Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

suburban

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kato

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia suburban

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. No i śmigam już od 2016 roku na gsxr750k2 Nawet udało mi się wylecieć z zakrętu na zjeździe z a4 a po remoncie sprzęta przytrzeć kolana na torze Dzięki za poradę i do zobaczenia. P.S. Chętnie bym się z kimś umówił gdzieś kto ma gsxr1000 z lat 2001 2003 żeby porównać obie maszyny jak się mają względem siebie
  2. W końcu sam znalazłem http://www.evotech-rc.com/product/7492/tappo-di-ricambio-universale-tamponi-paratelaio-evotech#ad-image-0 Wklejam dla potomnych.
  3. Cześć kupiłem motocykl z przykręconymi niekompletnymi Crash Padami. Ponieważ wcześniejszy właściciel wyciął dziurę w owiewce żeby zamontować Crash Pady chciał bym dokupić brakującą część. One są dosyć szerokie i nie chciał bym by po zakupie nowych została widoczna szpara. Może ma ktoś na zbyciu. Może wiecie co to za firma. Może wiecie gdzie można coś takiego kupić. Byłem w Paru sklepach i warsztacie ale nikt nic nie wie. To wygląda tak jak by coś tam po prostu należało nakręcić i z głowy. http://tufotki.pl/Nzy5n#p15993731
  4. Niestety kwota 15 tys Euro nie wchodzi w grę więc proszę o poradę apropo dostepnych u nas maszyn do 10 tys zł, plus poradę odnośnie torów
  5. Cześć, Mam pytanie do znawców. Zacznę od krótkiego opisu siebie jako kierowcy. Zdałem właśnie prawko A brzmi to groźnie ale jeżdżę 2 śladami od +/- 15 lat. Motorynka ;P, honda mtx80, Yamaha yz125 a obecnie Honda CR250R – 2T. Tą ostatnią „względnie” opanowałem, mam ją z 5 lat - tylna opona schodzi mi w 15mh ( cisne sprzęta ) Teren ale nie leśne enduro tylko mtocross, zakręty skoki w kółko do pełnej zadyszki. Suzuki Gladius 750 z kursu prawa jazdy to taka cysterna przy mojej CR250R. Fajnie się tym jeździ - po zakupy np Staram się być rozważny ale chciał bym mieć dobry stosunek mocy do wagi a wagi im mniej tym lepiej. Chce kupić tzw. Ścigacza. Ma się nim dać przejechać na niedzielną wycieczkę do okoła miasta ale bardziej istotne - chce go wsadzić na przyczepkę i nauczyć się jeździć po torze (Poznań? - co polecacie?). Zakręty motorem w kącie 50 stopni – to mi się marzy a nie 350km/h na prostej. Budżet na moto bardzo skromny bo musi starczyć na dobry strój ochronny. Sam wybrałem GSXR SRAD 750 ( a może 600 lepsze? 1000 mi się wydaje za ciężkie). Co jest plusem a co minusem tego motocykla w tym przedziale cenowym i rocznikowym Co byście mi radzili innego jak nie Suzuki (co ma najlepsze stokowe zawieszenie – właściwości jezdne). Motocykl z przedziału lat 1995-2001 Tak do 10 tyś P.S. Myślałem że kupie moto z klasy GP500 czyli dwusuw – zabijaka tak jak moja Cr tylko na asfalt, to by mi najbardziej pasowało lżejszy i mocniejszy a 2t bardziej narwane J Ale jak zobaczyłem ceny to zgłupiałem. W ogóle nie ma tych motorów a jak są to po 120tys euro – dlaczego? Crossów które tez są maszynami stricte torowymi ci u nas dostatek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.