Jump to content

twister

Użytkownicy
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

twister last won the day on March 1

twister had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutralna

About twister

  • Rank
    Motostudent
  • Birthday 11/19/1986

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.szkolaexpert.pl/

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Tarnowskie Góry
  • Interests
    [url=http://www.szkolaexpert.pl/][img]http://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2017/10/Logo-Expert-gg.jpg[/img][/url]

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Za trzy tygodnie biorę się za silniki i składam to w całość :)
  2. Napisz proszę coś więcej o tych zdjęciach? Szok co za superowe zdjęcia - BARDZO ALE TO BARDZO DZIĘKUJĘ. Zaraz lecę je wydrukować, normalnie aż mi motywacja do składania tego wróciła. Pozdrawiam
  3. Witam. Mój numer telefonu jak by co to: 513 944 007. Jak tylko coś macie to podzielcie się. Temat trochę umarł ponieważ miałem trochę poważnych problemów z podwykonawcami. Teraz się z nimi uporałem i mam sam trochę więcej czasu i mam nadzieję że za niedługo motocykl będzie gotowy. Tak na szybko napiszę co mam już zrobione: koła na gotowo kartery wyszkiełkowałem ale efekt nie był zadowalający, więc wypolerowałem je na lustro wały korbowe (bo równolegle składam dwa silniki do tego motocykla - jeden na zapas) - zostały kompletnie naprawione, tzn. przy uszczelniaczach napawane i przetoczone, nowe łożyska mosiężne koszyczkowe udało mi się zdobyć, nowa tulejka w korbowodzie, do tego sworzeń pod korbę i tłok, pierścienie i gładź cylindra. w korby zostały wpasowane tulejki, potem obspawane i całość w chrom poszła. Na dniach jak będzie czas wrzucę zdjęcia tego co zostało zrobione.
  4. A tutaj mi ktoś podesłał fotkę swojego dziadka który miał taki motocykl:
  5. Fotki z prac nad układami zapłonowymi. Tak to wygląda na gotowo, z czego jestem bardzo zadowolony, bo wreszcie jakieś części wyglądają tak jak mają wyglądać. Za około dwa tygodnie będę miał kolejne części zrobione, to wrzucę fotki :)
  6. Następna porcja fotek: Udało się dorwać korpus gaźnika z oryginalną blaszką zamykającą komorę pływakową, oraz z niewyrwanym gwintem na miedziany wężyk paliwowy, no i jeszcze oryginalny przewód paliwowy którego mi brakowało. O tyle mocno zależało mi na tych częściach bo jest tam jeszcze cały filtr powietrza który dosyć ciężko zdobyć. W moim pierwszym gaźniku w obudowie filtra powietrza ta blaszka do regulowania przepływu jest urwana, a tutaj mam ją całą Teraz powoli mogę zabierać się za składanie gaźnika. W przyszłym tygodniu może będę miał gotowe układy zapłonowe.
  7. Zapraszam :) Wydłubałem układy zapłonowe i wysłałem do specjalistycznej firmy która je odnowi. Jak będzie iskra, paliwo i kompresja to ten motorek musi chodzić, bak za jakiś czas będzie bez rdzy, do gaźnika mam już prawie wszystkie części, przejrzeć silnik czy wszystko tam gra i powinno być dobrze.
  8. Jak poskładam mojego sprzęta to na pewno wybiorę się na taką wycieczkę :) Cała przygoda z Herculesem zaczęła się z motocyklem który stoi u mnie w domu na strychu, i jest to pamiątka po dziadku od mojej żony. Na niego też już są plany renowacji. W oby dwóch Herculesach są takie same klamki sprzęgła oraz dekompresatora oraz hamulca przedniego. W moim brakuje całego mocowania oraz klamki hamulca, i zleciłem skopiowanie tego elementu na obrabiarce numerycznej CNC. Jest to niestety droga zabawa, ale mi zależy na zachowaniu oryginalności. No i odebrałem kolejny element układu zapłonowego, czyli świecę, oczywiście BOSCHA taka jak była w oryginale.
  9. Będę się starał jak mogę żeby ten motorower wyszedł ładnie Kolejna porcja fotek: Udało mi się w Niemczech kupić drugi silnik, który równolegle będę naprawiał:) Sachs 98 M32: Części do gaźnika przyszły: -dysze -uszczelki -pływak -przepustnica -blaszka mocującą dekielek z komory pływakowej A tu mam już trochę części do układu zapłonowego: -kabel BOSCH wysokiego napięcia z końcówka nakładaną na świecę -nowa świeca BOCH -śruba oraz klin mocujący magneto -końcówka kabla wysokiego napięcia która nie jest uszkodzona, wkręca się ją w blok tak aby stykała się z cewką zapłonową Za niedługo będę miał kolejne elementy do tej układanki, to się pochwalę
