Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

House

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O House

  • Urodziny 18.03.1993

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Jastrzębie Zdrój
  • Interests
    M-MOTO - pomoc przy zakupie motocykli i aut, inspekcje , raporty zdalne. TRANSPORT MOTOCYKLI

Ostatnie wizyty

3 332 wyświetleń profilu

Osiągnięcia House

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Cześć wszystkim ! Dobre 6 albo 7 lat mnie nie było na tym forum, ale uznałem , że warto i tu wrócić bo na grupie FB się człowiek udziela a może moja pomoc się komuś przyda lub po prostu znów się czegoś dowiem Jestem Kamil z okolic Jastrzębia i od 2 lat prowadzę firmę M-MOTO Doradztwo motoryzacyjne. Zapewne kilka osób mnie będzie kojarzyć a może komuś pomogłem kupić swoje moto w 2011 gdy zarejestrowałem się na forum byłem 18 letnim szczylem krótko po zdaniu prawka . Miałem wtedy cbr f2. Od tamtej pory przejechałem kilkadziesiąt tysięcy km na różnych moto począwszy od F2 stunt , przez varadero 125, intrudera 250 na hornecie 600s , sv 650 i vfr 750 ostatnio kończąc . Miałem mały wypadek , drobne przerwy a przede wszystkim sporo się człowiek nauczył. I pokory i wiedzy . Do tego dochodzą setki innych typowych i nietypowych motocykli, którymi jeździłem podczas zleceń sprawdzających moto przed zakupem. Obecnie śmigamy z dziewczyną na motocyklu-legendzie o którym marzyłem od dobrych 10 lat - czyli czerwonej VFR 750 RC36 w wersji USA . Wkrótce kupujemy dla niej Horneta i będziemy dalej rozwijać pasję. Ja planuję zmianę na Varadero 1000 już w przyszłym sezonie . Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę pomóc w wszelkich sprawach związanych z zakupem moto czy auta. Sprawdzeniem, kontrolą dokumentów, doradztwem czy transportem. Sprowadzam też motocykle z Niemiec wiec możecie na mnie liczyć jeśli chodzi o sprawy dokumentów, rejestracji w kraju, opłat , podatków itp. Witam po latach i pozdrawiam . Dla zainteresowanych zostawie namiary na FB : M-MOTO Pomoc przy zakupie motocykli
  2. House

    Rebel CMX500

    Dla mnie rewelka , tym bardziej jeśli będzie to dla ludzi z A2 . Liczę , ze będzie większy wybór kolorów bo nieco oklepane są już te czarne i szare maty Jeździłem MotoGuzzi V7 - taka Vałka to ciekawe przyżycie , szczególnie przy jeździe po mieście na skrzyżowaniach Przy każdym większym dodaniu gazu lub przegazówce czuć , że motocykl buja się na boki . Ale zdecydowanie szpeci go czarny mat - bardziej widzę takie motocykle w jakiś kolorach klasycznych jak niebieski, czy czerwień lub pomarańcz + jakieś białe pasy ...
  3. House

    Nowe prawko i cbr 125

    a Prawko w ogóle masz ? Jak nie masz A , a chcesz je zrobić to nie kupuj 125 4t . Rozglądaj się za NSR 125 , co z tego , że ma ileś tam lat , możesz równie dobrze kupić dobitą cbr 125 po szlifie od żabojada i jedyną jej zaletą będzie napis Honda na baku i wpis w dowodzie 2006 ... Poza tym jazda cbr 125 się nie wiele będzie różniła od tej twojej MH , fakt trochę mocniejsze , ale znudzi ci się po tygodniu .... Na twoim miejscu poszukałbym sobie już jakiejś 600 , najlepiej cbr f2 w oryginale . Oczywiście jeśli masz prawko ....
  4. House

    GSXF 1100

    Możesz coś więcej napisać o tym moto ? Jaki to silnik , pochodni z tym z gsxr 1100 ? Jak z częściami ? Ile to bydle waży , ile pali itp. bo dostałem propozycję zamiany takiego jajca za moją cbr stunt i nie wiem czy dobrze , że odmówiłem ....
  5. Zgadza się , najgorsze są stare baby na rowerach , jadą 5 na godzine , bujając się przy tym po całym pasie , chcesz ją wyminąć ( autem ) to ci sie wpier** na srodek drogi .... W dodatku we wsiach często widuję sytuacje , piękny , szeroki chodnik , po którym nikt nie idzie , a zaraz obok rowerzysta wlecze się po jezdni a za nim cały sznur samochodów ..... Motocyklem jeszcze nie miałem problemów z rowerzystami , szczerze mówiąc jadąc tam gdzie wiem , że spotkam pełno rowerzystów wolę jechać moto niż autem , bo wiem , że wymijanie jest dużo prostsze .... Gdy omijam rowerzystę jadąc autem zawsze mam stresa , że mi się wpieprzy przed maskę , i często muszę zwolnić do tych 10 km/h i czekać aż przejadą auta z naprzeciwka , mimo , że teoretycznie mam miejsce na moim pasie by go bezpiecznie wyprzedzić .... A skuterki ? Każdy kiedyś jakoś zaczynał , ale nie powinno to wyglądać tak , że dzieciak 10 -12 letni dostaje kibla i od razu nie znając przepisów zaczyna szalać po drogach odblokowanym kiłejem w kasku tiger , a jak się pojawi skrzyżowanie gdzie nie ma świateł lub nie ma znaków ucieka na chodnik bo nie wie co zrobić ..... Jak się mają uczyć to niech jeżdżą po bocznych dróżkach a i tak lepiej , żeby na początek mieli karte motorowerową bo zawsze to jakaś wiedza ... Sam zaczynałem kadetem po dziadku na różnych bocznych dróżkach , po lasach itp ale kartę motorowerową miałem już zdaną ... Później był ogar z papierami to pierwsze wyprawy po drogach poblicznych to było coś
  6. Witam ! Parę dni temu poszła mi uszczelka pod głowicą w f2 pc 25. Mieszanka płynu chłodniczego z olejem w całym układzie chłodzenia , jak i w silniku .... Moto mam dopiero od niedawna, opinie znajomych mam różne a pytanie jedno . Czy do demontażu głowicy trzeba wytargać cały silnik z ramy ? Koszta robocizny jakie usłyszałem w kilku serwisach na poziomie 5-7 stów są dość spore , chcę się za to zabrać samemu....
  7. House

