-
Postów
280 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
6
Ostatnia wygrana sjs w dniu 18 Sierpnia 2018
Użytkownicy przyznają sjs punkty reputacji!
O sjs
- Urodziny 01.01.1990
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd:
SO
-
Interests
Honda Hornet CB600 2001r
Osiągnięcia sjs
-
Jak wymienić przednią żarówkę pozycyjną w CBR F4i PC35 ?
sjs odpowiedział(a) na sjs temat w Problemy techniczne
Dzięki przyjacielu za podpowiedź ✌️ bede próbował -
Jak wymienić przednią żarówkę pozycyjną w CBR F4i PC35 ?
sjs odpowiedział(a) na sjs temat w Problemy techniczne
Nikt nic nie wie i nie podpowie? -
sjs obserwuje zawartość Jak wymienić przednią żarówkę pozycyjną w CBR F4i PC35 ?
-
Jak wymienić przednią żarówkę pozycyjną w CBR F4i PC35 ?
sjs opublikował(a) temat w Problemy techniczne
Siema jak się wymienia w CBR600 F4i PC35 przednią żarówkę pozycyjną ? Jakiś dostęp od spodu do niej niby jest... ale nie wiem czy to nie po prostu wypustka na wiązkę. Próbuje kręcić i ciągnąć ale nic nie idzie. Nie chcę tam nic połamać… Teraz nie wiem czy ja coś nie umiejętnie robię czy trzeba i tak czachę ściągnąć? pozdrawiam -
Szukam nauczyciela, okolice Bytom/Tarnowskie Góry
sjs odpowiedział(a) na Szym13245 temat w Szukam pomocy...
To chyba na prawko najlepiej iść do dobrej szkoły. Ja znam jedną z sosnowca o ile jeszcze istnieje -
Po raz kolejny już pisze w tym temacie ale napewno nie ostatni puki jeżdżę motocyklami. Jak zwykle duży PLUS dla Dawida (DANVIELDA) za profesjonalny serwis mojej maszyny. W szczegóły serwisu nie będę się wdawał. Został on przeprowadzony na najwyższym poziomie i „będzie pan zadowolony” Do tego rozsądne ceny bez naciągania na zbędne części lub naprawy a nawet odradzenie zrobienia czegoś co nie wymaga naprawy. np. myślałem że łańcuch rozrządu jest do zrobienia w mojej CBR a śmiga jak nowy. Serwisuje u niego wszystkie swoje motocykle od 2014 i nigdy nie miałem jakichkolwiek zastrzeżeń co do obsługi, ceny czy jakości. Do tego nie ma problemu żeby wysłać z dalsza motocykl i później go odebrać w taki sam sposób. Naprawde profesjonalny serwis z najwyższym poziomem obsługi do tego zawsze ciekawe rozmowy z Dawidem i podzielenie się wiedzą motocyklową z jego strony. Jak najbardziej POLECAM !
-
Szukam kogoś do pomocy w montażu klatki na silnik - dobrze zapłacę
sjs opublikował(a) temat w Szukam pomocy...
Witam witam Kupiłem klatkę na silnik do mojej CBR F4i i szukam kogoś kto pomógłby mi ją zamontować ?? Glownie rozchodzi się żeby ktoś z pewną ręką wywiercił dziury w owiewkach silnika na rury z klatki. Oczywiście na moją odpowiedzialność. Ja do takich rzeczy mam dwie lewe ręce i nie czuje się na siłach Jeśli się tym zajmowałeś amatorsko lub profesjonalnie. Montowałem sobie chociaż raz lub czujesz się na siłach daj znać. Co do ceny napewno się dogadamy żebyśmy był/była zadowolony ewentualnie może ktoś zna kogoś lub warsztat który się tym zajmuje ? -
-
Kurwaa takiej biedronki to jeszcze nie widziałem
-
Hmmm... chyba CB1 z forum zajmuje się takimi rzeczami. Znajdź i napisz do niego
-
Hmmm... ? jak to koniec sezonu ? Przecież to było rozpoczęcie sezonu zimowego
-
Jeszcze w oleju znalazłem dwa 3 takie ten długi i wąski ma ok 4 mmdwa pozostałe 2,5-3mm Teraz dopiero sprawdziłem te 3 opiłki magnesem i ich magnes nie przyciąga. Nie wiem jak z tymi co były na śrubie bo nie przyszło mi do głowy ich sprawdzać ale możliwe że one się tam przykleiły a nie przyciągały. Co to może znaczyć ? Możliwe że za mocna śrubę dokrecilem spustową i się przekręca ?
-
Dzieki za szybkie odpowiedzi ale czy to nie mogą być opiłki ktore powstały w skutek złej zmiany biegów. Wiadomo coś zgrzytanie czasem mocniej czasem słabiej. Do tego teraz dopiero się dowiedziałem że raczej nie zdrowe dla skrzyni jest zbijanie o kilka biegów w dol co mi się zdarzało ...
-
Hmmm... co w tym przypadku idzie zrobić ?
-
Najlepiej weź mechanika, upatrz coś w necie i jedź obczaj. DANVIELDa polecam do tego zadania
-
Siema! Dzisiaj podczas wymiany oleju zauważyłem takie dziwne opiłki metalu na śrubie spustowej. Do śruby miałem przyczepiony magnes neodymowy przez co mogła coś zebrać. Możliwe że są to pozostałości gwintu z miski, lub samej śruby która ma za sobą minimum 4 zmiany oleju ? (teraz dałem w końcu nową). Z braku klucza dynometrycznego dokrecałem śrubę zawsze na maksa. Olej zmieniany co 5-7kkm zawsze czysty