Jump to content

twister

Użytkownicy
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

twister last won the day on August 25

twister had the most liked content!

Community Reputation

10 Dobra

About twister

  • Rank
    Motostudent
  • Birthday 11/19/1986

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.szkolaexpert.pl/

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Tarnowskie Góry
  • Interests
    [url=http://www.szkolaexpert.pl/][img]http://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2017/10/Logo-Expert-gg.jpg[/img][/url]

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przez kalamitki smar bodajże ŁT trzeba wprowadzić
  2. Dziękuję za pozytywne komentarze. Nie liczyłem ani pieniędzy ani roboczogodzin, bo to jest ogromna przyjemność pracować przy takim motorku. Takie zdjęcia dziś zrobiłem:
  3. Taki etap na dziś dzień: Motorek poskładany w całość, ale jeszcze masa detali jest do poprawy aby tym się dało normalnie jechać.
  4. Walka trwa ze składaniem, za niedługo pochwalę się efektami, niby poskładanie takiego piździka, ale zrobienie tego tak żeby to jeździło jest bardzo czasochłonne. Tak się zaparłem że musi to jechać
  5. może ktoś posiada schemat silnika sachs 98 ?bo mam małe problemy z tym jak to poskładać
  6. Za trzy tygodnie biorę się za silniki i składam to w całość :)
  7. Napisz proszę coś więcej o tych zdjęciach? Szok co za superowe zdjęcia - BARDZO ALE TO BARDZO DZIĘKUJĘ. Zaraz lecę je wydrukować, normalnie aż mi motywacja do składania tego wróciła. Pozdrawiam
  8. Witam. Mój numer telefonu jak by co to: 513 944 007. Jak tylko coś macie to podzielcie się. Temat trochę umarł ponieważ miałem trochę poważnych problemów z podwykonawcami. Teraz się z nimi uporałem i mam sam trochę więcej czasu i mam nadzieję że za niedługo motocykl będzie gotowy. Tak na szybko napiszę co mam już zrobione: koła na gotowo kartery wyszkiełkowałem ale efekt nie był zadowalający, więc wypolerowałem je na lustro wały korbowe (bo równolegle składam dwa silniki do tego motocykla - jeden na zapas) - zostały kompletnie naprawione, tzn. przy uszczelniaczach napawane i przetoczone, nowe łożyska mosiężne koszyczkowe udało mi się zdobyć, nowa tulejka w korbowodzie, do tego sworzeń pod korbę i tłok, pierścienie i gładź cylindra. w korby zostały wpasowane tulejki, potem obspawane i całość w chrom poszła. Na dniach jak będzie czas wrzucę zdjęcia tego co zostało zrobione.
  9. A tutaj mi ktoś podesłał fotkę swojego dziadka który miał taki motocykl:
  10. Fotki z prac nad układami zapłonowymi. Tak to wygląda na gotowo, z czego jestem bardzo zadowolony, bo wreszcie jakieś części wyglądają tak jak mają wyglądać. Za około dwa tygodnie będę miał kolejne części zrobione, to wrzucę fotki :)
  11. Następna porcja fotek: Udało się dorwać korpus gaźnika z oryginalną blaszką zamykającą komorę pływakową, oraz z niewyrwanym gwintem na miedziany wężyk paliwowy, no i jeszcze oryginalny przewód paliwowy którego mi brakowało. O tyle mocno zależało mi na tych częściach bo jest tam jeszcze cały filtr powietrza który dosyć ciężko zdobyć. W moim pierwszym gaźniku w obudowie filtra powietrza ta blaszka do regulowania przepływu jest urwana, a tutaj mam ją całą Teraz powoli mogę zabierać się za składanie gaźnika. W przyszłym tygodniu może będę miał gotowe układy zapłonowe.
  12. Zapraszam :) Wydłubałem układy zapłonowe i wysłałem do specjalistycznej firmy która je odnowi. Jak będzie iskra, paliwo i kompresja to ten motorek musi chodzić, bak za jakiś czas będzie bez rdzy, do gaźnika mam już prawie wszystkie części, przejrzeć silnik czy wszystko tam gra i powinno być dobrze.
  13. Jak poskładam mojego sprzęta to na pewno wybiorę się na taką wycieczkę :) Cała przygoda z Herculesem zaczęła się z motocyklem który stoi u mnie w domu na strychu, i jest to pamiątka po dziadku od mojej żony. Na niego też już są plany renowacji. W oby dwóch Herculesach są takie same klamki sprzęgła oraz dekompresatora oraz hamulca przedniego. W moim brakuje całego mocowania oraz klamki hamulca, i zleciłem skopiowanie tego elementu na obrabiarce numerycznej CNC. Jest to niestety droga zabawa, ale mi zależy na zachowaniu oryginalności. No i odebrałem kolejny element układu zapłonowego, czyli świecę, oczywiście BOSCHA taka jak była w oryginale.
  14. Będę się starał jak mogę żeby ten motorower wyszedł ładnie Kolejna porcja fotek: Udało mi się w Niemczech kupić drugi silnik, który równolegle będę naprawiał:) Sachs 98 M32: Części do gaźnika przyszły: -dysze -uszczelki -pływak -przepustnica -blaszka mocującą dekielek z komory pływakowej A tu mam już trochę części do układu zapłonowego: -kabel BOSCH wysokiego napięcia z końcówka nakładaną na świecę -nowa świeca BOCH -śruba oraz klin mocujący magneto -końcówka kabla wysokiego napięcia która nie jest uszkodzona, wkręca się ją w blok tak aby stykała się z cewką zapłonową Za niedługo będę miał kolejne elementy do tej układanki, to się pochwalę
  15. O wielkie dzięki za fotki :) SUPER :) Te motocykl na zdjęciach to chyba Viktoria 99, przed wojną było dużo takich motorowerów z silnikiem SACHSA 98. Między innymi Durkopp, Wanderer, Miele, NSU Quick, Adler itp. itd. :) Kupiłem nowe opony, z dętkami i ochraniaczami dętek. Koła zdemontowałem z bakiem i zawiozłem do tej firmy na renowację: https://www.facebook.com/kanuj.motocykle/ Koła mają zostać doprowadzone do stanu jak w oryginalne, czyli przednia piasta i obręcze kolor zielony, tylne torpedo chrom, szprychy oryginalne też mają iść w chrom. Bak zostanie oczyszczony i wylany specjalną chemią. Zamówiłem nowy tłumik, kolanko, oraz śruba z podkładką mocującą i korby które niestety teoretycznie powinny pasować praktycznie nie pasują. Tłumik z kolankiem jest dokładną kopią oryginału, świetne wykonanie, a powłoka chromowa robi wielkie wrażenie Rozebrałem układ zapłonowy, i widać po nim że ma 80 lat. W poniedziałek go wyślę do regeneracji Chwilowo to nie ciekawie wygląda, ale w poniedziałek przychodzi wielka paczka z nowymi tajlami
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.