    Skarbówka po kupnie moto

    Tak , śmigam z jego dowodem , tablicami , OC i umową K-S , we wrześniu kończy się OC i będę musiał je jakoś "przepisać " na siebie , czyli w OC będą moje dane a nr. rejestracyjny będzie stary ... Jak się dorobię na przerejestrowanie wtedy wszystko się przerobi na nowe blachy i moje dane
  8. House

    Skarbówka po kupnie moto

    Toomek : Zobacz którego dziś jest , już by było po terminie , załatwiłem to jakiś tydzień temu , w domu wypełniłem druczki z neta na miejscu okazało się , że są stare i musiałem przepisywać wszystko , różniły się tylko kolorem i ilością miejsca na wpisy .... ;/ Najpier PC3 o nadanie NIPu , zaraz potem okienko obok i PCC3 i szybciutko do kasy zapłacić tym żydom za zakup starej f2 .... Tak , że mam spokój , na przerejestrowanie nie będę marnował kasy , wolałem kupić sobie kurtkę i nowe płyny niż opłacać tę bandę darmozjadów
  9. Witam ! Kupiłem niedawno cbr f2 zrobioną na stunt , na umowie napisałem 3 kafle , więc muszę opłacić skarbówkę ... I tutaj pojawiają się moje wątpliwości ... Gdziesz przeczytałem , że muszę wypełnić jakiś pochlastany druczek pcc3 ( http://www.trader.pl/pl/gazety/PCC3_v1.pdf ) , z tymi okienkami jakoś sobie poradzę ze starszą , ale zastanawia mnie co mam wpisać w miejscu , gdzie chcą NIP . Mam 18 lat , jestem niezarabiającym uczniem , nie mam NIPu ... Dodatkowo jako współwłaściciela mam wpisanego dziadka ( zniżki za OC i tylko on ma prawko A oprócz mnie ) , więc może mam wpisać jego NIP ? Pomóżcie , jeśli choć trochę to ogarniacie , może jakieś porady ? Na załatwienie tego badziewia mam 2 tyogdnie , więc do 1 sierpnia ....
  10. House

    House Wita ;)

    Witam , jestem Kamil , mam 18 lat , niedawno zrobiłem prawko A i B i od tygodnia śmigam cbr 600 f2 stunt . To moje 8 albo 9 moto , już nie pamiętam Wcześniej były różne romety , jawki , jawa 350 , wsk crossowa , simson i honda ns1 ( te 2 ostatnie maszyny wspominam najlepiej ). Jestem z Zebrzydowic między Cieszynem a Jastrzębiem , do Jastrzębia chodzę do technikum mechanicznego .... W Zebrzydowicach i okolicy mamy zgrany team motórzystów , na razie większość jeszcze na sprzętach do 125 cm ale wszyscy powoli idą moim śladem
  11. Jeśli znasz Skoczów również mogę się zaoferować Mam dość blisko , możemy się umówić nawet we wtorek lub środę , tylko wyczaruję kasę na paliwo .... Smigam cbr 600 , ale mam ją od niedawna i czasem lubię się trochę powlec ( wyczuwam ją ) Jakby co PW
  12. Nauka na CBF 250 , 2h na mieście jakieś 4 na placu i potem egzamin w Jastrzębiu na CBF 250 w której nie szło wrzucić luzu Pykło za 1 ...
  13. Nie zapomnę jak kiedyś wracałem NS1 ze szkoły , grzeję schowany za owiewkami ok 100-110 ( wiem szał 18 koni ) , wiało lekko raz w jedną raz w drugą stronę , dojeżdzam do szczytu wzniesienia , droga cały czasy równomiernie idzie w prawo , więc jadę tak schowany i lekko złożony na prawą stronę ... Na szczycie wzniesienia jak mnie pierdyknęło wiatrem z prawej strony , myślałem że wylecę z moto .... wyprostowało mnie i na chwilę zjechałem na przeciwległy pas , gdby nie był pusty pewnie byłoby po mnie .... Na szczęscie szybko udało mi się wrócić na swój pas i resztę drogi mimo osłony w postaci lasów i budynków jechałem dużo wolniej ... Przyczyną tak mocnej reakcji zapewne była niska masa moto i duża powierzchnia owiewek ....
  14. W zeszłym roku kilka razy leciałem na Wisłę i tamte okolice , na drogę 81 leciałem przez różne pipidówy ( Dębowiec , Ochaby itp ) i włączałem się na drogę 81 z różnych bocznych dróżek .... Z tym nie było problemu , natomiast był problem na nie wjechać z drogi 81 .... Na zjeździe w boczną drogę w dębowcu na światłach z kumplem czekałem ponad 5 min , w końcu przebiliśmy na czerwonym , to samo było raz w Ochabach i w jakimś innym miejscu w tym rejonie również .... Więc podsumowując nie zdziwcie się jeśli będziecie czekali 10 min na czerwonym przy zjeździe z drogi 81 ( od strony Wisły ) na jakąś boczną mniej uczęszczaną drogę prowadzącą do okolicznych wsi ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.