Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Nelson71

Użytkownicy
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Nelson71 w dniu 19 Marca 2015

Użytkownicy przyznają Nelson71 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Żory
  • Interests
    GS500

Ostatnie wizyty

630 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nelson71

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputacja

  1. Już nie. Jeżeli w styczniu 2013 r. nie miałeś >18 to musisz mieć AM (lub jakiekolwiek inne). Co do AM Też się zgadzam. Nargorsze, że nie następuje edukacja komunikacyjna. Wystarczy przeczytać interpelację nr 30052. Dotyczy ona małego wycinka Polski, ale pewnie gdzie indziej jest tak samo. W skrócie : "Na terenie województwa lubuskiego przed rokiem 2013 wydawano ok. 1000 kart motorowerowych rocznie. Natomiast od stycznia roku 2013 Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego w Zielonej Górze oraz Gorzowie Wielkopolskim przeprowadziły w pierwszym roku obowiązywania nowych regulacji mniej niż 20 pozytywnych egzaminów dla praw jazdy kategorii AM i odpowiednio rok później - niespełna 60." P.S. Być może ceny (sumarycznie) spadną, bo zmienili ilośc godzin kursu AM z 20 na 10. Ceny lekarza (200zł) ,egzaminu (170zł), za wydanie PJ (100,50zł) oczywiście bez zmian
  2. Jest kilka zdarzeń z jednośladami. 1:51 - Mikołów, 3:25 - podwójne szczęście, 5:52, 6:24
  3. Nelson71

    Odblaski na motocykl

    Niekoniecznie E20. E20 oznacza, że homologacja odbyła się w Polsce. Może być np.: E1 - Niemcy, E9 - Hiszpania itp. Odblask powinien mieć jeszcze oznaczenie IA lub IB (B - wbudowane w lampy) lub dla przyczepy - IIIA, IIIB i kształt trójkąta. Taśma firmy 3M służy do oznakowania odblaskowego konturowego. Można ją zastosowac dodatkowo, ale nie zamiast. (Nie dotyczy samochodu osobowego i przyczepy lekkiej).
  4. Skoro masz takie doświadczenie, (zakładam, że na motocyklu) to powinieneś mieć rozeznanie czy wielkość placu ma wpływ na poprawne wykonanie zadania ominięcia przeszkody i slalom szybki, a martwy ciąg masz opanowany do perfekcji. P.S. Byłem ostatnio na placu u Michała. Michał nie był by sobą, gdyby nie zaczął wytykać mi błędów, tak jak na kursie. Ja tam jestem zadowolony, gdy osoba z takim doświadczeniem udziela mi wskazówek. Choćby z mojego punktu widzenia były one bez sensu (patrz dziewczyna i jej problemy na 8-ce).
  5. Filiper321 1.Popraw interpunkcję proszę, bo ciężko się czyta taki słowotok. 2.Cyba nie ma się czego wstydzić i możesz napisać, w której szkole w/w koleżanka wykupiła godzinę jazd doszkalających. A najlepiej zrobisz jak się przedstawisz w powitalni, bo nie wiem czy twoja wiedza motocyklowa jest poparta jakimś dokumentem lub certyfikatem . Choćby prawem jazdy kat A. 3.Co to jest ten dosiadło ? Może chodziło Ci o dosiad?
  6. Moim zdaniem, tak rozumiem z rysunków, chodzi o kapilarne podciąganie oleju. Dlatego dysza powinna być umieszczona nad wewnętrznym ogniwem, w bezpośredniej bliskości zębatki aby w miarę symetrycznie rozprowadzać olej na lewą i prawą stronę tego środkowego ogniwa. Dodatkowo siła odśrodkowa rozprowadzi olej poprzez zębatkę.
  7. Ale na tych rysunkach jest dalej. http://www.scottoiler.com.pl/Images/mocowanie.gif Być może nie ma to specjalnego znaczenia. U mnie kropla porywana jest przez wew. ogniwo łańcucha.
  8. No nie wiem czy to jest błąd w montażu. Jest dokładnie tak jak na poniższym rysunku. http://rigsville.com/scottoiler/?wppa-occur=1&wppa-slide&wppa-album=10&wppa-photo=85
  9. onkel Czyli uważasz, że motocykl nie jest pojazdem samochodowym? Ja uważam, że jest.
  10. Prawo o ruchu drogowym: Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają: . . . 45) motocykl – pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej przekraczającej 50 cm3, dwukołowy lub z bocznym wózkiem – wielośladowy; określenie to obejmuje również pojazd trójkołowy o symetrycznym rozmieszczeniu kół;
  11. Warunki techniczne pojazdów: § 9. 1. Pojazd powinien być tak zbudowany, wyposażony i utrzymany, aby: 1) poziom hałasu zewnętrznego mierzony podczas postoju pojazdu z odległości 0,5 m nie przekraczał w odniesieniu do: a ) pojazdu, który był poddany badaniom homologacyjnym - wartości ustalonej w trakcie badań homologacyjnych o 5 dB (A), b ) pozostałych pojazdów - wartości podanych w tabeli "Poziom hałasu zewnętrznego", stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia ZAŁĄCZNIK Nr 1 POZIOM HAŁASU ZEWNĘTRZNEGO Motocykl z silnikiem o pojemności skokowej: - nieprzekraczającej 125 cm3 - 94 - większej niż 125 cm3 - 96 Wartości podane są w dB (A).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.