  10. O wielkie dzięki za fotki :) SUPER :) Te motocykl na zdjęciach to chyba Viktoria 99, przed wojną było dużo takich motorowerów z silnikiem SACHSA 98. Między innymi Durkopp, Wanderer, Miele, NSU Quick, Adler itp. itd. :) Kupiłem nowe opony, z dętkami i ochraniaczami dętek. Koła zdemontowałem z bakiem i zawiozłem do tej firmy na renowację: https://www.facebook.com/kanuj.motocykle/ Koła mają zostać doprowadzone do stanu jak w oryginalne, czyli przednia piasta i obręcze kolor zielony, tylne torpedo chrom, szprychy oryginalne też mają iść w chrom. Bak zostanie oczyszczony i wylany specjalną chemią. Zamówiłem nowy tłumik, kolanko, oraz śruba z podkładką mocującą i korby które niestety teoretycznie powinny pasować praktycznie nie pasują. Tłumik z kolankiem jest dokładną kopią oryginału, świetne wykonanie, a powłoka chromowa robi wielkie wrażenie Rozebrałem układ zapłonowy, i widać po nim że ma 80 lat. W poniedziałek go wyślę do regeneracji Chwilowo to nie ciekawie wygląda, ale w poniedziałek przychodzi wielka paczka z nowymi tajlami
  11. Witam. Chciałem zaprosić do siebie wszystkich chętnych na kurs prawa jazdy kat. AM automat, AM, A1, A2, A. Szkolenie prowadzimy z teorii w Radzionkowie, oraz w Tarnowskich Górach, jazdy odbywają się w Radzionkowie około 3km od Ośrodka Egzaminacyjnego w Bytomiu. Dzięki temu jeździmy tylko i wyłącznie po trasach egzaminacyjnych. Jest możliwość zrobienia u nas teorii w systemie E-learningowym. Posiadamy jeden z najlepszych placów manewrowych w okolicy Radzionkowa, Bytomia, Piekar Śląskich, Tarnowskich Gór, zlokalizowany przy trasie egzaminacyjnej z Wojewódzkiego Ośrodka Egzaminacyjnego w Bytomiu. Na tym placu każdy bez problemu nauczy się wszystkich zadań gdzie prędkość jest mierzona na egzaminie państwowym - slalom szybki gdzie średnia prędkość przejazdu musi wynosić minimum 30km/h, hamowanie awaryjne oraz hamowanie we wskazanym miejscu z prędkości 50km/h, tak samo na naszym placu jesteśmy wstanie wyćwiczyć wjazd na wzniesienie. Zobaczcie sami jak to wygląda: Nasze motocykle (nie wszystkie): Zajęcia na wykładach: Posiadamy bardzo atrakcyjne ceny na kursy prawa jazdy: https://www.szkolaexpert.pl/cennik-kategoria-am-a1-a2-a/ Dla forumowiczów przewidujemy atrakcyjne rabaty. Jesteśmy w Radzionkowie i Tarnowskich Górach, więcej informacji znajdziecie o nas na naszej stronie: https://www.szkolaexpert.pl/ https://www.facebook.com/oskexpert Pozdrawiam i gorąco zapraszam. Tomek tel. 513 944 007
  12. Witam. Kupiłem jakiś czas temu Herculesa MF 2 z 1938 roku do renowacji. Motocykl prezentuje się tak: Po długich poszukiwaniach informacji w necie, znalazłem parę zdjęć jak ten motocykl powinien w oryginale wyglądać, wkleję fotki dla potomnych i do dokumentacji zdjęciowej: Ten motocykl prawdopodobnie jest najbliższy oryginału z fabryki, ale na pewno sygnał dźwiękowy jest nieoryginalny. Względem mojego, ma logo na baku i na tylnych skrzynkach narzędziowych, oraz ładnie widać jak powinna wyglądać tylna lampa oraz przednia: Ten motocykl ma przednią lampę chyba taką jak ma mój: Zdjęcie tego motocykla znalazłem pod tym adresem: https://www.classic-trader.com/de/motorrad/inserat/hercules/mf-100/1940/67049 Z tego co widać względem mojego ma oryginalny lakier, szparunki, ale przednia lampa jest inna. Zdjęcia innych zachowanych egzemplarzy jakie znalazłem w internecie: Efekt jaki chciałbym osiągnąć to stan jak motocykla stojącego w niemieckim muzeum ale nie jestem przekonany czy przewód paliwowy jest oryginalny: Jutro wkleję fotki tego co już zrobiłem, jak byście gdzieś widzieli jakieś fotki lub mieli dostęp do części do takiego motocykla to piszcie śmiało:)
  13. Dzięki, dzięki Ja do 200km/h dobiłem o ile ich nie przekroczyłem. Drugi bieg i odcięcie zaczyna się przy 196km/h ale motor jest wstanie jeszcze trochę przyspieszyć na odcięciu. Na filmiku widać jak wlatuje na odcięciu na metę
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.