Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. W tym przypadku (Wymaganie opon zimowych) w niemczech mozna zaliczyc do gumowego nie pisanego"przepisu" czyli: mozesz latac motkiem na letnich kapciach w okresie zimowym pod warunkiem ze na to pozwalaja warunki atmosferyczne ( jednak nie po nizej 7°C) , nie utrudniasz ruchu drogowego , jednak w razie utrudnienia ruchu drogowego spowodowanego poprzez brak odpowiedniego ogumienia (OPONY) biora Ciebie za d....e tzn. 2 punkty karne z 8 mozliwych + "180" € mandat + laweta na Twoj rachunek.Jesli brales udzial w wypadku drogowym motocyklem na letnich kapciach w okresie zimowym to i ubezpieczenie bedzie sie stawiac,czyli wszystko na Twoj koszt a nie daj Boze jeszcze beda ranni to juz musiz miec super Adwokata ktory bedzie w stanie cos zrobic. Predkosc w okresie zimowym ale i letnim zalecana jest taka na jaka warunki drogowe pozwalaja.W niemczech jest sporo autoban bez ograniczen predkosci , jednak nie oznacza to ze mozesz zapierda....c tyle ile fabryka dala. Ps.Grzesiek 73 z ta mysla o zmianie turysty na enduro chodze juz rok
    1 punkt
  2. Dokładnie to takie cudo Pochodzenie angielskie, ale produkcja Indie Nie chcę pchać się stricte w typowego klasyka, a i dostać takiego to wyższa sztuka. Myślę bardziej o współczesnej produkcji retro, motocykl wyglądem zbliżony do klasycznych angielskich maszyn z lat pięćdziesiątych. Continental GT 535, ewentualnie Bullet C5 Classic. Tak motocykl typowo do spacerowej jazdy, a i na dłuższe wypady też, choć z prędkością spacerową. No niestety po rozwaleniu dwóch sprzętów, rodzinka do pasji nastawiona jest sceptycznie, a i mojej głowie przyda się statecznik
    1 punkt
  3. Mądrego to i dobrze posłuchać
    1 punkt
  4. Wszystkie sa super , jednak to jest moj faworyt
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.