Skocz do zawartości

MarioSWD

Użytkownicy
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana MarioSWD w Rankingu w dniu 1 Styczeń

MarioSWD posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

8 Neutralna

O MarioSWD

  • Tytuł
    Motostudent

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SWD
  • Interests
    VT600
    GSX750F
    DL-650
    K1200GT
  1. ciśnienie w oponach

    Będę musieć spróbować w tym sezonie bardziej z tym poeksperymentować.
  2. ciśnienie w oponach

    Co do zwiększania progu ciśnienia nie będę się wypowiadał bo tak nie eksperymentuje, ale osobiście u mnie zniszczyłem opony jeżdżąc na zbyt niskim ciśnieniu. Nieświadomie oczywiście.Od tego momentu co wyjazd sobie sprawdzam ciśnienie do świętego spokoju.
  3. ciśnienie w oponach

    Używam tego: http://allegro.pl/mini-kompresor-motocyklowy-12v-easy-rider-wroclaw-i7109478106.html
  4. ciśnienie w oponach

    Opony zawsze pompujesz na tzw. zimnej oponie wg zaleceń producenta nie wygody. Jak przeholujesz to pamiętaj że łatwo możesz zniszczyć opony. Sam miałem taki przypadek że nie sprawdzałem długo ciśnienia i jeździłem na zbyt niskim (moje początki) opona poszła do wywalenia. Pisze to zresztą w instrukcji w większości moto i samochodów. Ciśnienie podczas długich przelotów zawsze delikatnie ci spadnie. Osobiście robiąc po np 700km przeloty na drugi dzień jak jadę zawsze sprawdzam tym samym manometrem opony i ew dopompowuję na stacji albo swoim kompresorem.
  5. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Osobiście niejednokrotnie rozmawiałem z ludźmi na żywo na zlotach o ich maszynach nie ważne czy to były HD, Ducati czy np ostatnio Indiany. Z czystej ciekawości pytałem m.in o kwestie eksploatacji czy właśnie awaryjność. Oczywiście że opinie były różne. Nie gloryfikuje tutaj żadnej marki. Zazwyczaj jednak morał jest taki że odpowiednio eksploatowany nawet najpodlejszy HD czy Ducat odwdzięcza się dobrą pracą. Zresztą niejednokrotnie jeżdżąc po Alpach zauważyłem ile tam tego jeździ. Więc nie może być to aż takie zło wcielone. Drugą kwestią jest właśnie serwis. Swoje maszyny na szczęście staram się sam serwisować od początku do końca, nie jeżdżę po mechanikach. A niestety już o tym kiedyś pisałem osobiście nie znam w swoim powiecie czy okolicach dobrego mechanika. Znam za to wielu bardzo przeciętnych, przez których maszyny moich przyjaciół nie raz zawodziły - potem tworzą się złe opinie. Dużo by można gadać, ale to raczej przy piwie. Z tych m.in powodów napisałem że najlepiej wypowiada się o tym co się miało u siebie i ma się osobiste doświadczenia.
  6. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Dyskusja Kłapouchy z Tobą jest na tak niskim poziomie że naprawdę wstyd ciekawy jestem tylko co na to modelator tego działu, bo mimo wszystko posty powinny być rzetelne a wyzywanie kogoś od cymbałów na powinno mieć miejsca. Ja się tutaj z Tobą nie próbuję licytować kto ma rację. W moich wypowiedziach napisałem tylko że nie ocenia się sprzętu, o którym się tylko słyszało z opowieści. A właśnie jak mniemam o rzetelną ocenę chodziło autorowi. Tyle z mojej strony. Szerokości.
  7. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Heh, nic dodać nic ująć. Brawo!
  8. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Nie będę z tobą dyskutować bo widzę że sam się niepotrzebne podniecasz. Nie wiem czy piszę bzdury, Ty za to nic konstruktywnego na temat HD nie napisałeś. A o to chodziło koledze, który założył ten post. Jesteś jednym z wielu, który słyszał, widział, znał a w życiu nawet nie siedział na tych motocyklach, o których piszesz. Kult to jedno, ale nie uważam że trzeba krytykować coś z czym się nie ma styczności. Dlatego napisałem że opinie muszą pisać, Ci którzy mają styczność z daną marką i mogą rzetelnie udzielić odpowiedzi. Prawda jest taka że większość ludzi nigdy nie jechało ani na HD ani na Ducati, nie wspominając już o BMW, Triumphie czy jakimś innym wynalazku a wiedzą na ich temat najwięcej. Z mojej strony tyle. Udanego nowego roku Wam życzę i przejechania większej ilości kilometrów niż w poprzednim:) Pozdro!
  9. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Fajnie że mnie tutaj cytujesz ale Rozumiem że miałeś w swojej motocyklowej karierze HD i piszesz to z doświadczenia? Tak samo jak z to co napisałeś o Ducati? jeździłeś nimi i wiesz jak wygląda z ich awaryjnością czy opierasz się na opiniach ludzi z forum albo tego co ktoś powiedział na zlotach?. Nie będę tutaj polemizował bo przypuszczam że mało kto tutaj na forum miał do czynienia z HD i takie pisanie jest totalnie bez sensu. Mało tego prawda jest taka że jak ktoś ma powiedzmy 30k zł na motor to musi wiedzieć czego chce żeby kupić 10 letniego HD czy BMW albo właśnie Ducati zamiast kilkuletniego Suzuki czy Yamahy, które są po prostu wychodzą tanie w porównaniu z tymi markami "premium" o których piszę. Ludzie, którzy kupują takie motocykle zazwyczaj mają już doświadczenie i wiedzą czego chcą. Autor postu chciał uzyskać informacje o marce a otrzymał tylko informacje od ludzi, którzy HD widzieli tylko jak koło nich przejeżdżał. Dlatego tak jak napisałem jak chcesz rzetelne info to uderzaj na forum HD albo do kogoś kto ma ten motocykl. Jedyny rzetelny post napisał kolega "Danfield". Nie będę bronić HD, sam jeżdżę BMW, o którym też jakbym opierał się tylko na informacjach na jego temat to nigdy bym go nie kupił. Śledzę tylko ten temat dlatego że też w przyszłości chce kupić HD jaki drugi motocykl i byłem ciekaw co napiszą UŻYTKOWNICY tych motocykli a nie ludzie, którzy tylko słyszeli o nich a nigdy nawet na nim nie siedzieli.
  10. Regulacja Gaźników ?

