Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie chodziło tu o porównanie między różnymi krajami, a o przestawienie wysokości ceny motocykla w porównaniu do ceny samochodu w tym samym kraju, w sytuacji gdy nakłady materiałowe, technologiczne, ekologiczne, innowacyjne itd. są o wiele razy większe w przypadku produkcji i homologacji samochodów w porównaniu do motocykli. Różnice cen w różnych krajach to inna bajka (ale i tak wydaje mi sie że motocykle i samochody mają podobne ceny w Polsce i na zachodzie, a idąc przykładem chipsów powinny być 4-krotnie tańsze).
    1 punkt
  2. Jak mówi stare indiańskie przysłowie: Nie ma drogich rzeczy, tylko takie, na które nas nie stać ;)
    1 punkt
  3. Bzdury opowiadasz;) Poczytaj w necie o motocyklach i samochodach spoza sieci dealerskiej. Kilka lat temu mój kolega zakupił w ten sposób fjr1300,taniej o 8 tys.zł. Nie miał gwarancji producenta.Gwarantem była firma sprzedająca moticykl,a wszystkue serwisy gwarancyjne oraz naprawy,wykonywał w warsztatach wyznaczonych przez firmę sprzedającą motocykl.
    1 punkt
  4. Oczywiście masz rację. Chęć zarobku dealera czy dystrybutora, to temat na osobną dyskusję;) Dużo osób decyduje się np.na zakup motocykla nowego poza siecią dealerską. Firma"X" kupuje np.10 nowych motocykli od producenta,ale z racji tego ze nie ma ona autoryzacji, to w dużym uproszczeniu, motocykl jest jakby kasowany z ewidencji producenta-można powiedzieć,że producenta już nie obchodzi ten sprzęt,nie obejmuje go żadna gwarancja. Jest tańszy w zakupie np.o 5 a nawet i 10 tysięcy,czyli można:)Zarabia producent, zarabia firma "X",klient się cieszy,bo kupił taniej. Teraz podstawowe pytanie, jaki jest koszt wyprodukowania taśmowo motocykla, który wart jest w salonie 50-60 tysięcy?? Obstawiam,że nie więcej niż 15-20.
    1 punkt
  5. Nie generalizujmy, ale faktycznie ceny sprzętów mamy europejskie a wypłaty typowo polskie
    1 punkt
  6. Za 60k to może dacie logan 1.4 w benzynie
    1 punkt
  7. wątpie że producent sprzedaje firmie X i pomija dealera po prostu dealer ma dość duże widełki co do ceny a przeważnie zarabia na przeglądach dlatego wydłuża się gwarancje i płaci po 2 tysie za przegląd
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.