Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Maciej Godziek

Użytkownicy
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Będzin

Ostatnie wizyty

916 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Maciej Godziek

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Książkowe nowe maja 5.0mm grubosci, co przy używanym bębnie i reduktorze zużycia zakręconym do oporu pozwala z bidą założyć kolo. Te z allegro maja w najgrubszym miejscu 9.6mm (nowe oryginalne itd) a nity maja około 6.2mm, czyli nawet heblując tarcze na szlifierce jak ja zjadę na 5.0 to bede hamował resztka nita a nie okladzina. Jest tez dostępny zamiennik obity chyba korkiem boazeryjnym i klejony kropelka. Wiec szukam warsztatu.
  2. Witam, Szukam serwisu gdzie kleją albo nituja okładziny na szczękach hamulcowych. Ktoś coś zna? Nie chce kupować nowych szczek wiec nie podpowiadajcie tego rozwiązania
  3. Witam, Szukam warsztatu który mi ogarnie motor do końca. Motor stoi w Śląskim w Lędzinach, to jest niedaleko Tychów / Katowic Ural, rama M63, silnik nowszy, prawdopodobnie M67, ogólnie składak. Silnik praktycznie nowy, składany w warsztacie w Krakowie, tłoki almoty, gaźniki pekary, wał nowy, łożyska nowe, rozrząd cały nowy, sprzęgło nowe, alternator nowy, regulator nowy, głowice nowe. Zapłon elektroniczny wraz z cewką. Skrzynię ural jajko robiłem sam (trochę kiepsko wyszła chyba, cieknie i nie miałem jak dokończyć regulacji kopki), dyfer w warsztacie w krakowie. Elektryka 100% nowa samoróbka wysokiej jakości. Reszta motoru stan porównywalny części nowe albo dorabiane samodzielnie. Zarejestrowany ubezpieczony i z przeglądem. Motor odpala, jeździ, przegrzewa się błyskawicznie (gotuje paliwo w gaźnikach po jakichś 1-2 minutach, rury parzą po 30 sekundach, traci moc po 2-3 kilometrach, brak wyraźnych śladów zatarcia przynajmniej na lewym cylindrze, prawego jeszcze nie otwierałem). Albo coś nie tak z rozrządem, albo ja go nie umiem wyregulować, albo jeszcze coś innego o czym nawet nie mam pojęcia. Zlecę komuś dokończenie motoru, co najmniej usunięcie tego przegrzewania i ewentualnie wszystkich innych błędów jakie się znajdą, mogę wynająć przyczepę i przywieść go sam albo zapłacić za transport. Kontakt PW albo mail albo tutaj, zaglądam co 2 dzień
  4. Blisko 2 lata, silnik wrócił na stół na poprawki ale przez chwilkę sąsiedzi mogli nacieszać uszy nieziemskim rykiem
  5. http://olx.pl/oferta/aprilia-pegaso-650-rotax-zamiana-patrol-vitara-samurai-k-750-ural-CID5-IDcECiX.html#0d26c9ff08 Widział ktoś ten motor?
  6. To dnieprowskie, 6208125 to filcowy uszczelniacz, to jest chyba jedyna różnica między uralowskim a dnieprowskich - dnieprom dawali filc urale dostawały gumę. W robocie mechanicy to analizują aktualna wersja jest "guma albo do góry albo na dół inaczej nie wlezie"
  7. Witam, Mam problem ze zmontowaniem przedniego zawieszenia: Nie jestem pewien czy w dobrej kolejności i w dobrą stronę pomontowałem te części, znajdzie się ktoś kto pamięta jak to się składało? Rysunki mam ale "szkice" i nie widać co jest w którą stronę. Dla ułatwienia od dołu: -pochwa - tuleja skierowana kołnierzem w górę - pierścień z uszczelniaczem, uszczelniaczem w dół? Tu jest najgorsza sprawa nie mam pomysłu jak jest dobrze - skrętka z uszczelniaczem, tego jestem pewien że do góry. nawet nie wiem czy mam wszystkie części, bo ruscy na schematach osobno sprężynki tulejki i gumki od simerów a potem nic się nie zgadza po 50 latach
