Jump to content

mat-maj352

Użytkownicy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About mat-maj352

  • Rank
    Podglądacz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

317 profile views
  1. rzecz w tym ze posiadam 2 owe motory z niemieckimi papierami i jeden chcial bym zarejestrować a drugi niech sobie czeka na właściwy moment z tad pytanie który lepszy i który teraz zarejestrować i jeździć bo po co oplacac 2 motocykle
  2. mat-maj352

    HONDA

    Witam wszystkich chcial bym się poradzić w sprawie 2 motocykli marki HONDA mianowicie który z tych modeli byście polecili , HONDA CB650Z rc03 CZY HONDA CBX 550f oba te motorki są prawie w równym wieku . Wiem ze to juz starsze motorki ale mam sentyment do tzw klasyków chcial bym wysuchac waszych opini który wybrac z góry dziekuje za wypowiedzi
  3. Dziekuje wszystkim za wszelka pomoc dzis podmieniłem cewki z kolegi yamahy xj900 i motorek odrzył aż bym przyjoł glebe chodzi bez błednie musze kupic cewki mogę z ulga zamknac temat Dzieki wszystkim
  4. wymieniłem dysze na 95 a miałem 92 na tym zdj są trzy wloty 2 kolo siebie i jeden wyżej a mój gaźnik nie ma tego wlotu wyżej co to jest ?? bo po wymianie i regulacji pływaków opisanych wyżej nie ma poprawy bez tytułu.bmp bez tytułu.bmp
  5. DANVIELD dzieki za ta podowiedz napewno w wolnej chwili to zrobie i wiem już ze główne dysze mam mniejsze bedzie trzeba wymienic
  6. no własnie filtr nowy bak czyszczony opuściłem jak był do góry nogami he czyli podniosłem poziom sory za błąd no własnie prąd tez ok aparat zapłonowy ok cewki ok jutro wymienie jeszcze świece nie wiem czy ktos grzebal bo motor przywiozłem z niemiec gaźnik był zasyfiały ta pompka wtryskująca paliwo nie chodziła porobiłem to motor ładnie odpala na wolnych chodzi bez zarzutu i na tym momęcie stanolem moze sa inne dysze albo iglice nie w tym miejscu dlatego o to pytałem po podniesieniu pływaków kreci do wyszych obrotów tak jak pisałem wyżej ale i tak nie ta moc na dane obroty brak mi juz koncepcji zawory ustawiłlem i przerwy na świecach oraz zapłon według serwisówki nie mam poęcia co mogę jeszcze zrobić a nie ukrywam chciał bym go dopracowac i nim pojezdzic bo mi sie motorek podoba xd)) a niestety na mechanika brak tym czasowo funduszu
  7. dziś opuściłem pływaki w gaźnikach i motor na biegach kreci się do 9 .10 tys lecz nadal opornie mu to idzie nie ma takiej mocy przy tych obrotach tyle ze jedzie czy ktoś wie jakie powinien mieć dysze ten motorek i w jakim położeniu powinny być iglice niestety w serwisuwce tego nie widziałem
  8. gaźnik mam tłoczkowy a nie podciśnieniowy . sprężyny zaworowe sadze ze są ok bo na jałowym kreci do końca nie dłógdo kupie nowe świece może to pomrze chodź stare maja dobra iskrę sprawdzę jeszcze dół gaźnika i napięcie na wysokich obrotach może traci
  9. króćce szczelne psikałem i zero reakcji a czy ktoś by mi powiedział w czym lepsze sa takie podciśnieniowe gażniki od tłoczkowych bo jezeli to by mi sprawe załatwilo to bym je zakupił
  10. mam gazniki na tłoczkach moze zmienic na podcisnieniowe sa lepsze??? prosze o rade o i jeszcze jak przygazuje to dopiero po tak 4sek obroty spadna jak puszcze gaz
  11. dodam jeszcze ze po dzisiejszej jezdzie na polowie manetki ciagnie do 8 a jak dam na max to sie dławi przy 5tys
  12. Zapłon i aparat są ok motorek był w piwnicy z racji mrozu na jałowym kreci się do 11 po wczorajszej jeździe próbnej na biegach dobrze ciągnie do 5,6 tyś trzymając się w tym zakresie ciągnie dobrze jest żywy na każdym biegu niestety po wyżej tego zakresu brakuje mu mocy . Może jeszcze raz zdemntować gażnik być może coś przegapiłem.
  13. no włanie mam te drudie gazniki nie takie jak na foto wyzej filtr oryginalny gumy tez sa ok nie mam juz pomysłów
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.