-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nairda
- Urodziny 11.05.1987
Contact Methods
-
GG
4177752
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd:
Wojkowice
Osiągnięcia nairda
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Witam, jeśli interesuje Ciebie niebieski hornet lub czarny junak to z miła chęcią pomogę
-
Problem Z Uruchomieniem Motoru Po Dluzszym Postoju
nairda odpowiedział(a) na . temat w Problemy techniczne
Czesc, *naładuj akumulator*wykrec świece, wyczyść je ( najlepiej przepal nad jakimś palnikiem)*przedmuchaj cylindry ( załącz rozrusznik bez świec)*wkręć świeceforum chyba nie jest od tego żeby osobe skierować na google, pewnie ten problem mialo mnustwo osob i zostalo im doradzone (jesli osoba sie nie zna to nie wie czego szukac a takze sie moze obawiac czy akurat te czynnosci nalezy przeprowadzic w swoim moto , jesli napisal nowy temat to kultura wymaga odpisac -
teoria a praktyka to dwie różne sprawy, pierwszy raz synchronizowałem gazniki ( przynajmniej mialem taki zamiar ;P ) dlatego szukam jakis wskazowek
-
Witam wszystkich, rozkręciłem gaźniki, wyczyściłem, mam pytanie odnośnie ile mniej więcej obrotów macie wykrecone w dyszy od mieszanki( honda hornet 600 99r), Ja wykręciłem o 2,5 obr(poprzednio było 3 obr kazdy gaznik), ( wkręcając =uboższa mieszanka, wykręcając =bogatsza mieszanka ? ) tu jest filmik jak pracuje moto z wakuometrami ktore sobie sam zmajstrowałem
-
Dołącze się do tematu. Co myślicie o oleju do amortyzatorów AMORTYZOL 15-WL 150 , ktoś zwas jeździł na nim?. Wydaje mi się że w starych motocyklach wlewano olej silnikowy i było okZnalazłem kilka danych na necie:AMORTYZOL 15-WL 150 (cena około 15 zł)LEPKOŚĆ 100OC [mm2/s]: 4,11 WSK. LEPKOŚCI: 180 TEMPERATURA ZAPŁONU [0C]: 160 TEMPERA. PŁYNIĘCIA[0C]: -40 GĘSTOŚĆ 20 0C [KG/M]: 862MOTUL FORK OIL EXPERT MEDIUM 10 (cena około 35zł)Stan skupienia: CieczBarwa: bursztynowapH (produkt skoncentrowany): Nie dotyczyTemperatura zapłonu: 230°C (ASTM D 92)Rozpuszczalność w wodzie: Nierozpuszczalny w wodzieRozpuszczalność: Rozpuszczalny w rozpuszczalnikach węglowodorowych.Lepkość: 36 mm²/s w temperaturze 40ºC (ASTM D 445).Granice wybuchu: nie dotyczyGęstość: 862 (kg/m³) w temperaturze 15ºC (ASTM D1298) SHELL ADVANCE FORK 10 (cena około 50zł)Klasa lepkości SAE 10WLepkość kinematycznaw 40°C mm2/s 38,97w 100°C mm2/s 7,44Wskaźnik lepkości 161Gęstość w 15°C 0,875 kg/dm3 Temperatura zapłonu 169°CTemperatura płynięcia -45°C
-
Witam ja sobie coś takiego wyspawałem z reguloacja wysokości oraz szerokości wahacza, działa na zasadzie dzwignihttp://images47.fotosik.pl/242/3de12142d968bc5cmed.jpghttp://images50.fotosik.pl/242/82e61de9136f7324med.jpg
-
ten skok jest jedynie wyczuwalny po zdemontowaniu lagów, kierownicy, lampy, zegarów czyli na samych półkach ( brak obciążenia czyli mniejsza siła do skrętu półkami co idzie z bardziej dokładniejszym pomiarem, z całym osprzętem tego nie wyczuje). Skok nie jest w osi motocykla tylko pomiedzy maksymalnym skrętem a osią motocykla
-
sprawdz czy dochodzi paliwo (czy czasem nie masz zatkanego krućca na który nakłada się wężyk paliwa, może pływak sie zawiesza, ewentualnie zmien położenie iglicy
-
Witam jeżdżę hornetem 600 1999r ( koło przód 16 cali) mam mianowicie taki problem gdy puszczam kierownice powiedzmy przy 80-90km/h motocykl spowalnia i przy prędkości 60km/h powstają drgania kierownicy ( powyżej 100km/h motocykl po puszczeniu kierownicy zachowuje się ok) Rozebrałem przód motocykla i wydaje mi się że mam krzywą półkę-i gdzie w pobliżu Wojkowic dokonają mi prostowania półki ? Po za tym co mogę powiedzieć to :*wymienione łożysko w kole oraz tarcze*opony 2 letnie (ostatnio ponownie wyważyłem )*łożysko ma w pewnym miejscu skok więc wymienię oraz bardzo kierownica lekko się kręci w porównaniu do innych motocykli, a nie mogę w swoim mocniej tego dokręcić*kierownica nieoryginalna (dłuższa)*dokonałem pomiaru lag i mogę stwierdzić że są prostehttp://images41.fotosik.pl/237/8cbadc65516003a2med.jpgZna ktoś przyczynę tych drgań i zakład zajmujący się prostowaniem półki ?[Darujcie sobie tekst ,,to nie puszczaj kierownicy??]
-
Cześć tutaj poszukaj http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
-
to są raczej czynności z którymi każdy raczej sobie poradzi
-
ręczna polerka to nie to samo co maszynką, spróbuj maszynka to przejechać a powinieneś mieć lepszy efekt. Nigdy nie polerowałem typowo plastiku jako reflektor ale trochę bawiłem się w lakiernika więc pasta + woda+ plus maszynka z futerkiem powinny dać rade
-
Czesc kumpel poszukuje do moto-guzzi V35 seria II uszczelnienia na tłoczek do nożnej pompy hamulcowej ktoś się orientuje gdzie można taka uszczelkę dostać i jaki jest mniej więcej koszt ?
-
jak sie uda odkręci kolektory to już robota pójdzie ostatnio zdejmowałem kolektory bo również chciałem odkręcić miskę u kumpla w bandycie to na 8 śrub 7 się odkręciło a jedna się ukręciła ;/ pomimo podgrzania palnikiem śrub
-
miska to tylko miska odkręcasz czyścisz i przykręcasz