Damian i Mizi Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 By tradycja stało się zadość, (niektórzy się śmieją, że nie wytrzymuje dłużej niż sezon by coś nie przerobić w moim moto) na zbliżający się sezon znów czekają mnie nowinki i przeróbki.Może nie takie drastyczne i całościowe jak w sezonie 2009 i 2012 ale jednak Nadeszła pora przerobić go teraz na bagerra...By miało to ręce i nogi, i pasowało do siebie, postanowiłem nie jak to było w planach kupować kufrów od HD Road Kinga i je przerabiać (wydłużać ku dołowi) a zrobić od początku pasujące tylko do mojego egzemplarza, by były identyczne jak mój tylni błotnik.Najpierw przymiarka i zastanawianie się ile obciąć i czy prostopadle do podłoża czy ukośnie...Zdecydowałem się że fajniej będzie pod skosem, tylko ile?Przy pomocy dwóch silnych kolegów, na postoju nachyliliśmy moto tak by przednie podesty dotknęły ziemi, to mi dało orientacje jak wysoko przyciąć kufry. tak wygląda projekt wstępnie i częściowo wykonany, a mniej więcej tak, powinien wyglądać po skończeniu prac. oczywiście miedzy kuframi, a błotnikiem muszą wejść kierunki z zintegrowanym światłem stopu i pozycyjnym. do tego trzeba obciąć i zaadaptować końcowe wydechy, bo te które mam są za długie (sięgają do osi tylnego koła, gdzie będzie prawy kufer) i obie rury będą złączone w jedną.powinny wyglądać mniej więcej tak. dodatkowo myślę o przerobieniu moich podestów na takie Do tego zastanawiam się gdzie i jak umieścić tablice rejestracyjną...Na początku myślałem by na lewym kufrze, ale psuło by to wizerunek, a na dodatek kufry maja być zdejmowane, wiec pomysł umieszczenia tablicy na kufrach odpadł w przedbiegach.Pozostało umieścić ją na błotniku, ale jak zrobić to ze smakiem...No i wtedy przypomniał mi się piękny Ducati Diavel Poszukałem poszperałem i znalazłem... i postanowiłem zrobić takie mocowanie!!! Znając życie jeszcze parę drobiazgów wyjdzie w praniu i trzeba będzie je wdrożyć w życie, ale co będzie to zobaczymy już w niedalekiej przyszłości...O pracach postaram się informować w miarę na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flavius Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 W sierpniu będę jechał do Sulejowa przez Piotrków Muszę zobaczyć to Twoje cudo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Sulejów jes dosłownie 14km ode mnie, wiec jak tylko bede na miejscu to zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi87 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 tylko dzięki takiemu podcięciu nie masz płaskiego dołu w kufsze chyba że zrobisz drugie dno na płasko. Jak masz możliwość to zawsze możesz wykonać model z werjsą z ścięciem prostopadłym i zobaczyć jak to będzie wyglądać. Bo jak widzę to są narazie formy do zrobienia kufrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 tylko dzięki takiemu podcięciu nie masz płaskiego dołu w kufsze chyba że zrobisz drugie dno na płasko. Jak masz możliwość to zawsze możesz wykonać model z werjsą z ścięciem prostopadłym i zobaczyć jak to będzie wyglądać. Bo jak widzę to są narazie formy do zrobienia kufrów.a po co mo plaskie dno? by bagażom było wygodniej? po co marnować miejsce w kufrach przez drugie dno? najmniejszego sensu nie widze.poza tym plaskie dno ma wiekszosc baggerów, a ja nie chce robić tak jak wszyscy, chce by sie wyróżniał. to nie są formy do kufrów, to są czesciowo wykonane kufry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victoryMP Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 czy wziales pod uwage krawezniki albo jakies inne przeszkody?(kamien itp)mozesz uszkodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aspdar Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Pewnie Tak ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jestem ciekaw efektu. Sam przerabiam właśnie klientowi Electrę, na razie jest etap wysokiej kierownicy,powyżej przedniej owiewki.Później będzie etap customowej przedniej felgi i innego błotnika, na koniec przeróbka kufrów tylnych. Ta moda małymi kroczkami wchodzi do Polski,w Stanach mają już ją opanowaną do perfekcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 czy wziales pod uwage krawezniki albo jakies inne przeszkody?