-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd:
Katowice
Osiągnięcia Hawk
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Suzuki DR 650 SE ciężko odpala na zimnym (TMR41 + wydech )
Hawk odpowiedział(a) na Hawk temat w Problemy techniczne
Znajomy który regulował moto powiedział że może to być zabawa z ssaniem lub dyszą wolnych obrotów... Motocykl kompresję raczej ma - nie bierze oleju i śmiga jak należy.. zawory klepały przed regulacją teraz jes cisza.. Zapewne będzie to jakaś pierd.. w układzie paliwowym.. tak jak wspomniałem po regulacji moto smigało ładnych pare kilometrów bez tego objawu.. Muszę sprawdzić kolor świec.. Pozdr -
Suzuki DR 650 SE ciężko odpala na zimnym (TMR41 + wydech )
Hawk odpowiedział(a) na Hawk temat w Problemy techniczne
1200 km temu regulowane były zawory wiec to odpada -
Suzuki DR 650 SE ciężko odpala na zimnym (TMR41 + wydech )
Hawk odpowiedział(a) na Hawk temat w Problemy techniczne
Cześć Zakładalem że tak jest i trzeba będzie dostrajac sprzeta. Czy w okolicach Katowic jest ktoś kto posiada taką świecę i nie przebywa akurat na wakacjach? ☺ Pozdrawiam -
Suzuki DR 650 SE ciężko odpala na zimnym (TMR41 + wydech )
Hawk odpowiedział(a) na Hawk temat w Problemy techniczne
Sprawdzę z tym ssaniem ...... Jeśli chodzi o kranik możliwe że pompka podciśnieniowa była w poprzedniej DR'ce ..nowsza wersja SE prawdopodobnie tego niema.. zawsze ustawiałem pozycję na ON - nawet przed pojawieniem się tego objawu na zimnym silniku.. Muszę sprawdzić ile o ile obrotów wykręcona jest teraz śruba od mieszanki... zastosowałem się do tego co powiedziała mi osoba regulująca go poprzednio... (po regulacji odpalał w porządku)... Mikuni TMR41 był stosowany w Husqvarna TE 570 i tam śruba od mieszanki wg manuala była wykręcana o 3 obroty.. -
Suzuki DR 650 SE ciężko odpala na zimnym (TMR41 + wydech )
Hawk opublikował(a) temat w Problemy techniczne
Hej, Od jakiegoś czasu motocykl słabo odpala po dłuższym postoju (24h) 3 razy trzeba kręcić. Gdy silnik jest rozgrzany lub moto pochodzi przez chwile z odpalaniem niema problemu - pali od strzału. Pacjent jest trochę nietypowy ponieważ mam założony mechaniczny gaźnik Mikuni TMR41 i akcesoryjny wydech.Niedawno na moją prośbę gaźnik został "skręcony" aby zmniejszyć spalanie -zeszliśmy z 8,5l/100 na ok 5,5l/100 Przed czyszczeniem gaźnika i kilkaset km po regulacji nie było problemu z odpalaniem na zimnym -pojawiło się niedawno.Mój znajomy mechanik jest niestety aktualnie na urlopie i niemam jak ogarnąć tematu. Polecił mi jedynie wykręcenie śruby mieszanki 3/4 obrotu (ta bliżej cylindra) ale nic to narazie nie dało. Jedyne co "grzebnąłem" po regulacji w warsztacie to zmiana wężyka paliwa - był filtr paliwa który usunąłem ale nic to nie dało.Jeszcze procedura odpalania:- odkręcam manetkę gazu 3x- włączam ssanie na fullPo pierwszym kręceniu motocykl jakby łapie ale odrazu gaśnie. Dopiero po trzeciej próbie moto odpala.Czy macie jakieś koncepcje co może być przyczyną ? Pozdr, HawK -
Hawk zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Topic mĂłgÂłby mieĂŚ brzmienie: "jak rzuciĂŚ kobietĂŞ "Pozdr,
-
W Chorwacji byÂłem juÂż chyba z 10 razy ale rok temu zapuÂściÂłem siĂŞ trochĂŞ dalej do CzarnogĂłry przez BoÂśnie. Powiem szczerze Âże w Montenegro jest naprawdĂŞ bezpiecznie bez obaw o samochĂłd czy Âżycie . W BoÂśni / Serbii potrafi byĂŚ czasami nieprzyjemnie ale z reguÂły ludzie sÂą przyjaÂźni i pomocni. JeÂśli wybieracie siĂŞ gdzieÂś dalej polecam przejechaĂŚ siĂŞ przez kanaÂły Piva i Tara – wraÂżenia niesamowite . Dla wytrwalszych polecam przejazd przez Park UNESCO – 30km jazdy po nieutwardzonej drodze na wysokoÂści ponad 1500 m npm koÂło szczytu BOBOTOV KUK 2523 m n.p.m najwyÂższego w CzarnogĂłrze W promieniu kilku kilometrĂłw od niego 18 szczytĂłw przekracza 2300 m n.p.m. – po prostu odjazd GorÂąco polecam zatokĂŞ KotorskÂą - tam teÂż warto zaglÂądn¹Ì Pozdr,
-
Od 0-80 niema tzw. bata -nawet niektĂłre 600 sciganty majÂą problemyDo 130-140 jest caÂłkiem przyzwoicie - niema muÂła - powyÂżej jest juÂż gorzej ale do 160 dochodzi bez problemu - z lekkiej gĂłrki nawet 170 poleci 8) ReasumujÂąc to jak na ednuro to nawet za dobrze
-
Kupi³em Tenerke jakies 2 miesi¹ce temu - trzasn¹³em w tym czasie ok 3 tys km- i wszystko gra jak w zegarku ! Opinie na temat tego silnika sa jak najbardzoej pochlebne ... ponoÌ 100 tys. nie stanowi problemu przy dobrze serwisowanych sprzêtach,Silniki 660 s¹ montowane nadal - moze to œwiadczyÌ o ich jakoœci Pozdr,
-
http://www.yamaha-tdm.cz/image/slavek.jpg Pozdr,
-
Te ciuchy produkujÂą w Pakistanie Wow .. gdzie takie coÂś dorwaÂłeÂś- rzeczywiÂście moÂże byĂŚ taniej Pozdr,
-
Fajny fotomontaÂż - nic innego :mrgreen: Pozdr,
-
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dobrze powiedziane - takich elementĂłw sie nie prostuje - podobnie jest w puszkach
-
Witaj na forum :verycool: Kolejna piĂŞkna dziewczyna :cool: Pozdrowionka,