Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Woocash88

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Woocash88

  • Urodziny 25.09.1988

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    : Lędziny

Ostatnie wizyty

807 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Woocash88

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. A więc Panie i Panowie, wymieniłem ECU oraz stacyjkę i wszystko zaczęło działać jak dawniej, nic nie przerywa, nie gaśnie, wymiana jest dość "ciekawa", śruby trzymające stacyjkę z górną półką trzeba rozwiercić, bo śruby mają gładkie łebki, zaś sam ECU jest pod taką blachą która jest przykręcona na śrubach wyprofilowanych w taki sposób, że jest możliwość je tylko dokręcić, a przy próbie odkręcenia śrubokręt nam "przeskakuje". Ale chyba każdy za pomocą wiertarki, majzla i młotka (i oczywiście potrzebnych imbusów) jest w stanie to zrobić sam bez problemu. Dziękuję osobom które próbowały pomóc mam nadzieję że temat komuś kiedyś się przyda, pozdrawiam. Ps. mam nadzieję że moderator mnie nie zeżre za napisanie trzeciego postu jeden pod drugim
  2. Czujnik położenia wału wymieniony, niestety nic to nie zmieniło, motocykl zachowuje się dokładnie tak samo jak przed wymianą, leci do mnie zestaw komputer, stacyjka, kluczyki, korek wlewu, zamek siedzenia pasażera, trochę zabawy będzie z wymianą i oczywiście dam znać dla potomnych czy to rozwiązało mój problem
  3. Wróciłem właśnie z garażu, rozebrałem trochę moto i sprawdziłem wszystkie widoczne kable oraz sprawdziłem i "podopychałem" wszystkie widoczne wtyczki, kostki etc, na moje oko wszystko wygląda ok, nic nie poupalane, nie stopione, nie zaśniedziałe, bezpieczniki też ok. Zrobiłem diagnostykę według tutorialu na youtube, gdzie kontrolka FI miga z odpowiednią częstotliwością, i mignęła 3 razy powoli i 4 razy szybko, wyczytałem że jest to kod błędu 34, sprawdzając z listą jest to błąd "exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction wiring open or short" czyli po prostu błąd exup'a którego w ogóle nie mam na tym wydechu (mam eliminator exupa, dlatego FI nie razi w oczy podczas jazdy), nic więcej nie pokazuje. Kupię na początek ten czujnik położenia wału, nie jest to jakiś ogromny koszt, wymiana z tego co widzę też nie jest skomplikowana, przynajmniej nie będę stał w miejscu. Dam oczywiście znać czy coś się zmieniło
  4. Mój problem chyba najlepiej opisuje nagranie. Kamerę włączyłem zaraz po tym jak Kawa kilka razy przerwała i po kilkuset metrach sama zgasła podczas jazdy, zjechałem na pobocze i odpaliłem kamerę żeby mieć na filmie nagranie z problemem. Jak widać, po zgaśnięciu moto nie ma problemu z odpaleniem, to szarpanie podczas jazdy znów pojawiło się po przejechaniu około 200-300m od tego miejsca postoju, pojechaliśmy na stację, dolałem paliwo do fulla i wszystko niby działało normalnie przez ok 70km po czym znów kilka razy "czknęła" ale dojechałem do domu bez większych tragedii, kilka dni później miałem okazję się przejechać po okolicy i znów to samo, znów zgasła i jak widać odpaliła bez problemu po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu, dosłownie siłą rozpędu (tak wiem że dla motocykla takie odpalenie nie jest zdrowe). Kontrolka FI zapaliła się tylko w momencie kiedy sama zgasła na postoju, reszta problemów pojawiła się bez żadnej błędnej kontrolki, ta czerwona którą widać po zgaśnięciu motocykla to kontrolka ciśnienia oleju (ale to chyba forumowi specjaliści wiedzą że ona świeci po zgaśnięciu). Motocyklem zrobiłem od serwisu (U DANVIELD'a) 8tyś km. w Silniku serwisowane było ostatnio (18.11.2016): Regulacja zaworów Czyszczenie Filtra powietrza Serwis układu chłodzenia Wymiana Świec (Irydowe) Olej i filtr oleju wymieniany zawszę na czas, ostatnio wymieniony 3tyś km temu. Czytałem że może to być problem z ECU, mógłbym taki kupić, ale czy wtedy immobiliser będzie działał poprawnie? Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za zainteresowanie się tematem, jeśli ktoś trafnie zdiagnozuje to przywiozę mu dobrą flachę już naprawionym motocyklem
  5. Powinieneś wyłączyć protune w GoPro, przez to ma ona takie blade kolory co daje wrażenie że SJ ma je żywsze, protune używa się tylko wtedy. kiedy chce się ręcznie tonować kolory, bez edycji kolory są po prostu mdłe, także filmik nie jest do końca miarodajny.
  6. Posiadam dokładnie taką ninję, na torze może i byłby mało czytelny obrotomierz(nigdy nie byłem na torze więc to tylko przypuszczenia), ale przy normalnej jeździe nie odczułem żadnego dyskomfortu.
  7. Wyjechałem sam, a na paradę trafiłem już z kilkoma motórzystami których spotkałem na światłach po drodze, jeden zapytał "Na Równicę lecisz? To dawaj z nami ! " więc nie zgodzę się że podejście motocyklistów do siebie jest bardziej obojętne niż kiedyś.
  8. http://olx.pl/oferta/yamaha-xj600n-CID5-IDf9jIj.html#d5f602373a Osobiście nie oglądałem, ale to jest Yamaha XJ z tego filmu:
  9. Nie nie, jechało się w jedną stronę, nawrotka na rondzie i w drugą stronę, dlatego parada zajęła oba pasy jezdni na Mąkołowcu.
  10. Film mojego kumpla, stwierdziłem że na pamiątkę tu wkleję, wycięty jest tylko fragment gdzie widać większość maszyn.
  11. Ja paradę zakończyłem na statoilu ze strachu że zagotuje moto, po zjechaniu na parking zobaczyłem że już parę osób tam stoi bo zagotowali sprzęty, nigdy nie byłem na tak niezorganizowanej paradzie, co kawałek na jezdni plamy/ścieżki z płynu chłodniczego i ten jego specyficzny zapach ehh koszmar.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.