  8. Kto z was zna jakąś sprawdzoną firmę regenerującą wnętrza baków? Mam bak od urala do oczyszczenia, sporo rdzy i jakichś niezidentyfikowanych kawałków ruskiej substancji w środku i na zewnątrz, bez zgnilizny czy dziur. Potrzeba mi go od środka oczyścić, zakonserwować, najlepiej jakimś epoksydem czy innym chemicznym cudem tworzącym powłokę nierozpuszczalną dla wachy, od zewnątrz albo lakier proszkowy albo przygotowany do lakierowania proszkowego. Zależy mi na trwałości.
  9. Jak będziesz miał co innego w dowodzie a co innego na "spisanej samemu" umowie to cię będą ścigać za próbę uzyskania uprawnień na podstawie fałszywych dokumentów a to już oprócz grzywny zawiasy dochodzą minimum. A piszesz jeszcze że motor ma w papierach 150kę, a jest faktycznie 125ką? Pachnie grubym przekrętem. Poza tym - co to za "umowa z niemiec" którą sobie sam piszesz? Żeby zarejestrować motor potrzebujesz brief, fahrzeugschein (dowód rej.) oraz umowę kupna sprzedaży lub fakturę. Na umowie muszą być dane sprzedającego i jego podpis. Wszystko w 2 językach albo płacisz za tłumaczenia w urzędzie jak mają taką opcję. Składasz vat-24 to jest z 160zł, podanie o czerwone blachy, jakieś 50zł. Robisz pierwszy przegląd w kraju (60zł?) jak masz przegląd to po polskie blachy 90zł i ubezpieczenie ile Ci tam powiedzą. Jeszcze w ramach ciekawostki - jak spowodujesz wypadek i cię złapią z innym silnikiem niż w dowodzie ubezpieczyciel grosza nie zapłaci - wszystko płacisz z własnej kieszeni.
  10. Jak dla mnie mogło by takie stać na każdym skrzyżowaniu. Widziałem ostatnio od koleżanki z pracy taki mandacik, 500zł i 2 piękne zdjęcia z kamer.
  11. Taki to sobie kolor wybrałem. Błotniki, bak, uchwyty kierownicy i parę drobiazgów na "clear cherry na podkładzie z brokatowego srebra" czy coś koło tego. Rama i cała reszta na czarny połysk. Jest już nowa skrzynia od dniepra, aktualnie rozebrana i nawet dorobiłem się nowych łożysk, po pracy będę mył i powoli składał jeśli nie znajdę nic wyrobionego, na oko wyglądała dobrze. Dyfer zmontowany, w opłakanym stanie, mam już drugi będzie na zapas (dam temu pierwszemu umrzeć w walce, krew i honor!) Przednie zawieszenie na pchanym wahaczu, aktualnie zdemontowane na czynniki pierwsze i czeka w kolejce do lakierni. Dalej nie zdecydowałem z czego wygary, chyba się szarpne na jakieś z HD, bo zawsze chciałem mieć Do tego co miałem idzie poszerzana kierownica +18cm, gmole i stalowe osłony na golenie. Silnik nie tknięty leży, zostawiłem go sobie na koniec bo może podmienię na piec z R80, zobaczymy. No i analiza stanu kół zostawiła mnie z jednym nadającym się do jakiegokolwiek remontu, trzeba będzie się zubożyć o sporą gotówkę dokupić 3 pozostałe
  12. Było by warto dla potomnych dodać że wkładając większy bezpiecznik w miejsce mniejszego puszczasz po starych kablach większy prąd - jeśli po drodze było coś nie przewidziane na takie napięcie może się albo z czasem ugotować albo zapalić.
  13. Witam, Potrzebuję ocynkować szprychy do uralca, mamy jakieś sprawdzone zakłady gdzie zrobią mi to dobrze a nie oskubią z gotówki do gołych portek ? Rozmawiamy o około 200 szprychach, fajnie jakby się dało wybrać kolor ocynku, najlepiej złoty
  14. A trzeba było raz na miesiąc się przespacerować odpalić maszynę dać się silnikowi zagrzać...
  15. Zanim wymyślili hydrauliczne to zawieszenie na wahaczu pchanym i springery (b. podobne do siebie) były najpopularniejsze, jak mnie pamięć nie myli to MZki SHLki itp miały tego sporo. Generalnie chciałem to zawieszenie z 2 powodów: mniej ważny to ten że jest duzo dużo odporniejsze na obecność wózka bocznego (który daje ogromne obciążenie na kiere) a drugi, prawdziwy, to że wygląda zaj*biście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.