-
Postów
949 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Dragon w dniu 27 Października 2012
Użytkownicy przyznają Dragon punkty reputacji!
Osiągnięcia Dragon
Newbie (1/14)
1
Reputacja
-
Witam po latach. Mam do wyprzedania trochę gratów po poprzedniej działalności. Od razu zaznaczam, że jest to jednorazowa okazja, a nie stała oferta. Jest to co jest i więcej nie będzie. Ceny do dogadania (okazyjne, ale nie za darmo). Zacznę od ciekawszych rzeczy PRZEWODY W OPLOCIE HEL (zestaw na przód po 2 przewody): 1. GSX-R 1000 K3-K4 - 1 szt. 2. YZF R1 `04 - 1 szt. 3. YZF R1 `06 - 1 szt. 4.YZF R6 `03-04 1 szt. Zestawy ksenonowe XENA HID 1. H1 - 1szt. 2. H3 - 1szt. 3. H4/2 - 3 szt. Walają mi się jeszcze jakieś świece, klocki hamulcowe EBC i uszczelniacze zawieszenia, ale muszę to ogarnąć w wolnej chwili. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam
-
Szukam zębatek motocyklowych do zastosować niemotocyklowych
Dragon odpowiedział(a) na etet100 temat w Problemy techniczne
Kolego. Do zastosowań nie motocyklowych i nie rowerowych łańcuchy i koła znajdziesz choćby tutaj. http://www.ebmia.pl/1rzedowe-08b1-c-196_317_1344_323_357_1107.html albo tutaj: https://www.spinet.biz.pl/PL-index-1325-Napedy+pasowe+lancuchowe+sprzegla.htm Takich firm jest wiele, więc możesz kupić i łańcuchy i koła w dobrej cenie. Inne firmy to np: Haberkorn Atlantis (Racibórz) Jest tego od groma. A tak z ciekawości: Co to za maszynę budujesz ? -
problem z plynem chlodzacym w cbr 1000f
Dragon odpowiedział(a) na mich6691 temat w Problemy techniczne
W R6 lubią sobie pękać tuleje cylindrów. -
szkoda osobowa - dodatkowa kasa z wypadku
Dragon odpowiedział(a) na songo_can temat w Odzyskanie odszkodowania
"Fajne tysie" za śmierć bliskiej osby...nie mam słów. -
Wymiana napędu w CBR F2, czy ten zestaw bedize pasować?
Dragon odpowiedział(a) na leymann temat w Problemy techniczne
Nie jest zakuty, ale zkuwka na 100% jest w komplecie. -
Ruszająca się zębatka tylna HONDA CLR 125
Dragon odpowiedział(a) na brysek12 temat w Problemy techniczne
Te tulejki, to element amortyzatora drgań. Jeśli się nadmiernie ruszają, to znaczy że jest on zużyty i trzeba go wymienić. Co do amortyzatora to są 3 opcje: 1. Zużyty amortyzator. 2. Zbyt hardkorowo używasz maszyny. 3. Jesteś za ciężki do tej maszyny. -
MECHANIK SAMOCHODOWY DĄBROWA GÓRNICZA, SOSNOWIEC SPRZĘGŁO !
Dragon odpowiedział(a) na Michal919 temat w Problemy techniczne
Masz w Dąbrowie taką firmę ARMAX. Serwisujemy tam służbówki i jest OK. -
Dobrze i tanio - nie będzie szybko Szybko i tanio - nie będzie dobrze Szybko i dobrze - nie będzie tanio
-
Pod szybką, przy zawiasie są śruby do regulacji. Najlepiej byłoby mieć specjalną serwisową szybę do regulacji, z wyciętymi otworami. Zapytaj u Ratki może będa mieli takie coś. A jak nie, to musisz najpierw zdemontować szybkę, poluzować te śruby założyć szybę i docisnąć ja tak żeby dobrze przylegała. Następnie ostrożnie demontujesz szybkę, tak żeby nie poruszyć ustawienia i dokręcasz śruby.
-
Czy można rozebrac motor na części i go wyrejestrować?
Dragon odpowiedział(a) na kochu1992 temat w Szukam pomocy...
Żeby wyrejestrować pojazd trzeba mieć zaświadczenie ze stacji demontażu pojazdów. Więc nie jest tak, że wyrejestrujesz, rozbierasz na części i sam je sprzedajesz. Ale jak kolega go nawet nie zarejestrował, to nie ma tego problemu. -
Dunlop Qualifier
-
Jeśli kupiłeś łożyska dedykowane do swojego motocykla, to na 100% będą pasować. Chyba, że kupiłeś nie wiadomo co. A nawet jak nie będą pasować to przecież można je zdemontować, tak jak te stare.
-
A ten kolega, to jest mechanikiem motocyklowym, że takie brednie wygaduje ? W przypadku łożyska główki ramy łożyska rolkowe są zdecydowanie lepsze od kulkowych. Aż dziw bierze, że producenci motocykli nie stosują takich na pierwszy montaż.
-
Wymiana łożyska główki ramy + olej w lagach f2
Dragon odpowiedział(a) na leymann temat w Problemy techniczne
Jak nie chcesz sobie narobić dodatkowej roboty to proponuję zostawić tą śrubę w spokoju, a olej wylać przez górny korek. Do wymiany łożyska i tak rozbierasz cały przód, więc wyjęcie lag z półek to nie problem. Ta śruba skręca cały amortyzator. Do jego ponownego skręcenia stosuje się dwie metody: 1. Albo potrzebujesz specjalny długi klucz którym przytrzymujesz bebechy od środka. 2. Albo potrzebujesz pneumatyczny klucz udarowy. Przy jego pomocy możliwe jest skręcenie amortyzatora bez klucza z pierwszej metody. Więc jeśli wymieniasz tylko olej bez uszczelniaczy, to najszybsza i najłatwiejsza metoda to wyjęcie lag i wylanie oleju przez górny korek. Niewiele jest motocykli, które mają w amortyzatorach korek służący tylko do spuszczenia oleju.