Skocz do zawartości

aDick

Użytkownicy
  • Zawartość

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

O aDick

  • Tytuł
    Wąchacz spalin
  • Urodziny 12.01.1983
  1. aDick

    Witam

    siema Tromek
  2. aDick

    Foto Wariacje W Formie Pytania

    fajny, dobry i sprawdzony sprzet,ale za ta kase wolalbym lustrzanke,alpha300, d40 albo coś w ten desen, zalezy w jakim celu Ci potrzebny
  3. aDick

    Zapraszam Na Koncert!

    Koncert zespołu będzie rejestrowany na DVD, dlatego gorąco zapraszamy na tą imprezę.Premierę tego DVD będzie można obejrzeć w Bytomskim Centrum Kultury na początku listopada.wiecej info na:www.cogitatur.pl orazhttp://www.myspace.com/heartsgarage
  4. aDick

    12 Lipca

    Dzieki, było przemiło,Pozdro
  5. aDick

    12 Lipca

    chętnie
  6. aDick

    Bytom -dwa Pytanka

    jak przyszedlem w t-shirciee to egzaminator chcial mnie odeslac do domu, polecam włassna kominiarke
  7. przypomnij o tym za 2tyg;) chetnie sie wybiore
  8. aDick

    Brak tytułu, id 3542

    ps. fotki doszly jeszcze:)
  9. aDick

    Brak tytułu, id 3542

    heja:)zostal do zrobienia jeden miesiac! wybaczcie moja ociagliwosc ale zarabianie na motocykl jest troche wazniejsze dla mnie pozdro dla Wszystkich
  10. aDick

    Brak tytułu, id 3542

    helo,kalendarz bedzie zaniedlugo nie bojcie,troszke sie opozni z powodu wyjazdu wybaczcie, ale bedzie wnet.bez nerwow mi tu
  11. aDick

    Brak tytułu, id 3542

    Sie robi:) spokojnie:) na nowy rok bedzie;)
  12. aDick

    Brak tytułu, id 3542

    dosz³y dosz³y, ale mia³es przynieœÌ jakieœ z imprez?ale dobre coœ wykombinuje, w³asnie ciezko pracuje na nim:Pniemam tylko zdjeÌ naszych forumowych Paù....
  13. aDick

    Brak tytułu, id 3542

    bede:) przynies fotki
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.