Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

cbr929fireblade

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia cbr929fireblade

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam,Oczywiście przepraszam, piszę z Jaworzna mam blisko do sosnowca, Mysłowic, Katowic itp.Pozdrawiam
  2. WItam,A jak albo gdzie można sprawdzić czy to na pewno ten regulator? jest to dość kosztowna rzecz i nie chciałbym kupić w ciemno.Oraz druga sprawa czy jest możliwe że już się przepaliło to uzwojenie alternatora czy były by tego jakieś wyraźne oznaki?
  3. WItam,Zauważyłem też ciekawą rzecz a mianowicie na początku jak akumulator jest naładowany czy to na światłach czy bez ładowanie było dobre czyli około 14,5V następnie jak troszke pojezdzilem i akumulator lekko sie rozładował ładowanie bez świateł było wporządku lecz już na światłach było dużo niższe jakieś 13,5V następnie jak jeszcze troche pojezdziłem i teraz wieczorem zmierzyłem ładowanie to i na światłach i bez jest słabe czyli jakies 13,5V na około 5-6 tyś obr. czy takie coś morze się dziać wraz z rozładowywaniem się akumulatora?
  4. Pomierzyłem wartości i:-0,64A na wyłączonym zapłoniePobór na wyłączonym zapłonie przy:-postojówki: 9A-Kierunek około 12-13A-Światła 14A-przy włączonym zapłonie bez opdalania motora oraz bez odbiorników 1,17AŁadowanie:-na wolnych obr bez odbiorników 4ANapięcie:-na załączonej stacyjce: 12,72V-na zapłonie bez odpalania 12,46V-na 3 tys obr 14,36V-Przy załączonych swiatłach, kierunkowskazie i stopie 12,70V na 5 tyś obr-przy zał w.w odbiornikach na wolnych napięcie wynosi 12V i spada bez dodawania gazu.Opór pomiędzy ramą a - wynosi praktycznie 0-1OHM.Według mnie te wartości są w porządku, a co wy o nich sądzicie? co jeszcze może być nie tak? wiem że kolega raz w XJ miał ładowanie a raz nie miał, mierzyłem tutaj je 3 razy i zawsze było czy taka przyczyna wchodzi w grę?
  5. nie to sie dzieje wlasnie podczas jazdy nie ze po postoju, naładowałem normalnie przez noc motor postał pół dnia potem wszystko ok pali pojezdzilem troche wiadomo tu sie zgasi tam sie zgasi no i z akumulatorem coraz gorzej aż przy którymś odpaleniu już rozrusznikiem nie zakręci dzisiaj po dostaniu tego akumulatora z serwisu tak samo na początku wszystko ok pojechałem do domu motor postał pół dnia potem zaczełem jeździć jeździłem po miescie zgasiłem go z 7 razy podczas postojów na stacji itp. i znów to samo coraz gorzej coraz gorzej aż przestał kręcić. Ładowanie 14,5V miał na obrotach około 8-10 tys. na oko jeśli jest to istotne to jutro to sprawdzę dokładnie. Dziwi mnie tylko co może być nie tak, ładowanie jest a akumulator zdycha:(
  6. WitamMam problem z Honda cbr 929 Fireblade a mianowicie kupiłem niedawno sprzęta lecz akumulator po jezdzie po miescie itp. padł że rozrusznik nie kręcił, przyjechałem podładowałem i na następny dzień to samo pojeździłem troszke poodpalałem motorek i za którymś postojem przy próbie odpalenia znów lipa. Pojechałem do serwisu gość sprawdził ładowanie no i wszystko ok po odpaleniu ponad 12v przy dodawaniu gazu bez świateł około ponad 14 do 15 na światłach minimalnie mniej ale też ponad 14 niby wszystko ok lecz dał mi na próbę akumulator "testowy" od nich na 2 dni żebym sprawdził czy na pewno jest wszystko ok przed kupnem(mówił że na pewno jest wporządku) i znów pojezdziłem, i nie daleko domu zgasiłem motocykl i to samo akumulator padł. Co może być nie tak bardzo zdziwiła mnie ta sprawa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.