Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

krzysiekr1

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia krzysiekr1

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. .przypatrz się uważnie na zdjęcia w linku.... o tutaj http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html zanotuj że zawór musi być tak ustawiony jak na drugim obrazku.. na linkach zostawiasz za pomocą regulatorów trochę luzu około 2mm luzu i nie blokujesz nakrętek kontrujących ...przekręcasz zapłon serwo ustawi za pomocą linek tą "widełkę" na kółeczku na dole przy kolektorze w oczku..jeśli tak nie jest..dalej regulujesz regulatorami linek aż za którymś razem owa "widełka" będzie stać w oczku tak jak to jest na obrazku trzecim...jak się tak wszystko ładnie ustawi robisz luz na linkach rzędu 1.5 mm kontrujesz napinacze nakrętkami kontrującymi..odpalasz moto chwile kontrolujesz poprawność ustawienia i pracy zaworu...ewentualnie dokonujesz drobnej korekcji...prościej się opisać chyba już nie da...
  2. Tak, dokladnie jak pcham to juz słychać Skoro tak ma być to ok, nic nie ruszam hehe Dzięki za info
  3. Dobra, wypucowałem łańcuch i zpsikałem Castrol'em. Jest tak jak być powinno. Czyli słychać łańcuch a nie słychać tych stuków które były wczesniej Teraz wziął bym się za inną sprawę... Albowiem, jak rozpędziłem się i na luzie toczyłem, wyłączyłem silnik zdjąłem kask i słyszałem odgłos tarcia z przednich zacisków. Niewiem czy tak ma być, czy może lepiej zciągnąć zaciski i tłoczki przesmarować... Gdzieś wyczytałem że klocki muszą przylegać do tarczy i mogą lekko trzeć, ale chcę się upewnić - jak sądzicie ?
  4. Macie racje, serwisówka mówi o 40-50mm.. Fuck ubzdurało mi się że ma być inaczej. Jutro popuszczę i zpsikam ponownie Castrol'em Chain Spray. W sumie założyłem oponę w piątek, do tej pory zrobiłem ze 10 km bo bałem się że to łożysko w przednim kole się odzywa to nie jeździłem Odezwę się jak ustawie i nasmaruje łańcuch.Dzięki za rady !
  5. Dziś sie dobrałem do tego i buczy mi nie z przedniego kola jak myślałem, ale z przedniej zębatki. Problem pojawił się po sciągnięciu i założeniu koła w celu wymiany opony... Co może być nie tak ? Przedziałki do regulacji napięcia łańcucha są z dwóch stron identyczne, łańcuch naciągnięty tak że ma ~1cm skoku, dodam iż łańcuch jest zdrowy. Myślałem że to ślizgacz, ale wyciągnełem go spod łańcucha i dalej to chrupie. Słychać te chrupanie już przy prowadzeniu motocykla.. Jestem w kropce.. ;/
  6. http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html
  7. Skoro wyżej jest ok to, zajżyj jak pracuje EXUP, bo pewnie to jest problemem U mnie w RN09 jak miałem źle wyregulowany to raz że nierówno pracował na jałowych, to w dodatku był słaby, aż się dziwiłem że z 2 biegu nie idzie na gume z gazu... ?? Ale teraz już jest tak jak być powinno ;D
  8. No chyba tylko tyle mi zostało.. W niedziele po studiach podziałam z tym troche
  9. Eee już sprawdzalem w tym katalogu, jest podany tylko nr części... Nie pójde z tym do sklepu z łożyskami bo nic im nie powie nr: 93306-00420-00...Czy to nie są łożyska 6206 RS ? - Tzn 6206 z gumowymi uszczelnieniami ?
  10. Pytam bo w serwisówce nie napisali jakie rozmiary ma "front wheel bearing" także może ktoś będzie wiedział ??Musze je wymienić bo podczas jazdy słychać wyraźnie szum z przedniego koła...
  11. Czy napinacz rozrządu można jakoś regulować, tzn, za jego pomocą trochę naciągnąć łańcuszek ? Pytam bo po rozgrzaniu słychać jak szumi, jak moto jest zimne to jest cichutko.Dokładnie chodzi mi o taki napinacz gdyż taki mam u siebie w RN09, można go jakoś utwardzić, żeby po rozgrzaniu bardziej naciągał łańcuszek żeby tak nie hałasował ?FOTO
  12. Ja spotkałem się z podobnym problemem, lecz u mnie pomogło dokładne wyczyszczenie klem na akumulatorze oraz klem na przekaźniku rozrusznika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.