Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Makavelli

Użytkownicy
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O Makavelli

  • Urodziny 24.04.1987

Osiągnięcia Makavelli

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Graty shogun!!!!! Przyjedz na nasz zlot w ten weekend, daleko nie masz i pochwal sie na zywo !! :DAlbo Suzuki albo znicz!!!
  2. No nie powiem ale bart ma racje - z domkami mamy tam ciezko, ale w obszarze czestochowy uznalismy ze to najlepsze miejsce bo duza powierzchnia, ciekawy teren osrodka...postaramy sie zeby wszyscy dobrze sie bawili i zapamietali ten zlot najmilej jak to tylko mozliwe
  3. Tu nie ma co myslec !! to nasz 1 taki duzy zlot organizowany przez nasz oddzial i ludzi ma byc od siusiaka i troche a amazonki zawsze mega milo widziane
  4. Jako jeden z organizatorow serdecznie zapraszam w imieniu calego mojego chapteru. Jest to nasz pierwszy zlot, wiec rzucilismy sie na gleboka wode organizujac taka duza impreze ogolna dla motocyklistow, niemniejjednak wszystko jak na razie idzie zgodnie z planem.Zapraszam wszystkich chetnych http://img216.imageshack.us/img216/6855/613401fc41.th.jpg
  5. Z1000 wybacz klawiaturka odmawia czasami posluszenstwa
  6. JackRM ja juz ich grubo wiecej wymienilem na przedziale ponad 10.000 u mnie zarowka jest z tylu jedna (pozycyjne i stopu w jednym) tyle ze ja mam zmieniony zadupek. Zadupek jest z kawy Z100 a lampa jest samorobka. A i tak chce ledy na tyle. Jutro juz wracam do domu ze studiow to bede sie bawil i szukal problemu polece po waszej metodzie bo mozliwe ze to to wlasnie.
  7. Chodzi mojego bandziora. Mam z nim czasem taki problem ze selektywnie i co jakis czas wywala mi swiatla. Z tylu pozycyjne, przod - mijania.Swiatlo stopu i dlugie dzialaja zawsze. Moze cos mi podpowiecie? Przyjaciel z klubu podpowiedzial, ze moze byc jakis przewod przetarty, dotykac do ramy lub ogolnie do metalowych elementow moto i to powoduje wywalanie swiatel. Nie sadze ze w tym problem, gdyz przyjaciel ma tez bandita 1200 i kiedy u niego obtarl sie przewod i dotykal do ramy, to moto gaslo i wywalalo bezpieczniki a swiatla po naprawieniu (zaizolowaniu przetartej oslony przewodu) dzialaly prawidlowo (2 godziny na autostradzie szukalismy usterki az to wlasnie powodowalo ten problem). Podpowiedzial tez zeby sie pobawic WD40 i pospikac styki i kostki. Ale zanim cos z tym podlubie to moze ktos z was podpowie gdzie szukac problemu, co moze byc przyczyna i jak zniwelowac? Generalnie moto odkad zalozylem te zegary KOSO jak postoi tak z 2 - 3 tygodnie bez odpalania (ehh te studia ) to zanim odpali musze go sekunde pokrecic bo potwornie to akumalotr zre. Akumulator wyciagnalem, zabralem na sprawdzenie i jest ok i wszystkie pomiary w normie. Ale mialem identycznie jak mialem jeszcze zwykle zegary (chodzi o wywalanie swiatel) bez grama elektroniki wiec nie sadze zeby to bylo powodem. A jesli nie podpowiecie rozwiazanie to moze polecicie dobrego elektryka ktory maszynka do pomiaru wyszuka problem? Moze ktos na poczatku lipca bylby sklonny sie spotkac i podlubac troche przy sprzecie ? :> Zoobowiazuje sie do pysznego browarka
  8. W cbr f2 mialem kiedys zalozonego wiekszego lacza. Jazda po prostej, ale w zakretach mialem wrazenie jakby troche kwadratowo sie skladal a i jakos tak ciezej oponke bylo zamknac.
  9. Ja bardzo chetnie bym sie pisal na taka oslonke do Bandita 1200 jakbys wiedzial cos w temacie to pisz w temacie lub na priv
  10. - Jak mialem F2 to ten zamek mialem ale na podnozku prawym. I mawiaja ze to na kask, a inni ze to dodatkowe mocowanie do usztywnienia ewentualnych kufrow - Jesli masz dobry plyn hamulcowy, tarcze w dobrym stanie, dobre klocki no i co najwazniejsze przewody w stalowym oplocie - to owszem - hamulce daja wtedy rade bardzo dobrze - Obroty to na jalowym biegu okolo 1tysiaczka - spalanie w normie, zalezy jak bedziesz go uzytkowal naturalnie to okolo 6 litrow i wyzej
  11. Tez mysle ze to czujnik stopki. Kable wcale nie musialy sie pozacierac ale moze styki cos przysniedzialy lub sie zapieklo. Niewazne jak mloda masz maszyne, ale takie rzeczy sie zdarzaja. Jesli wiesz jak, to sprobuj odpiac czujnik stopki, odpal maszyne i wrzuc bieg. Jesli moto nie zgasnie to tam musisz szukac przyczyny
  12. o shit!!!!!!! mega dziura pierwszy raz widze taka dziure w silniku olejaka...Moja diagnoza i przypuszczenia jest taka ze moglaby to byc panewka. Mialem tak w starym silniku. Na zimnym silniku nic stukalo i cykalo. Na ssaniu tak samo. A jak sie juz rozgrzal i sie ruszylo to panewka przechodzila od cykania po takie rzezienie w silniku wiec generalnie to moze byc to ale to najgorsza z diagnoza. Generalnie ja musialem zmieniac silnik, bo dorabianie panweki w silniku ktory sie w sumie wysoko kreci to mijanie sie z celem. Nie chce byc czarnowidzem. Moze nagraj filmik i zamiesc to cos wiecej sie podpowie.
  13. i sluszna decyzja cos markowego i pewniejszego jak juz zalozysz to zapodaj filmik jak teraz maszyna gada...
  14. bart na boga - odpusc. Nie dziwie sie ze tak reagujesz jak po tobie malolat jedzie, ale nie znizaj sie do jego poziomu naprawde. Odpowiadanie nic nie da a tylko bedzie ciagnelo spor dalej. A wy panowie tez dajcie sobie na luz i wiecej na moto a mniej forum. Nie zebym chcial umoralniac ale moglibyscie sobie odpuscic i raczej isc na piwo czy polatac niz na forum pieprzyc glupoty i jechac po sobie jak gowno po teflonowym kiblu ;/
  15. Makavelli

    Riii

    Mialem okazje na Rockecie przejechac sie raz...zrobilem tym okolo 50 km i powiem jedno - maszyna jest potezna, a ja wychowany na innych maszynach niz almaturka nawet tak potezna bylem w szoku Rockety fajne sprzety, ale jesli mialbym siadac na big bika o charakterystyce chopper/classic to jednak wolalbym VTX 1800 ale rockety to jednak potwory
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.