Jump to content

Aerografit

Użytkownicy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Aerografit last won the day on February 29

Aerografit had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutralna

1 Follower

About Aerografit

  • Rank
    Podglądacz

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.aerografit.pl

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Oświęcim
  • Interests
    malowanie aerografem kasków i motocykli - www.aerografit.pl

Recent Profile Visitors

1,161 profile views
  1. Odkopuję nieco swój temat Ostatnio malowałem aerografem sporo większych powierzchni (typu karuzele czy ciężarówki / tiry) to też nie udzielałem się zbyt często (nawet moje moto przez ostatni rok nie zostało nawet odpalone ), ale nie martwcie się - o motocyklistach i kaskach nie zapomniałem. Chciałbym dodać kilka najnowszych realizacji (kilka dodałem również w pierwszym poście). Jednak żeby się wygodnie oglądało i nie scrollowało zbyt dużo to wrzucę tu miniatury, bo za dużo tego trochę by było :). Wszystkie realizacje w większej rozdzielczości dostępne do obejrzenia na mojej stronie http://www.aerografit.pl/aerograf.html (zarówno kaski jak i motocykle malowane aerografem). Podejrzewam że kilku z was być może znajdzie tu i swoje kaski (bo sporo ludzi ze śląska dawało mi swoje hełmy pod mój młotek ) Zapraszam też do polubienia mnie na facebooku http://www.facebook.com/aerografit jeśli podobają Wam się moje prace i chcielibyście być na bieżąco KASKI MALOWANE AEROGRAFEM: MOTOCYKLE MALOWANE AEROGRAFEM:
  2. Dodaję kilka "ostatnich" realizacji (czyli z tego roku): Więcej zdjęć poszczególnych realizacji (i więcej innych realizacji) do obejrzenia na stronie http://www.aerografit.pl Zapraszam też na profil na Facebooku https://www.facebook.com/aerografit
  3. Kilka kolejnych (ostatnich) zleceń: Zapraszam na stronę: http://www.aerografit.pl Profil na facebooku: http://www.facebook.pl/aerografit Kanał na Youtube: http://www.youtube.com/c/aerografitpl
  4. Dorzucam tu kilka z wielu realizacji jakie miałem przyjemność wykonywać: Dodatkowo mała nowość: malowanie kasków aerografem typu fullface - czyli rodzaj malowania, w którym dzięki specjalnej folii jesteśmy w stanie wykorzystać do malowania motywu powierzchnię szybki: Czyli jak widać warsztat cały czas jest gorący Więcej zdjęć i innych realizacji tradycyjnie na stronie http://www.aerografit.pl oraz http://www.aerografit.com (w wersji ENG) Mamy także mnóstwo filmików na http://www.aerografit.pl/aerograf-filmiki.html przedstawiających wygląd malowanych i polakierowanych kasków dookoła. Zapraszam również na profil na FB (https://www.facebook.com/aerografit) gdzie zamieszczamy na bieżąco nasze prace.
  5. Nie wiem czy temat ucichnął czy nie, ale w każdym razie informuję, że właściciel firmy z linka podrzuconego przed Taurusa to ja . Przede wszystkim nie wiem czy wypada mi samego siebie polecić, ale w każdym razie zapraszam do mnie (Oświęcim, Małopolska) gdzie można na żywo obejrzeć jak wyglądają malowane przeze mnie kaski tudzież motocykl, ocenić samemu jakość zarówno techniczną jak i artystyczną. Zajmuję się już tym dosyć sporo czasu i sporo realizacji mam za sobą, a wszystkie można obejrzeć na mojej stronie internetowej w postaci zdjęć: http://www.aerografit.pl/aerograf.html a nawet (!) filmików przedstawiających widok kasku obracanego dookoła (360st): http://www.aerografit.pl/aerograf-filmiki.html Co do kwestii "polecania": poniekąd K.far masz rację, choć tutaj nie rzadko występuje taki proceder, że każdy będzie polecał "swojego" czy też swojego znajomego co nie zawsze odzwierciedla się w postaci jakości i profesjonaliźmie. Warto obejrzeć czyjeś portfolio tudzież jeśli jest taka możliwość - podjechać i samemu obejrzeć na żywo (do czego osobiście najserdeczniej zapraszam). Wówczas sami ocenimy czy projekty, styl i jakość nam odpowiada czy szukamy czegoś innego. Zapraszam też na mój profil na FB gdzie zamieszczam na bieżąco zdjęcia realizacji oraz filmiki: http://www.facebook.com/aerografit
  6. E tam, co wy mówicie. Zima to super pora. W sam raz na to by rozkręcić motocykl i ponaprawiać ubytki (z reguły czysto kosmetyczne) bez parcia na to, że jutro będzie wspaniała pogoda i aż żal nie przejechać się ;)

