Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Poszukiwacz_500

Użytkownicy
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Poszukiwacz_500

  • Urodziny 22.07.1991

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Rybnik City/Würzburg

Osiągnięcia Poszukiwacz_500

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Miałem też 2 takie sytuacje że mnie młodzi gniewni wyprzedzili z prawej, to jeszcze jak skuterkiem jeździłem. Pierwszy to w prawym zakręcie po wewnętrznej, jak bym kolesia nie zauważył w lusterku co odpierdziela to pewnie w środku zakrętu wylądowałby w mojej dupie, bo miałem zwyczaj brać zakręty po "idealnej" linii, oczywiście koleś też na skuterku tyle że o jakieś 10km/h był szybszy, a sandałami szurował w zakręcie po asfalcie, normalnie jak w supermoto Drugi podobnie, też jakiś małolat (no ja w sumie wtedy wiele starszy nie byłem ) tyle że na prostej i chyba mocniejszym "motorowerze", lepsze odejście miał po prostu Jeszcze pamiętam jedną sytuację, to już jechałem moją Cebulą, wleczę się za tirem 40-tką przez kilka ślepych zakrętów jeden za drugim a w lusterku widzę jak mnie dogania skuterek. Oczywiście jakiś młodziak i prawie zrównał się ze mną po mojej prawej, kto wie, jak by było więcej miejsca to może by mnie chciał wyprzedzić. Ślepe winkle się skończyły, kiwnąłem kaskiem, zredukowałem i tyle mnie widział. Ale fajnie było Bo sie rozpisałem... wniosek jest jeden, małolaty lubią się popisywać, a jak widać na fimiku niektórzy wraz z wiekiem z tego nie wyrastają
  2. Hmmm... zakrętem bym tego nie nazwał, co najwyżej lekka odchyłka od idealnej prostej. Gość rakieta się wpierdzielił autorowi filmiku z prawej strony a potem lekki łuk i panika po heblach. W ógole w grupie chyba wszyscy jechali, więc co jemu odwaliło żeby jak rakieta z prawej się cisnąć to mnie mocno zastanawia
  3. Wszystko jest fajnie do póki jest fajnie, ale nie daj przypuszczalnie zdaży Ci się wypadek, nawet jeśli nie Ty będziesz winny, to i tak będzie wtedy nieciekawie. Poczekaj do 18-tki (a chyba nawet 3 miesiące przed mozna kurs zacząć) i zrób prawko. W ogóle, piszesz że prawka żadnego nie masz - znasz przepisy ruchu drogowego, skoro chcesz wyjeżdzać na drogi publiczne?
  4. Aerograf fajna sprawa, i to nie tylko na customa. Mimo że jestem zwolennikiem "fabryki", to chętnie bym sobie strzelił unikalne malowanie, żeby moja maszyna była jedyna taka... w sumie już jest jedyna, bo jest moja Jeśli miałbym kiedyś przemalować całe moto, to bym się mocno zastanowił nad aerografem, ale z czego mi wiadomo to koszta jednak zwykle są wyższy w porównaniu do prostego malowania a la fabryka. Choć z drugiej strony jeśli moto ma "zadatki" na zostanie klasykiem, to jednak starałbym się trzymać wygląd jak najbardziej zbliżony do oryginału. Jak już aerograf to raczej na moto które ma odbyć dożywocie u właściciela, bo jeśli ktoś myśli o jego późniejszej sprzedaży, to raczej nie wybierze aerografu, ja bym nie wybrał - łatwiej jest przedać moto w malowaniu oryginalnym, a najlepiej gdy lakier jeszcze nakładała fabryka, unikalny aerograf nie każdemu potencjalnemu kupcowi musi się spodobać. Tak z ciekawości, np. mam własne zdjęcie i chciałbym "przenieść" go na moto - czy aerograf temu podoła? Chyba pytanie retoryczne - tylko jak z kosztami przy takich zachciankach, serio cena jest porównywalna ze zwykłym malowaniem?
  5. Znowu wiara w mit "motocykl dwa razy szybciej przyspiesza, ale też dwa razy szybciej hamuje" - może chłopaka to myślenie kiedyś zgubić
  6. Cześć Pytanie dla osób które były w rejonie Stelvio/Bormio, na dłużej lub nawet przejazdem - czy może ktoś polecić knajpę w okolicy gdzie można zjeść obiad w miarę tanio a pożywnie? Sklepy spożywcze - gdzie kupować pieczywo, żarcie itp. żeby wyszło taniej? Paliwo - jakie stacje, gdzie spodziewać się tańszego paliwa? Jak ma się czas przejazdu przez górskie przełęcze i tamtejsze kręte drogi (nie tylko Stelvio) do tego co pokazuje np. Google Maps - na zasadzie że chcę przjechać od punktu A do B, bez postojów? Tego też jeszcze nie sprawdziłem - czy musze się liczyć z jakimiś opłatami drogowymi? Np. tunele - jadąc od niemieckiej strony (Füssen) przez Austrię i potem Włochy na Bormio, omijąc autostrady. Pozdr
