Skocz do zawartości

MarioSWD

Użytkownicy
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana MarioSWD w Rankingu w dniu 21 Styczeń

MarioSWD posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

9 Neutralna

1 obserwujący

O MarioSWD

  • Tytuł
    Motostudent

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    SWD
  • Interests
    VT600
    GSX750F
    DL-650
    K1200GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jechałem już o 8 rano z Radlina, byłem w Raciborzu na macu po drodze ale nie było nikogo, potem przeczytałem że o 10 jechaliście. Żadna tajemnica;) po prostu brak czasu musiałem o 13 być w domu najpóźniej. Zresztą zawsze znowu można się wybrać :))
  2. Choć ja z Wami nie jechałem to dziękuję również za wrzucone trasy, trochę je zmodyfikowałem i też zrobiłem fajną rundkę ok 200km, Branic nie polecam bo są rozkopane, ale od mesto albrechtice aż potem pod kędzierzyn super malownicza trasa. Pozdro.
  3. Jakbyście gdzieś w niedzielę z rana do południa lecieli to chętnie się podłączę na Racibórz i okolice. Chcę polatać koło komina gdzieś od 9-13.
  4. Jakbyście gdzieś w niedzielę z rana do południa lecieli to chętnie się podłączę na Racibórz i okolice. Chcę polatać koło komina gdzieś od 9-13
  5. Witam, Chciałbym zaoferować na sprzedaż mój prywatny motocykl jaki jest BMW K1200GT. Rok produkcji 2006 z Polskiego Salonu, zakupiony w Polsce, Nr VIN motocykla: WB10587016ZN66269, Przebieg: 79500km. Wyposażenie: - ABS, - Xenon, - Tempomat, - Podgrzewane manetki, - Podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, - ESA, - Elektrycznie regulowana szyba, - Komputer pokładowy, - Alarm fabryczny DWA-6, - Komplet oryginalnych kufrów bocznych oraz duży kufer centralny, - Komplet (2szt.) Oryginalnych materiałowych toreb do kufrów bocznych, - Reling kufra centralnego (Wunderlich) - Akcesoryjna Szyba – wyższa (Wunderlich) Motocykl jest ze mną trzy sezony. Został kupiony po bardzo długich poszukiwaniach od Polaka, który podobnie jak Ja był pasjonatem motocykli. Od tego czasu pokonałem na motocyklu ok 11 tys. Motocykl został kupiony w celu pokonywania długich tras z moja żoną. Został przeze mnie jak i przez poprzednich właścicieli bardzo mocno doinwestowany. Do motocykla posiadam komplet oryginalnych kluczy (2szt+1 plastikowy serwisowy, pilot do alarmu), jak również komplet dokumentów wraz z książką serwisową potwierdzającą iż motocykl był serwisowany zarówno w ASO BMW jak i poza serwisem (część faktur z Francji gdzie poprzedni właściciel pracował i miał tam moto). Przeszedł wszystkie akcje naprawcze na co też mam dokument. W motocyklu zostało wymienione m.in.: - Tylne klocki Hamulcowe, - Przednie klocki Hamulcowe, - Serwis tylnej Przekładni głównej (nowe łożyska, uszczelniacze – faktura), - Nowe sprzęgło, - Wymieniony kosz sprzęgłowy (zregenerowany), - Nowy rozrząd wraz z kołami oraz napinaczem, - Akumulator Yuasa, - Wymieniona listwa paliwowa (czujnik poziomu paliwa), - Komplet świec, - Górny sworzeń wahacza, - Tylna opona Michelin Pilot Road 3 - Przednia opona Michelin Pilot Road 4 (przejechane na niej 6tys km), Na początku tego roku: - Olej w tylnej PG – Castrol Syntrax longlife 75w90 (zgodny z oryginałem), - Olej silnikowy Castrol Power 1 Racing 5w40 + filtr oleju Mahle/Knecht, - Wymieniony filtr powietrza, - Wymieniony płyn hamulcowy na ATE SL-6, - Wymieniony płyn hydrauliczny sprzęgła, - Wymieniony płyn chłodniczy. Dodatkowo motocykl posiada: - Założona nowa nawigacja NAVITEL G550 Moto, - Założone nowe gniazdo ładowania USB (1A i 2.1A) Motocykl jest przygotowany do sezonu, nie posiada żadnych wad ukrytych o którychbym wiedział. Regenerację kosza sprzęgłowego powierzyłem najlepszemu fachowcowi od motocykli BMW jakiego znam. Efekt przerósł moje oczekiwania (dla osób szukających motocykli serii K1200 problem znajomy z koszami sprzęgła oraz sprzęgłami). Motocykl nie był szykowany pod sprzedaż. Jest w mojej ocenie w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym. Był kupiony oraz szykowany pod długie trasy dlatego nie oszczędzałem na jego wyposażeniu oraz serwisie. Wszystko co było wymieniane moimi rękami zostało zrobione albo na oryginalnych częściach, albo na wysokiej jakości zamiennikach na co posiadam faktury. Motocyklem zwiedziłem Austrię, Słowenię, Chorwację, Węgry i wiele innych krajów, co potwierdza stan techniczny. Wady: Motocykl kupiłem z porysowaną prawą owiewką oraz tłumikiem (poprzedni właściciel położył go na bok i tak jeździł – mam zdjęcia jak to wyglądało), wszystko zostało przywrócone do stanu z przed zdarzenia. Motocykl jest bezwypadkowy. Drugą wadą, która przychodzi mi teraz do głowy jest delikatnie pęknięta górna osłona kufra centralnego od relingów wunderlicha, wywiercenie dziur pod te relingi osłabiły to miejsce, pomalowałem ją po zakupie ale niestety znowu mi to pękło w tym samym miejscu. Nie widać tego no ale jest. Motocykl sprzedaję z dwóch powodów. Pierwszy ponieważ powiększyła mi się rodzina i wspólne dalekie podróże z moją żoną na razie muszą poczekać. Nie jest mi po prostu potrzebny ciężki szosowy motocykl oraz drugi powód chcę kupić R1200GS - spróbować czegoś innego, może trochę terenu zobaczymy. Cena jest adekwatna do stanu motocykla. Zapraszam na oględziny motocykla, na miejscu służę pomocą możemy podłączyć komputer zrobić testy podzespołów wykonawczych, sprawdzić na żywo wartości poszczególnych czujników itd… Nie mam nic do ukrycia. Dla poważnych ofert na miejscu mogę ściągnąć osłony i pokazać motocykla bez osłon. Mam bardzo dużo zdjęć motocykla zarówno zrobionych podczas jego serwisu (bez osłon) jak i podczas podróży. Zrobiłem również kilka filmów pokazujących jak maszyna odpala na zimnych i ciepłym silniku. Do wysłania na e-mail. Te motocykle przy przebiegach rzędu 40-60 tys km wymagają już wymiany rozrządu, sprzęgła wraz z koszem nie raz serwisu PG tutaj w tym motocyklu zostało to zrobione w przeciwieństwie do tych sprzedawanych z zachodu z niewiadomą przeszłością. Dodatkowo z uwagi iż posiadam GS-911 na prywatny użytek mam zapisany w nim VIN tego motocykla, także dla kogoś, kto kupi z okolicy województwa zapewniam darmowy odczyt błędów i ew sprawy związane np z testem odpowietrzenia hamulców itd... Z uwagi pracę w systemie 4 zmianowym w przypadku kiedy nie odbiorę telefonu lub nie odpiszę na sms/e-mail na pewno w pierwszej wolnej chwili się odezwę. Poda cena w ogłoszeniu jest za kompletny motocykla z nawigacją. Gratis dorzucam fajne torby BMW Motorrad (oryginalne) dedykowane do kufrów bocznych. Proszę tylko nie dzwonić z niepoważnymi ofertami. Dla osób chcących koniecznie przejechać się na motocyklu istnieje taka możliwość po wcześniejszym spisaniu umowy przedwstępnej oraz wpłaceniu zaliczki w wysokości kwoty motocykla. Nie wystawiam faktury VAT. Cena jaka mnie interesuje to 24 000zł do negocjacji. Kontakt poprzez PW lub 692-cztery, jeden, pięć - 861 Serdecznie zapraszam.
  6. MarioSWD