  7. Może żeby było prościej zróbmy trochę inaczej, bez jakiegoś kombinowania, niedomówień i siania postrachu: http://www.ebay.pl/itm/272109301494 - tutaj jest aukcja z wlepkami "NBC Patrz w lusterka". Cena: 1zł + wysyłka 2zł, czyli razem skromne 3zł. Jeśli ktoś z was ma konto na ebay'u i chciałby mieć taką naklejkę za bardzo promocyjne 3zł to zapraszam do kupienia. Tylko jedna prośba: bardzo proszę o kupno tylko JEDNEJ sztuki. Ilość jest ograniczona bo tylko 5 sztuk
  8. Dla mnie to generalnie chyba bez różnicy Chodzi mi tylko o przetestowanie mechanizmu sprzedaży i przebiegu transakcji kupna.
  9. Słuchajcie mam ważną sprawę: czy ktoś z Was ma konto na ebay'u? Jeśli tak, bardzo proszę o wiadomość PW. Od razu mówię, że nie chodzi mi o to, żeby ktoś mi coś zamawiał ani sprzedawał. Oferuję skromną nagrodę za pomoc w postaci wycięcia jakiejś naklejki lub pasków na felgi moto.
  10. No to nie ulega wątpliwości, że aerograf nie jest "tanią imprezą". Wiąże się tak naprawdę z wykonaniem wszystkich prac jak przy malowaniu a'la fabryka plus ręczne namalowanie unikalnego motywu do którego oprócz zdolności artystycznych (i to nie małych) trzeba mieć także (nienajtańszy) sprzęt, doświadczenie i wprawę. Tak, podoła. Z tym że zdjęcie musi być w miarę dobrej jakości i powierzchnia też musi być dosyć duża, bo im mniejsza tym trudniej uzyskać detale. Nie muszę chyba dodatkowo mówić jak wymagające jest malowanie portretu, bo to łatwo sobie wyobrazić. Wszystko zależy od ów zachcianki - na ile jest trudne jej wykonanie. Nie mniej jednak z tego co się niegdyś zorientowałem nierzadko za naklejki + malowanie niektóre warsztaty życzą sobie tyle ile ja zaproponowałbym za pomalowanie całego motocykla w ciekawy unikalny motyw. Nie mniej jednak jak już powiedziałem portret to już "poziom hard" i w cenie "zwykłego malowania" raczej się nie zmieści
  11. Wiesz, nie uważam, że projektanci i fabryki zrobiły źle malowanie i trzeba ich poprawiać (choć prawdę mówiąc jak widziałem wykonanie Junaka 901 to uważam jednak, że w tej konkretnej fabryce się nie postarali). W malowaniu aerografem nie chodzi raczej o to, żeby coś ulepszać tylko raczej coś zmienić, wyróżnić, sprawić by było unikalne i niepowtarzalne. A któż by nie chciał mieć jedynego w swoim rodzaju motocykla i nie chciałby być rozpoznawalny na ulicach?
  12. Napewno każdy z was widział choć raz tego typu maszynę ozdobioną w unikalny sposób - czy to na zdjęciach czy na żywo. Mowa o aerografie. Chciałbym was spytać co sądzicie o takim malowaniu motocykla czy kasku aerografem? Czy waszym zdaniem jest to lepsze niż np fabryczne naklejki i oryginalny lakier jak z fabryki, zakładając na przykład, że zaliczyliście szlifa i moglibyście w cenie lakierowania/renowacji mieć także takie malowanie jak chcecie. Pytam ponieważ zajmuję się właśnie malowaniem aerografem i często mam klientów, którzy mając do wyboru renowację motocykla i możliwość naniesienia na nim dowolnej grafiki wybierają coś skromnego, prostego, byle jakiego i takiego "naklejkowatego" (pomimo, że wcale to nie wychodzi mniej pod względem cenowym). Albo chcąc [url=http://www.aerografit.pl/aerograf-kaski.html]pomalować customowy kask[/url] chcą, żebym np na ich kasku innej firmy namalował grafikę fabryczną z jakiegoś modelu kasku Arai'a (oczywiście bez ów znaczka) - czyli taką w jakiej z taśmy zjeżdża tysiące kasków w fabryce. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Dodam, że aerograf to nie tylko czaszki, śmierć w kapturze, czy ognie, bo za jego pomocą można namalować niemalże wszystko i to nie tylko na chopperach.
  13. Jestem początkującym motocyklistą, który póki co porusza się Junakiem 901 Sport 125 (chiński nie chiński, przyznaję, że naprawdę poczciwy sprzęt) korzystając z przywileju posiadania prawka na kat B ponad 3 lata. Prawdopodobnie w długim czasie się to raczej nie zmieni i nie prędko zrobię kurs na A. Często zastanawiam się nad wymianą swojego sprzętu na trochę mocniejszy (bo ten pomimo, że fajny sprzęcior to wyciśnie mi tylko 85km/h), nie mniej jednak nadal może to być tylko 125. Marzy mi się Honda NSR, jednak z tego co mi wiadomo to: - jest to dwusów, a to (według wierzeń wielu "doradców") jest synonimem awaryjności, wymieniania głowicy co XX tys km i wysokiego spalania. Jak to rzeczywiście z tym jest? - moc NSRki jest większa niż dopuszczalna dla kat B. Mimo to widzę mnóstwo ogłoszeń gdzie piszą, że "można jeździć na B". Jak to w końcu jest? Czy są jakieś słabsze wersje NSRek, które łapią się na B? - dodam, że potrzebuję motocykla, na którego wsiadam, odpalam (w ewentualności nagrzeję) i jadę. O każdej porze, w każde miejsce, w każdym humorze. Czy NSR to sprzęt który mnie nie zawiedzie? (oczywiście pomijając motto "jak se dbosz tak se mosz") Ktoś z was byłby w stanie rozwiać moje wątpliwości tudzież przedstawić sytuację z własnego doświadczenia (względnie punktu widzenia)?
  14. Witaj na forum, I jak sprawuje Ci się ten sprzęt z punktu widzenia awaryjności/eksploatacji?
  15. Witaj I jak Ci się śmiga na prawdziwej maszynie?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.