-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Fresta
- Urodziny 10.12.1990
Osiągnięcia Fresta
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Suzuki Bandit 600 - Gniazdo zaworka iglicowego
Fresta odpowiedział(a) na Fresta temat w Problemy techniczne
Dzięki za rade, będę kombinować skądś tą gumke. Zaworki już kupione, stare miały 2 lata tak więc guma mogła już nie trzymać ale mimo tego chce zrobić te gniazda dla spokoju na dłuższy czas. -
Suzuki Bandit 600 - Gniazdo zaworka iglicowego
Fresta odpowiedział(a) na Fresta temat w Problemy techniczne
Temat wrócił. Po dokładnym przyjrzeniu się gniazdom widać że sa na nich odciśnięte kółka z zaworka... Nigdzie na necie nie umiem znaleźć gniazd do moich gaźników no a coś z tym zrobić musze bo zastosowanie nowych zaworków na długo nie pomoże... Pytanie do Was chłopaki: Czy macie jakiś sprawdzony sposób na regeneracje gniazd do takiego stopnia żeby pozbyć się wgłębienia po zaworku ? Może porządnie naostrzone wiertło odpowiedniej średnicy (tylko jakiej ?) i precyzyjne "muśnięcie" na wiertarce stołowej ? Albo jakieś inne sposoby ? -
Suzuki Bandit 600 - Gniazdo zaworka iglicowego
Fresta odpowiedział(a) na Fresta temat w Problemy techniczne
Też właśnie dał bym sobie rękę uciąć że się nie wymienia... Musze się sam przyjrzeć temu cieknięciu i to ocenić, możliwe że paliwo się sonczyło dlatego ze dysze głowne nie były dokręcone zbyt mocno. Jutro poskładam komory pływakowe, wyreguluje/skontroluje poziom paliwa i sprawdze to raz jeszcze. -
Siema Wszystkim Mam pytanie, jak wymontować gniazdo zaworka iglicowego w gaźnikach z bandita 600 rok 1998 (Gaźniki KEIHIN CVK32) ? Podobno sączy mi się tamtędy paliwo i mam do wymiany uszczelke która się tam znajduje. Pytanie jak do niej sie dobrać ? Z góry mówie że zdolności manualne mam, próbowałem dziś szczypcami i robiłem to przez szmatke żeby za bardzo z zewnątrz nie uszkodzić gniazd jednak one nawet nie drgneły. Problem jest w tym że żadnymi większymi kombinerkami się tam nie da dojść i nie wiem co robić :/
-
Przekładki sprzęgła Bandit 600 . Jakaś kolejność
Fresta odpowiedział(a) na Fresta temat w Problemy techniczne
czyli wsio ryba Tak swoją drogą to skąd bierzesz takie fajne schematy ? Bo z manuala Haynesa to to nie jest, a nie powiem przydało by się mieć takie schematy pod ręką -
Witam Temat dotyczy Bandita 600 z 1998 roku. Mam pytanko, rozebrałem sprzęgło w celu ocenienia jego stanu no i na szczęście mieści się jeszcze wszystko w normie. Tarcze mają 2,98mm, sprężyny 48,5mm a przekładki sprzęgła nie są zwichrowane ani przepalone. Jednak głupi nie pomyślałem czy przypadkiem nie ma jakiejś kolejności wkładania tarcz sprzęgła i przekładek a nie chce niczego wkładać na pałe... I z takim pytaniem własnie do Was drodzy forumowicze się zwracam, czy jest jakaś kolejność czy też różnica (strona) w wkładaniu tarcz sprzęgłowych i przekładek sprzęgła ?
-
Witam wszystkich. Potrzebuję wypiaskować i pomalować proszkowo rame z Bandita 600, wie ktoś może gdzie w okolicy Bytomia zrobią mi to w miare tanio i solidnie ?