(kamien itp) mozesz uszkodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victoryMP Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 po kraweznikach nie jezde. dobre.haha. chodzilo mi o to :jadac blisko kraweznika i cos cie zmusi do zblizenia sie jeszcze bardziej,to moze byc niebezpieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 po kraweznikach nie jezde. dobre.haha. chodzilo mi o to :jadac blisko kraweznika i cos cie zmusi do zblizenia sie jeszcze bardziej,to moze byc niebezpieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 przerobiłem, skróciłem wydechy by zrobić miejsce dla kufrów. zamontowałem nowe podesty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 kufry sie cały czas robią, a raczej ja je osobiscie robie dlatego to tak mozolnie idzie co troche wyskakują jakies niedogodności i trzeba uwzględniać je na bieżąco by nie zepsuć juz tego co jest i nie zmarnować czasu i materiału...powoli już widać koniec tych prac. Kufry są zrobione z trzech materiałów:od góry włókno szklane z żywicą, czyli to co zamówiłem w firmie plastbike, strona wewnętrzna, czyli od strony motoru z blachy aluminiowej (bo jest łatwa w obróbce), a od strona zewnętrzna i spód kufrów z poliwęglanu, (bo jest baaaardzo odporny na uderzenia i odkształcenia)!wszystko łączone specjalnymi klejami do poliwęglanu, żywicą epoksydową i klejem Mamut http://www.mamutglue.pl/ i nitami. NIE MA PRAWA NIC PUŚCIĆ dzis będę nakładał specjalną szpachlówkę do plastików,montował zawiasy do drzwiczek i zamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 kupiłem po 4 takie zawiasy na kuferi trzeba było je zespawać ze sobą by wyszedł jeden długi zawias.nastepnie przykleiłem klejem Mamut te zawiasy do kufrów i drzwiczek i musiałem sfazować kanty by sie lepiej otwierały.dorobiłem zawiasy, zamki na kluczyk, uszczelnienia i pierwszą szpachel.Kufry prawie gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 wczoraj pierwsza przymiarka kufrów... nie do konca zadowolony jestem bo są za daleko od błotnika, bede musiał to jakos poprawić i zrobiłem nowe dzwignie zmiany biegów i hamulcateraz trzeba je pomalowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 oto przymiarka... jak mam podcięte kufry i jak nisko trzeba zejsc by dotknąć podestami drogi.jest jeszcze okolo 5cm zapasu by kufry dotykały drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witaj, elegancko się to prezentuje, na upartego to nie musisz teraz stopki rozkładać a wydechy nie są teraz za głośne ?. Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witaj, elegancko się to prezentuje, na upartego to nie musisz teraz stopki rozkładać a wydechy nie są teraz za głośne ?. Pozdrawiam i powodzenia wydechy w orginale były juz baaardzo głosne, ale wiele sie nie zmieniło, po prostu ma biękny bas i ogien z nich leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof PBC Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Bardzo fajny pomysł. Jestem ciekaw efektu końcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Bardzo fajny pomysł. Jestem ciekaw efektu końcowego.nie tylko ty, ja sam jestem bardzo ciekaw dzis zrobiłem takie zaślepki z przyciętej płyty PCV na całej długości pomiedzy kuframi, a błotnikiem, oczywiscie przytwierdzone do kufrów, by nie było widać tych szczelin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof PBC Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Nie będzie szkodzić temperatura od rozgrzanego wydechu? Może jakaś okładzina z przodu kufra - carbon, albo coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 nic nie zaszkodzi, powietrze które znajdzie sie za wydechem a kufrem wg prawa fizyki bedzie wpadac w wirskutecznie wychładzając i odprowadzajac pod motocykl powietrze.Bardziej martwiłbym sie o ewentualne drgania i wibracje przy 120 powstałe przez opór powietrzabiorac pod uwage ze nogi sa z prozdu a nie w obrebie delka sprzegła.Bardzo ciekawy pomysł z umiejscowieniem wspomagacza przy goleni, ciekawe co na to drogówka Wole w narzędziówce wozić, niestety nie mieści sie magazynek ani dodatkowe naboje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian i Mizi Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Bardziej martwiłbym sie o ewentualne drgania i wibracje przy 120 powstałe przez opór powietrzabiorac pod uwage ze nogi sa z prozdu a nie w obrebie delka sprzegła.Bardzo ciekawy pomysł z umiejscowieniem wspomagacza przy goleni, ciekawe co na to drogówka a co ma drogówka do kija? zawsze myslałem ze ona jest od łamania przepisów na drodze po drugie wystarczy troche poszperac w necie i oto co sie znajdzie:Sąd Najwyższy - Izba Karna Uchwała z dnia 24 lipca 2001 r. (sygn. akt I KZP 10/01)Oryginalny kij bejsbolowy nie jest narzędziem określonym w art. 4 ust. 1 pkt 4 lit. a, zd. ostatnie ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. Nr 53, poz. 549). a z tymi drganiami przy 120km/h w stosunku do ułożenia nóg, to nie mam pojecia o co ci chodzi o jakąś nową teorie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Danvield-owi moze chodzilo o to ze przez to ze nogi sa bardziej z przodu to pęd powietrza moze koncentrować się centralnie na przodzie kufrów i jazda przy wyzszych predkosciach moze byc mniej stabilna a gdyby nogi byly bliżej kufrów to wtedy opór powietrza rozkładał by się bardziej optymalnie w sumie nie ma co gdybać tylko przetestować ewentualnie skonstruować tunel areodynamiczny ... a z drugiej strony to tak oryginalna maszyna ze nie ma co za szybko latać tylko spokojnie i niech kazdy podziwia .. EDIT- Damian ja tez nie zauwazylem ze kufry sa przycięte ....wszystko przewidziales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.