    Dzielicie skórę na niedźwiedziu a autor jeszcze nawet do nich nie zajrzał. Najpierw trzeba zobaczyć w czym rzecz a potem coś postanowić. Rozbierz to daj fotki jak to wygląda może coś doradzimy wtedy. Puki co to wróżenie z fusów a problem może być błachy.
  11. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Znam kilku "Harleyowców" i byście się zdziwili czym się zajmują w życiu. Dodam że nie są to dyslektycy ani bezdomni. Nie róbmy tutaj negatywnej opinii marce, która nie powstała wczoraj i ma grono swoich zwolenników nie gorsze niż inne marki. Pytanie jak z tymi motocyklami jest przez autora zostało zadane na złym forum. Po pierwsze na harleya nie pozwoli sobie każdy bo te motocykle zwyczajnie trzymają cenę i nie są dostępne do każdego jak suzuki czy yamahy, których jeździ najwięcej w polsce. Także jeśli chcesz kolego otrzymać rzetelne informacje to szukaj na forum HD. Po drugie jeśli nawet ktoś się zetknął z tym motocyklem i źle o nim prawi to trzeba powiedzieć jaki był to motocykl, z którego roku i jak poprzedni właściciele go traktowali. Nie dziwi mnie jak ktoś piszę o 20 letnim motorze źle, który przypłynął w kontenerze z USA i potem był naprawiany przez mechaników w garażu, którzy uczyli się na nim fachu.
  12. Regulacja Gaźników ?

    Puki tego nie rozbierzesz na części pierwsze to nie zweryfikujesz ich stanu. Ze regeneracją starych gaźników jest zawsze problem. Wystarczy że masz do wymiany membrany i już Cię to szarpnie nieźle po kasie. Najlepiej rozebrać i ew poszukać kogoś kto takie gaźniki regeneruje w polsce albo na forum yamahy poszukaj. Sprawdź też prowadzenie linek od rollgazu i ssania.
  13. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Dobrze Ci to Kojot napisał. Chłopie nie zastanawiaj się masz marzenie chcesz H-D to go kup. Nie patrz na innych bo opinii będziesz mieć tyle co ludzi na targu. Jeśli motocykle są Twoją pasją to nie sugeruj się opiniami. Ludzie co jeżdżą nie tuzinkowymi motocyklami nie patrzą z perspektywy praktyczności czy ekonomii. Jak Ci się nie spodoba i albo nie dopasujecie się to możesz zawsze go sprzedać. Pamiętaj że Japończyków jeździ masa to też opinii będzie więcej. Porównaj sobie ile widzisz na co dzień Indianów, H-D, Ducatów nie wspominając już o np nortonie. Mówienie o serwisie jest bez sensu bo tak jak Ci wyżej kolega napisał jeden może mieć suzuki i mechanik go będzie walił na kasę za każdą zrobioną drobnostkę, a inny będzie sam sobie naprawiał Ducati czy H-D za procent tej ceny. Osobiście w przyszłości na pewno sobie kupię kiedyś H-D choćby na emeryturze nawet jako drugie moto i choćby tylko dlatego żeby poczuć ducha tej marki, jej wyjątkowość którego nie dostaniesz kupując japońca.
  14. Tylko dla bezpieczeństwa polecam Ci to podłączyć do postojówki przez bezpiecznik. W razie "W" najwyżej spalisz żarówkę postojową a nie zostaniesz bez świateł. Znam takich magików co podłączają takie wynalazki do tylnych lamp potem okazuje się że moto przestaje sygnalizować hamowanie.
  15. To ustrojstwo pobiera prąd w stanie spoczynku. Nie pamiętam ile już dokładnie, ale na pewno pobiera mierzyłem to jak używałem tego wynalazku. Wydaje mi się że coś na poziomie 10-20 miliamper. Miałem to podłączone do testów pod aku i stąd mierzyłem czy czasami mi go nie wyczerpie. Zresztą łatwo to zmierzyć. Bezpiecznik zawsze warto dać. Najlepiej jak masz moto, które po włączeniu stacyjki zaraz włącza światłą postojowe, albo po włączeniu moto automatycznie włącza światła mijania to przez bezpiecznik podłączyć do świateł i po problemie na pewno nie wyczerpie aku a po drugie jak nawet zostawi się np smartfon podłączony do ładowarki to masz pewność że odetnie napięcie po wyciągnięciu kluczyka. Jak dasz pod aku bezpośrednio to na pewno CI rozładuje akumulator.
×