Jump to content

Br00s

Użytkownicy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Br00s

  • Rank
    Podglądacz
  • Birthday 05/01/1989
  1. Witam, zwracam się z prośbą do użytkowników Suzuki GSXR K3 1000 o podzielenie się ze mną informacjami na temat tego modelu. Lichałbym się dowiedzieć jakie jest spalanie na trasie do 130km/h i jakie przy ostrzejszej jeździe. Czy przy zwroście 178 wygodnie się siedzi i czy bardzo wyrywa na koło. Mam doświadczenie małe bo małe ale zawsze jakies przez rok posiadałem i jeździłem na yamaha fazer z 2002r po roku zmieniłem na yamaha R6 i użytkowałem ją przez 2 sezony. I ostatnie pytanie czy nadaje sie na litrówke ? Z góry dzieki za odpowiedź i pozdrawiam Mariusz.
  2. znalazłem dzisiaj coś takiego " " mam nadzieje że damska strona forum się nie obrazi...
  3. Br00s

    Nowicjuszka

    Witam! Serdecznie szerokości i udanego sezonu tego i kolejnych.
  4. A jakie są te nowsze modele? Bo właśnie jestem na kupnie kurtki lub zbroi.
  5. Witam!Chciałbym sie zapytać czy ktoś wie kiedy są dni Chrzanowa i czy będzie zlot jak co roku w tym dniu:)Z góry dzięki i pozdrawiam Mariusz
  6. http://moto.onet.pl/122724,4891244,1,zdjec...de=27#id4891235
  7. Witam!O to co znalazłem na jednym z forum http://www.sadistic.pl/stop-panom-na-motorach-vt10715.htm puszkarze chyba zrobili własną akcje przeciwko nam! Pozdrawiam Mariusz.
  8. Br00s

    Wygodny...

    Sorki za spama:/Prosze o usunięcie tego posta.
  9. Br00s

    Polskie Banki

    http://video.azbuz.com/video-izle/BPH/41000000000724677
  10. Witam http://patrz.pl/filmy/id/329978 Powiem tylko tyle: NIE CHCE SKONCZYC JAK ONI!!! chce juz na moto! ;(
  11. dzieki za wasze opinie. Naprawde sie przydały. Pomogliscie mi sie rozmyslić , poszukam czegoś innego ;)pozdrawiam Mariusz.
  12. Witam! Myśle w tym roku nad kupieniem R6. Znalazłem coś takiego na allegro http://allegro.pl/item588968606_yamaha_r6_2000_r.html tylko nie wiem czy sie oplaca. Prosil bym o rade.Z góry dzieki.Pozdrawiam Mariusz.
  13. Ciekawe gdzie w Polsce robia takie cuda z kaskami?http://www.joemonster.org/art/11075/Odpicuj_sobie_kask
  14. no nie za milo patrzeć jak Ci fura idzie z dymem w pewnym momencie ten kolo zaczol skakac zeby zgaslo xD troche smiesznie to wygladalo ale tez bym tak zrobil albo robil co kolwiek zeby sie nie palilo dalej ...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.