Skocz do zawartości

marcinn1949

Użytkownicy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O marcinn1949

  • Tytuł
    Podglądacz
  • Urodziny 13.08.1985

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Ostatnie wizyty

761 wyświetleń profilu
  1. [FZ1 FZ8 FZ6s2]

    odezwij sie mam fz1 2010 rok produkcji 2012 rejestracji polski salon no chyba że już kupiłem bo troche czasu minęło
  2. Luz na nitach nowych tarcz hamulcowych Fz1

    Dzięki za odpowiedz, też tak uważam ale zadzwoniłem dzisiaj do Yamahy gdzie kupowałem te tarcze rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że takiego dużego luzu być nie powinno. Owszem powinien być ale nie aż taki. Po za tym jak tarcza się nagrzeję to luz powinien się zmniejszyć a w moim przypadku luz nadal jest taki sam jak na zimnych, więc raczej coś jest nie tak. Na filmiku może nie widać dokładnie ale luz jaki jest u mnie to ok 1mm.
  3. Witam wszystkich mam pytanie do znawców tematu odnośnie luzu (przód-tył)nowych oryginalnych tarcz hamulcowych. Otóż kupiłem oryginalne tarcze i klocki Yamahy ponieważ jedna ze starych miała bicie. Zadowolony po odebraniu przesyłki kpl tarcz i klocków pojechałem do mechanika założył i wszystko niby cacy bo nic nie bije pieknie hamują ale po przejechaniu ok 40km tarcze mają taki luz na nitach. Pytanie moje jest takie czy taki luz jest ok czy za duży? Proszę o pomoc bo nie wiem czy oddać je i wziąć nowy kpl? Poniżej link do filmiku:
  4. Problemy z forum

    Ja mam problem tego typu: Coś poszło nie tak (ಠ_ಠ) Proszę spróbować ponownie. Kod błędu: EX0 Ktos cos wie? nie mogę wejść na forum!!
  5. Spalanie Motocykli: Czyli Ile Palą Wasze Sprzęty

    FZ6 S2 08r. Miasto ok: 6l Mieszana ok: 5l trasa 90-110 : 4l
  6. Ile płacisz za ubezpieczenie swojego Motocykla

    FZ6 08r. PZU 60% zniżek Oc+NNW - 92zł
  7. Zamek Chudów-czwartkowe Spotkania

    Pogoda jak jak na luty była super:) rónież dzięki za zdjęcia:)
  8. Fazer opony

    Witam, ja mam w swojej założone Bridgestone Battlax BT020 R, i mimo opinii że są to opony twarde i ciężkie do rozgrzania ja jestem zadowolony. 20-go rudnia jeździłem przy -4 stopniach i jakieś uślizgi były, ale to chyba przy każdych tak będzie przy takiej temperaturze. Jak kupiłem FZ6 z tymi oponami to chciałem je zmienić na pilot road 3 ale jak pojeździłem i się przyzwyczaiłem to doszedłem do wniosku że niema sensu. Ja osobiście polecam BT020r.
  9. Ja odwiedziłem firmę MGMotorsport i przerobili mi oryginalny wydech i jestem bardzo zadowolony Nie wydziera się tak żeby policja dowodu nie wzięła, a dzwięk się polepszył Także polecam. Pozdrawiam
  10. Jak walczyć z fotoradarami :)

    Futrzak jest porządnym obywatelem a ciekawe co napisze jak sam się złapie na takie g.... ukryte w trawie dla mnie takia łapanka to czyste złodziejstwo pozdrawiam goscia który występuje na filmiku
  11. Rejestracja motocykla zakupionego w UK

    Hehehehe, dokłądnie, ale już zamówiłem deske rozdzielczą europejską
  12. Rejestracja motocykla zakupionego w UK

    Witam, co do lampy do mojej FZ6. W czwartek znalazłem na allegro nowoą lampę europejską kupioną w salonie Yamahy około Berlina. Jakiś gościu jeździ i czasami coś od nich może wychaczyć. I dzięki temu kupiłem nową lampę za 750zł z przesyłką. Wczoraj ją dostałem i jest faktycznie nowa, bez żadnych uszkodzeń zarysowań itd. Także warto czasami poszukać pogrzebać i coś się znajdzie. Pozdrawiam posiadaczy angoli
  13. Witam wszystkich pasjonatów

    Witam!
  14. tumik wydech fz6

    Nie niestety nie. Tzn jeden miałem na telefonie ale do dupy słychać i wyrzuciłem. A kamerki nie mam wiec... Słuchaj napewno nie jest to dzwięk akrapovica ale mi się podoba.
  15. 8 marca - wszystkiego najlepszego !!!

    Wszystkiego najlepszego Kobitki
×