    Zakup cruisera - dylematy !

    Koszt kardana w cale nie jest taki mały. W maszynach ciężkich, obciążonych niestety trzeba przy już większych przebiegach pamiętać o tym że w przekładni są łożyska i je też się wymienia. Niejednokrotnie koszt takiego serwisu może przekroczyć grubo ponad tysiąc złotych. Jednak poza tym to same plusy. Wymianę oleju w kardanie można samemu przeprowadzić bez większego problemu (przekładni głównej), co do reszty to temat jest faktycznie bezobsługowy. Dobry łańcuch i komplet zębatek też niestety kosztuje, podejrzewam że dwie wymiany takiego kompletu będą się równać z serwisem (pełnym) PG w przypadku kardana. Piszecie o olejarkach, ja miałem takie urządzenie zamontowane, faktycznie poprawia to obsługę i zmniejsza zużycie łańcucha ale trzeba pamiętać że łańcuch trzeba też naciągać, a to nie każdy już potrafi prawidłowo zrobić. Po trzecie to trzeba sobie otwarcie powiedzieć że inaczej się bawi z łańcuchem przy np wysokim motocyklu, którego można postawić na centralkę czy na jakieś tam podnośniki zdjąć łańcuch umyć itd... niż w chooperze, gdzie jednak jest to trochę wg mojej opinii trudniejsze jak się ma jeszcze do tego sakfy zabudowane. O syfie i rozbryzganym oleju po smarowaniu już nie będę wspominać. Osobiście uważam że w tanich motocyklach, od których się nie wymaga zbyt wiele to nie ma znaczenia, ale w już takich gdzie chcemy jeździć daleko to jednak ma, bo po przejechaniu tysiąca kilometrów gdzieś w podróży smarowanie łańcucha jest ostatnią rzeczą jaką chce się robić.
  7. MarioSWD

