Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Bishop

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O Bishop

  • Urodziny 18.05.1980

Osiągnięcia Bishop

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam chcę gorąco zaprosić wszystkich motocyklistów i nie tylko na organizowaną zbiórkę krwi dla syna naszego kolegi również motocyklisty która odbędzie się 25 września na Lublinieckim rynku w godzinach 9 - 15 Serdecznie zapraszam.
  2. Witam pragnę przestrzec wszystkich przed oszczędzaniem na ubiorze ( dzięki za to ze nie oszczędzałem) wieczorem 12.07 wracając z toru na Wyrazowe ok godziny 21:30 jadąc w kier. Lublińca chciałem wyprzedzić TIR-a lecz zrezygnowałem z tego manewru ( stwierdziłem ze braknie mi miejsca lecz nie zauważyłem ze już jadę po pasach ostrzegających o wysepce (białym gównie ) zacząłem hamowanie w momencie dotknięcia klamki zaczął się dramat, przednie koło ujechało w mgnieniu oka ( 140 km/h ostatnie co pamiętam ) myknąłem na dupie ok 120 m biorąc wysepkę oraz całe skrzyżowanie z lewej strony ślizgiem na dupie, wielki minus dla siebie za dżinsy ( było za ciepło na skórę) przytarte kolana tyłek łącznie z bokserkami ;( ale całość skończyła się bardzo pozytynie dla mnie i sprzętu dzięki crasch padom z chromoniklu. Wielkie podziękowania dla ekipy karetki która przyjechała w max 4 min na miejsce co było dla mnie wielkim szokiem. Wiec nie wystarczy mieć oczu dookoła głowy bo w moim przypadku zagrożenie przyszło z gleby  Sprzęt już poskładany i oczywiście śmigam dalej. Pozdrawiam wszystkich i UWAŻAJCIE.
  3. http://www.allegro.pl/item660762965_bmw_gs...2004_jarex.htmlPiękna wycieczka dzień w d.... sprzedający jest niepoważny lub psychiczny moto rozklekotane przebieg udokumentowany na skserowanym zleceniu warsztatowym z 2006 roku gdzie widnieje przeb. 35400 ale co przez kolejne lata ?? do meritum wyciek oleju z pod pokrywy zaworów strona lewa gdzie przerysowania, wyciek oleju od spodu niezlokalizowany, goleń lewa wgniecenia od przewrotki uderzone o wahacz telelewera ( prostowane!!!) brak dolnej części przełączników przy lewej manetce, lekka przewrotka zaliczona również w prawą stronę podrapane podnóżki, handbary oraz końcowa obudowa wału. Silnik pracuje bardzo nierówno przy 1,5 - 2 tyś obr słychać stukotanie jednym słowem poracha !!
  4. masakra jak czytam to mam wrażenie ze skuter żony więcej pali SR50 DT 3l jazda do 70kmGSX 1400K2 trasa max 130 5,6 miasto z grzaniem 9,5l mix 7,5-8 na ostatniej trasie Lubliniec -Terespol -Lubliniec 1050 km średnia przy 170 max wyszła 6,8 z plecakiem kofrem i reszta badziewia.
  5. No raczej FR nie trzeba się lękać ja się zawsze uśmiecham do nich przed suszarką mignięcie światłami drogowymi jest już przyjęte więc nie wiem po co utrudniać sobie życie wymyślaniem czegoś innego
  6. sam strzeliłem kom w czasie jazdy
  7. Bishop

    Kolejna śmierć

    Wczoraj w nocy w miejscowości Sośnica zginął nasz kolega Karol "LELEK" z Koszęcina. Okoliczności wypadku nie są jeszcze dokładnie znane. O terminie pogrzebu poinformuję w niebawem. [*][*][*]Pogrzeb odbędzie 05. czerwca o godzinie 12 w Koszęcinie
  8. no ładnie w tamtym roku byłem tam i wiem co się tam wyrabiało, w tym roku odpuściłem sobie ze względów na pogodę.[*]
  9. Stara zasada jest prosta wszystko jest tyle warte ile za to zapłacisz. Tak jak nie oszczędza się na kasku bo głowa jest tylko jedna, to na innych rzeczach poprawiających bezpieczeństwo też nie można.
  10. Bishop

    Riii

    Gratulacje to dopiero piecyk
  11. te lusterka to straszna padlina małe, trzęsące nieklarowne Nie polecam !!
  12. Bishop

    Gsx 1400

    nie ma tragicznie dobry smar na łańcuch rozwiązuje 50% problem reszta to osad z klocków
  13. Bishop

    Gsx 1400

    Witam teraz już można się pochwalić moto już w garażu. Jest to SUZUKI GSX 1400 K2 diabelska maszyna. Piękna klasyczna linia z potężnym momentem gdzie diabeł wychodzi z samej podłogi. Idealny do dalekich wypadów ( bardzo wygodna pozycja) jak i w miasto zwrotny dzięki niskiemu środkowi ciężkości i jak już wspominałem piekielnym odejściem. Motocykl stworzony do połykania kilometrów.+ wygodny do 220 km/h+ b.dobra pozycja za kierownicą+ świetne osiągi+ zwrotny+ przyśpieszenie godne myśliwca+ elastyczność godna pochwały+ idealny na wypady z pasażerem ( nic nie robi sobie z obciążenia)- wszystkie + znikają przy 220km/h- dużo pije jak kierowca jest nerwowy
  14. Witam właśnie wróciłem z małej wycieczki 280 km byliśmy oglądać piękna X11 w idealnym stanie wszytko ok cała pomalowana ze względów estetycznych (rozmowa przez tel) prawda okazała się bardziej okrutna motor krzywy z prawej strony na ramie smark bo spawem nie można tego nazwać brak dokumentacji naprawy ramy, inne zegary z przebiegiem 30 tyś po tarczach jakieś 70 -80 nie mniej, cieknące lagi ładnie wytarte przed naszym przyjazdem, brak ok 1kg śrubek błotnik tylnego koła zamocowany na paskach zaciskowych tak było szybciej, oba tłumiki porysowane pogięte, silnik: drobne wycieki oleju nierówna praca,stuki w skrócie tragedia !!! Motocykl nie jest zarejestrowany na obecnego właściciela do sprzedaży dodaje opłacona umowę z poprzednikiem.Niżej podaje link do ogłoszenia.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1319746Polska , sieradz (woj. łódzkie),tel.: +48 668 522 900
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.