-
Witam. Potrzebuję żeby ktoś mi z wymiarował mocowania reflektora przedniego w Bandycie 600 N rok 98', dokładniej chodzi mi o te trójkąty: http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/95/51/09/1995510926 z góry dziękuję za pomoc.
-
Kaski HJC - opinie
Fresta odpowiedział(a) na Fresta temat w Ubiór, akcesoria, kamery, nawigacje, itp - opinie użytkowników
Właśnie oglądałem stronkę którą mi podesłał Ree, i wychodzi na to że cl-st wychodzi lepiej od cs-r1. Tak więc powoli nastawiam się do cl-st, chyba że ktoś ma jeszcze jakieś uwagi ? -
Kaski HJC - opinie
Fresta opublikował(a) temat w Ubiór, akcesoria, kamery, nawigacje, itp - opinie użytkowników
Witam. Szukam opinii/różnic na temat kasków HJC CS-R1 oraz HJC CL-ST. Czym one się od siebie różnią, który lepiej wybrać. Będę w nich jeździć turystycznie na Bandycie 600. Wcześniej jak jeździłem na 400 miałem jakiegoś zwykłego Nolana, w którym było głośno i szybka parowała. Teraz jednak uparłem się firmy HJC ponieważ przeczytałem dość sporo opinii o tych kaskach w stosunku ceny/jakość. Z góry dziękuję za pomoc w wyborze. -
Witam. Mam następujący problem. A mianowicie wylał mi sie amortyzator w bandicie 400 (tylni) i została sama sprężyna. I na tym dosłowie się nie da jeździć... Orientujecie się może czy z innego motocykla będzie amortyzator pasował ? jak tak to z jakiego ? Wizualnie wygląda na to że w GS 500 jest taki sam amortyzator ale nie mam 100% pewności dlatego pytam was o opinie. Bo ciężko jest o tylni amortyzator do Bandita 400... Z góry dzieki za odpowiedzi. Bądz pytanie inne. Jakie wymiary ma amortyzator w GS 500. Gdyby ktoś mógł zmierzyć długość całkowitą oraz średnice i długość sprężyny to był bym wdzięczny, a zalezy mi na czasie, bo jestem 400km od domu a nie chce wracać na samej sprężynie...
-
dragstar czepiasz się Jadę najpierw w okolice warszawy później nad polskie morze i do dom. fakt faktem ten litr mnie nie zbawi Ale idę się już powoli zbierać. Udanych wakacji i tyle powrotów ile wyjazdów. Pozdrawiam
-
No to akurat racja Zobaczymy jak to będzie prędkość przelotową chciał bym utrzymywać w granicach 100-120km/h. Jakie będzie spalanie to się okaże jak wjadę na stacje ale myślę że w 6L powinienem się zmieścić Załadowany w sumie nie jadę może jakieś 7kg bagażu więc luz.
-
No tak tylko niestety w 92 jeszcze komputerów nie montowali Czyli rozumiem że po prostu tak jak samochód wyczuć kiedy idzie mu lekko i się nie męczy. Mi trochę odzwierciedla dźwięk bo powyżej 6 tys zaczyna już bardziej agresywnie krzyczeć z rury niż poniżej 6 tys. Tylko przy tych obrotach to jest jazda z prędkością 90km/h a to chyba troszkę za mało. Więc do końca nie wiem jak do tego podejść w samochodzie to troszkę inaczej wygląda. Czuć kiedy silnik wręcz się dusi pod obciążeniem. A tutaj idzie gładko więc może tego obciążenia nie ma ale kto tam wie co Bandit w sercu skrywa.
-
Witam. mam pytanie może nie tyle ile On spala (Bandit 400) ale przy jakich obrotach w trasie oczywiście na 6 biegu jest najmniejsze spalanie w granicach 5L. Oczywiście cały czas stała prędkość itp. Z góry dzięki za odpowiedz. Jutro jadę na wakacje a nie wiem dokładnie jakiej cyferki się trzymać.