    Kask Shark S900 rozmiar M czarny połysk

    Nie aktualne. Do usunięcia.
  8. Witajcie, Mam na sprzedaż swój kask motocyklowy firmy Shark model S900c rozmiar M. Kolor czarny połysk. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem kasku. Kask w stanie, który oceniam na bardzo dobry. Jedyny mankament kasku to delikatnie porysowany spojler (od kasku pasażera - widoczne na zdjęciach). Kask nigdy nie brał udziału w żadnym szlifie czy wypadku, nawet nie spadł z motocykla. Blenda, osłona podbródka, pompowane policzki czy pinlock w stanie bez zarzutu. Do kasku oryginalne pudełko oraz oryginalny pokrowiec. Sprzedaję ponieważ po zmianie motocykla i wymianie ubrań leży mi nie używany. Cena dla kolegów z forum 350zł Kontakt poprzez e-mail bądź PW. Więcej zdjęć na e-mail.
  9. MarioSWD

    Suzuki GSX600F czy ktoś zna / oglądał ?

    Pamiętaj tylko że to co napisałem ma sens tylko wtedy jak znasz się na tyle na motocyklach aby je zweryfikować poprawnie. Inaczej trzeba strasznie uważać.
  10. MarioSWD

    Suzuki GSX600F czy ktoś zna / oglądał ?

    Niestety w każdym przedziale cenowym (dosłownie w każdym) można trafić na minę. Dlatego najlepiej pojechać z kimś kto ogarnia temat żeby ryzyko zmniejszyć możliwie jak najbardziej. Ze swojego doświadczenia powiem tylko tyle że jeśli jakiś dany model cenowo waha się w przedziale np 5-8k zł to najlepiej szukać albo maksymalnie doinwestowanego egzemplarza (w większości przypadków też drogiego) lub najtańszego i różnicę przeznaczyć na pełny serwis. Osobiście z uwagi że sam sobie 99% rzeczy jestem w stanie zrobić przy motocyklu a nie wierzę w nic co nie jest udokumentowane wolę tańszy scenariusz przynajmniej wiem co potem mam i nie jestem zaskoczony w środku alp że mi np sprzęgło się kończy albo zaczyna rozrząd hałasować.
  11. MarioSWD

    Suzuki GSX600F czy ktoś zna / oglądał ?

    Jak chcesz bezpiecznie jeździć to do płynów, olejów trzeba jeszcze doliczyć hamulce i opony o zawieszeniu nie wspominając. Jak pojedziesz to przy tak tanim motocyklu zwróć uwagę na grubość tarcz i stan klocków. Sprawdź opony czy nie są wyząbkowane i rok produkcji. Jak masz możliwość to sprawdź stan luzów w zawieszeniu przód plus tył (łożyska kierownicy, tylne kiwaczki itd...) luz na łożyskach kół. Czy silnik równo pracuje na ssaniu i po rozgrzaniu czy nie dusi się po dodaniu gwałtownie gazu (skład mieszanki/membrany) takie podstawy. Jak przeoczysz jakiś temat to może szybko się okazać że kupując tani motocykl w krótkim czasie włożysz do niego więcej niż jest warty (same opony+tarcze) i już przekroczysz wartość. Dlatego zadbane i regularnie serwisowane motocykle są o wiele droższa patrząc na poszczególne modele.
  12. Jeśli chodzi Ci konkretnie o ten model to możesz max 3 urządzenia połączyć.
  13. Nie doradzę Ci co do marki, ale jak masz chwilę czasu to przejedź się do PMMotors w Pilchowicach, sprzedają tam (w koszu:P) rękawice ( i nie tylko) lekko używane albo ze zwrotów (z belgii bodajże) firmówki revi'ta, Richy za śmieszne pieniądze 80-200zł. Warte wielokrotnie więcej. Większość w stanie idealnym, jedne z matkami większość bez zauważalnych defektów. Oczywiście bez gwarancji, różne modele od takich na lato po takie właśnie ocieplane. Kupuję u nich regularnie i naprawdę polecam. Żadne jeszcze mi się nie rozpadły a nie przeszkadza mi krzywo przyszyte nici.
  14. MarioSWD

    ciśnienie w oponach

    Będę musieć spróbować w tym sezonie bardziej z tym poeksperymentować.
  15. MarioSWD

    ciśnienie w oponach

    Co do zwiększania progu ciśnienia nie będę się wypowiadał bo tak nie eksperymentuje, ale osobiście u mnie zniszczyłem opony jeżdżąc na zbyt niskim ciśnieniu. Nieświadomie oczywiście.Od tego momentu co wyjazd sobie sprawdzam ciśnienie do świętego spokoju.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.