Sam sobie musiałem odpowiedzieć na wiele pytań
Obroty silnika wziąłem, najprostszym sposobem (niestety nie oryginalny sygnał) podpinając się po cewkę, dołączonym do zestawu "bajpasem"
Czujnik prędkości, też wymieniłem, na dołączony do licznika (z trzema magnesami) - dalej nie jestem pewien czy była taka konieczność, ale nie chciałem ryzykować uszkodzenia nowego licznika, gdyby okazało się, że potrzebują do pracy innego napięcia.
Kontrolkę "luzu" podłączyłem dodatkowym, bezpośrednim kabelkiem z czujnika do licznika (oryginał chyba szedł przez kompa).
Z kontrolką paliwa, też mi trochę zeszło - na Forum Motocyklistów (ogólnopolskim) znalazłem prawie taki sam przypadek -Yamaha XT125 i licznik KOSO RX2N
i tam chłopak, gdy miał pełny bak, to świeciła mu rezerwa a jak pusty, to pokazywało mu pełny i rozwiązaniem u niego było domontowanie przekaźnika.
U mnie, też było dziwnie, ale inaczej, bo jak było pusto, to pokazywał pełno, ale jak było pełno to nie wykrywał paliwa w ogóle.
Zrobiłem i podłączyłem taki przekaźnik, ale i on nie wiele zmienił - ręce mi opadły
W akcie desperacji, zacząłem zmieniać ustawienia licznika i było tam jedno ustawienie, którego nie było w instrukcji i jak już wszystkie opcje ustawień wzięły w łeb, to ustawiłem, to czego nie wiedziałem i zadziałało.
Jest paliwo - nic nie pokazuje
Dochodzi do rezerwy - zapala się rezerwa.
Jest normalnie, a jaka radość