  7. Za dużo czytasz A tak serio, poczytaj to -> http://sharp.direct.gov.uk/content/sharp-testingwszystko wyjaśnione bez rzeczy typu "wydaje mi się...", "bo mój kolega uważa...". Nie chcę tu otwierać dyskusji o tym czy te testy są coś warte, ale jedno jest pewne, wszystkie kaski testowane są w jednakowy sposób i to daje jakiś obiektywny pogląd sytuacji. A ludzie se gadają... jak przeglądasz internety to najwięcej krytyki dotyczy tego że kaski ze średniej półki cenowej nie raz wypadają lepiej o tych kosztujących więcej niż najniższa krajowa brutto. Sharp ocenia tylko bezpieczeństwo bierne, wszystkie wodotryski nie mają znaczenia. Ja mam podobne odczucia - jechałem do sklepu przymierzyć Airoha (SV-55), bo mi się w necie spodobał, ale po przymiarce okazało się że nie pasuje na moją głowę zbyt dobrze. Obok stał Caberg (Konda) i ten pasował jak ulał. Tak więc wygląda na to że ci dwaj producenci robią kaski pod różne kształty głów.
  8. Dzięki za info! Na razie moto zostało w domu, zdecydowałem się na inny srodek transportu, dobrze zrobiłem bo dojeżdżając do Wurzburga autobahny były jeszcze miejscami pokryte śniegiem i za zimno na taką trasę. Na Wielkanoc wracam na parę dni prawdopodbnie to wtedy może na moto. Z tego co tak zauważyłem to Niemcy duzo bardziej przestrzegają przepisów, nawet na autostradach, a wynika to z tego że fotoradar może być wszędzie, nie ma tabliczek jak u nas, i kultura jazdy jest inna. Btw. autostrady jak i większość innych dróg przelotowych przelotowych praktycznie równe jak stół, za to centrum Wurzburga przypomina mi Polskę - takie same kocie łby ja u nas, wielkich kraterów tylko nie spotkałem
  9. Cześć, Szykuje mi się wyjazd do DE na kilka miesięcy i planuję jechać na moto (nie wiem jak sie spakuję ale coś wymyślę). Dokładniej to do Wurzburga (Bawaria). I teraz pytanie, jak wyglada sprawa jazdy tam na moto? Chodzi mi nie tyle o przepisy ruchu, ale bardziej o rzeczy typu "przeciskanie się" w korkach (o ile takie będą), jazda z prędkością dopuszczalną + Vat, jak na to patrzą samochodziarze i Polizei Mandaty wiem ze mają wyższe, w PL to mamy bardzo poblażliwe prawo. Nie mam na myśli zapierdzielania po centrum miasta, ale takie weekendowe latanie poza miastem. U nas nawet misiaki jeżdżą na obwodnicach miast tak jak i reszta samochodów z prędkościami większymi niż pozwalają przepisy i nikt sie nie czepia, jak jest w DE, orientuje sie może ktoś? Drugia kwestia to ciemna strona mocy, czyli kradzieże. Kilka osób odradzało mi ten pomysł ze względu na to że (podobno) tam kradną, ponoć tym ryzyko jest większe jeśli moto jest na polskich blachach. Mam CB 500 z '97 jeśli to ma znaczenie, na noc i na dłuższe postoje mam pokrowiec Oxforda i jeszcze jakiś łańcuch chcę skombinować coby moto przypinać do elementów krajobrazu - może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć że "tam kradną"? Pozdr
  10. Z tymi prognozami to jak zwykle, co serwis to podają inaczej, raz że sobota gorsza a raz niedziela. Osprey w dynamice tylko w sobote, w niedzielę niestety tylko statyka :/
  11. Nasi będą w tym roku partnerem specjalnym: http://www.natodays.cz/news/poland-becomes-the-nato-days-in-ostrava--czech-air-force-days-2014-special-partner-nation W skrócie, trza tam być
  12. Z moich obserwacji, przynajmniej jak chodzi o kufry (K-max), kołnierze na szyję czy akcesoria typu podgrzewane manetki, to ceny są podobne jak w sklepach, a niekiedy nawet w necie znajdziesz taniej. Kaskom się nie przyglądałem, ale podejrzewam że wyjątku nie będzie. Plus jest taki ze możesz pomacać na żywo przed zakupem, co przy sklepach internetowych nie zawsze jest możliwe. A jak z ewentualną późniejszą reklamacją, to też nie wiadomo, pozostaje pewnie wysyłka do sprzedawcy jeśli jest na drugim końcu kraju.
  13. może nie tyle co powinien zebrać w zęby (choć osobiście uważam że nie byłoby to przekroczenie obrony koniecznej ), ale po tym jak przewrócił to moto powinien zostać obezwładniony i leżeć na glebie aż do przyjazdu odpowiednich służb. I też, jeśli to prawda że gość jeździ 40 tonowym zestawem, to mam nadzieję że dozywotnio straci wszelkie uprawnienia na to, dla bezpieczeństwa innych...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.