ma sie co przejmowac tymi 500zlotymi bo to nigdy nie ma miejsca... jak juz cie zatrzyma policja do kontroli to w zwiazku z jakims wykroczeniem (najczesciej predkosc) a w takich okolicznosciach to juz to 500 bedzie tym mniejszym zmartwieniem przy jakimkolwiek zdarzeniu zawsze bedziesz sprawca - z tego sie nie wybronicz, jak beda ofiary, ludzie wyladuja w szpitalach itp to nie wyplacisz sie z kosztow...
  10. ciężko mi stwierdzić jakie miałem oczekiwania po kursie - zdać prawko i potrafić opanować motocykl(?), byłem świadom, że jeździć nauczę się później kurs robiłem tam, gdzie wcześniej kat B bo gościa znałem i był bardzo fajny (a praktycznie wszystkie nauki jazdy w okolicy to jego kursanci - sam prowadzi szkole ponad 20lat) z samego kursu jestem zadowolony, jakieś pół roku jeździłem na 125cc i mi się spodobało i to praktycznie całe moje doświadczenie przed kursem (a to wszystko w wieku 30lat), na pierwszą godzinę dostałem 125, drugą 250, trzecie była już na gladiusie... i bardzo dobrze bo było kiepsko. Na mieście byłem chyba tylko ze 3godziny, jazda szła dobrze a plac gorzej po wyjeżdżeniu obowiązkowych godzin 8 i slalom wolny wychodziły 50/50... ale, że byłem nerwowy moto już posiadałem, duże i ciężkie a plac był 100m od mojej pracy więc sobie tam wpadałem prawie codziennie (jak tylko był wolny) na 10-15min i po pary tygodniach plac był opanowany (na swoim). Na egzaminie okazało się, że gladius to taka mała i zwinna zabaweczka... :-)
  11. Honda VFR800 VTEC, bezwypadkowa, sprawna WIĘCEJ FOTEK- udokumentowany przebieg od daty produkcji (a nie tylko od rejestracji w PL)- podgrzewane manetki montowane w ASO Honda- gniazdo USB z voltomierzem- kufry boczne- kufer centralny z mocowaniem- regulowane, długie klamki- nakładka na kanape- podwyższona kierownica- akcesoryjna, turystyczna szyba (oryginalny w komplecie)- akcesoryjny wydech Delkevic (db killery oraz, oryginalny wydech w komplecie)- wymieniony alternator- napęd DID (80%)- opony: tył (100%), przód (100%)- filtr oraz olej wymieniony listopad 2017- przegląd do września- mogę dorzucić widoczny z zdjęciach tankbag Wunderlich (mocowanie własne)Jazda próbna po wpłaceniu kaucji (100% wartości), motocykl do obejrzenia w Ochabach k. Skoczowa, ew. Bielsko Biała (przed/po pracy) Cena 14 500zł tel: 508445564, [email protected] 2018.05.08 - nowe opony Pirelli Angel ST dot2017 (przód i tył) 2018.05.09 - nowe klocki hamulcowe tył
  12. Garnoo

    Kupie prawojazdy ...

    mam na taczkę dwukołową, tanio
  13. 80km... czyli 80 000 metrów - tak pali 5,5 - 6,5l na setkę - motostat, z tego sezonu, jeżdżę sobie 'po ludzku' do pracy i po pracy (skrajne spalanie 5,2 to było w grupie w której mieliśmy 125 :-D ), sporo ludzi straszy tym spalaniem a VFR najzwyczajniej dobrze wygląda... pomimo swojego wieku, można sobie pojechać na weekend na drugi koniec kraju, polatać troszkę szybciej jak i polansować się na parkingu wielu mi odradzało zakup 600 na pierwsze moto, bo po roku będę marudził na brak mocy, 750-800 to taki złoty środek - nie onieśmiela tak jak litr ale daje frajde na dłużej
  14. 80km to dla turystyka jak poranny wypad po pieczywo, Honda VFR 800 (fi lub vtec) zmieszczą się w tej cenie, 800 lepiej sobie poradzi z dwoma osobami niż 600-650, minusem jest waga VFR cierpią na lekka nadwagę ale całe szczęście nie czuę tego w trakcie jazdy, no i w gorące dni jak wpadniesz w miasto to może ci być ciepło w nogi (chłodnice są po bokach) po za tym fajna sprawa zdaża mi się zrobic 250km bez zsiadania (VFR to mój pierwszy duży moto po 125)
  15. o ile sięgasz nogami do ziemi - nie przejmuj się wzrostem... (ale zawsze to obciach wyłożyć się stojąc na czerwonym) a co do roczników i przebiegów, 80% importowanych ma kręcone liczniki, patrz na stan nie na przebieg. 125tki nie są motocyklami na których przemierza się kraju co wakacje wiec i przebiegi są zazwyczaj niższe niż dużych maszyn
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.